כותרות אחרונות
Search

הרשת שהביאה לעולם את "אבודים" מציעה כעת מותחן מדע בדיוני רב עוצמה – "מעבר לזמן" The Crossing

הרשת שהביאה לעולם את "אבודים" מציעה כעת מותחן מדע בדיוני רב עוצמה: "מעבר לזמן"  The Crossing

אנטרטיינמנט ויקלי: "מושכת בהחלט"

סן פרנסיסקו כרוניקל: "'מעבר לזמן' ניחנת באווירה אירופאית ובקצב תואם, וזה דבר טוב"

 

סלקום tv

14.5.18

בשידור שבועי סמוך לשידור בארה"ב

 

בקרוב בסלקום tv:

https://youtu.be/i3V2EMfrYIg

 

אל חופי עיירה בדיונית באורגון שבארצות הברית, ששמה פורט כנען, נשטפות עשרות גופות ממי האוקיינוס הכחולים. חלקם, 47 במספר, נותרים בחיים. בואם של הפליטים מיד מעורר שאלות רבות: איך זה שנמצאו ללא חגורות הצלה? שלא ידוע על ספינה שטבעה או מטוס שהתרסק? מאיפה הם? מנין באו?

צילום: סלקוםtv

הם מספרים לשריף המקומי, ג'וד מילר (סטיב זאן, "טרמיי", "לשרוד את החופש", "מועדון הלקוחות של דאלאס"), שברחו מאזור שסוע מלחמה, ממקום כל כך נורא שאי אפשר לדמיין את הזוועות שמתרחשות בו ומחפשים מקלט בעיירה אמריקאית קטנה. התפנית המעניינת והמפתיעה מגיעה כאשר מתגלה שהפליטים נמלטו מאמריקהשל עוד 180 שנה מעכשיו. לא היתה להם ברירה אלא להיכנס למכונת זמן שתחזיר אותם לעבר ותיקח אותם מהגורל המר הצפוי להם. 

 

כך נפתחת הסדרה המדע בדיונית המרתקת החדשה של ABC שעולה בקרוב רק בסלקום tv.

צילום: סלקוםtv

וזה רק הסיפור של חלקם. לאחרים יש סיפור אחר, אבל הם לא ממהרים לספר אותו. הרעים, המתחזים לבני האדם, הם האייפקס – ההתפתחות הבאה של האדם. בעתיד, שממנו באו הפליטים, האייפקס השתלטו על כל המשטרים ומטילים את אימתם על בני האנוש. האייפקס חזקים ומשוכללים מבני האדם – יש להם כוחות. אי אפשר לזהות אותם לפי המראה, אך כאשר הם משתמשים בכוחותיהם, עליונותם הפיזית ניכרת לעין כל, והם לרוב לא משתמשים בכוחות האלה למעשים טובים.

אי אפשר שתהיה חקירת פליטים, ודאי לא בנסיבות חשודות, מבלי שיהיה מאבק כוחות בין השריף המקומי לסוכני האף-בי-איי, ואכן גם בסדרה זו נאבקים מערכות השיטור השונות על קביעת החוקים. מה שמקשה על החקירה עוד יותר זאת העובדה שלדברי כמה מהפליטים מן העתיד, הם לא הראשונים שהגיעו להווה מן העבר, וכי כבר עכשיו מסתובבים ביניהם תאים רדומים של סוכני השינוי העתידיים, חלקם אפילו נמצאים בקרב הסוכנים של האף-בי איי.

 

עוד משחקים במותחן המדע הבדיוני נטלי מרטינז ("סוף המשמרת", "חי פעמיים"), ג'יי קארנס ("המגן"), סנדרין הולט ("בית הקלפים").