כותרות אחרונות
Search

חברת כרמית מרחיבה את סדרת העוגיות "מיני קוקיס" ומשיקה 2 טעמים חדשים…!

בעקבות העוגיות שרק הסבתות היו מכינות…!

 חברת כרמית  מרחיבה את סדרת העוגיות "מיני קוקיס" ומשיקה 2 טעמים נוספים ומפתיעים:

 עוגיות בטעם קרמל  ועוגיות של סבתא שושנה-עוגיות בטעם של פעם. העוגיות מתאימות גם לקהל הטבעוני ומסומנות בתו ויגן פרנדלי.

 

חברת כרמית, המתמחה בייצור, ייבוא וייצוא מוצרי מזון, מרחיבה את סדרת העוגיות "מיני קוקיס" ומשיקה 2 טעמים נוספים ומפתיעים: קרמל, והעוגיות של סבתא שושנה (המשלבות בהן קוקוס, מי ורדים, קינמון ועוד) . הטעמים החדשים יצטרפו לסדרת העוגיות הקיימות: בטעם חמאה, שוקולד צ'יפס, שוקולד ועוגיות חמאה ללא סוכר.

 

העוגיות החדשות כמו כל סדרת מיני קוקיס, מתאימות גם לקהל הטבעוני ומסומנות בתו ויגן פרנדלי. העוגיות פריכות, ממכרות ומספקות פתרונות מגוונים וטעימים ליד הקפה, לשימוש יום יומי כמשהו מתוק וקל בין הארוחות, כהצעה לאירוח מושלם ואף לאפיה וקישוט עוגות. עוגיות "מיני קוקיס" מגיעות במארז משפחתי, נוח ורב שימושי השומר על טריות המוצר רק לפתוח ולהגיש.  

צילום: סטודיו פליי

מחיר מומלץ לצרכן: 17.90  ₪ . תכולה: 600 גרם. לסדרת העוגיות מיני קוקיס הכשר מהודר של בד"ץ העדה חרדית ותשווק בכל רשתות המזון המובילות.

 

בקרו אותם ב:

 

כרמית תעשיות הינה חברה יצרנית ויצואנית המתמחה בארץ ובעולם במוצרי better for you  ו free from . החברה שחקן משמעותי בעולם של מוצרים ללא גלוטן, ללא חלב, מופחת סוכר וממתקים.
החברה הינה חברה וותיקה ומנוסה השמה דגש על מחקר ופיתוח תוך התאמה של מגוון המוצרים לדרישות השוק ולטעם הצרכנים. כרמית מתמחה בייצור, ופלים, עוגיות, שוקולד סוכריות וחטיפי קרח, והינה יצרנית המרשמלו הראשונה והמובילה בארץ. בשנת 2014 קיבלה החברה את תו ה- GMP (תנאי ייצור נאותים) היתר זה מאפשר לחברה לייצר, לשווק ולסמן מוצרים בסימון 'ללא גלוטן'.