כותרות אחרונות
Search

חברת "לנדא" משתתפת בתערוכת הדפוס הגדולה בעולם

חברת "לנדא" משתתפת ב "דרופה" תערוכת הדפוס הגדולה בעולם 

בתערוכת דרופה תחשוף חברת "לנדא"  את מכונת הדפוס הדיגיטלית 1B המדפיסה 13,000 גיליונות לשעה

  • מכונות הדפוס הננוגרפיות האולטרה מהירות ובאיכות אופסט של לנדא מציעות הדפסה דיגיטלית בעלות דף תחרותית לאופסט

  • כמו כן תציג "לנדא" את טכנולוגית הננו מטאלוגרפיה, המקטינה בחצי את עלות המטאליזציה

landa 2

חברת לנדא מרחובות, הודיעה כי קו מכונות הדפוס הננוגרפיות שלה באיכות אופסט שתציג בתערוכת דרופה שתיפתח בגרמניה ב- 31 במאי ותימשך עד 10 ביוני, יכלול מכונות דפוס בהזנת גיליונות, המדפיסות 13,000 גיליונות 1B לשעה, ומכונות דפוס בגלילים ברוחב 1 מטר (41 אינץ') להדפסה על פילמים לאריזות גמישות.

לנדא הכפילה את גודל הביתן שלה בדרופה 2016 ל-3,000 מטר מרובע, ובמהלך התערוכה תקיים חמש מצגות יומיות, לצד הרצאות והדגמות חיות של כל מכונות הדפוס הננגורפיות שלה, כולל מכונת הדפוס Landa S10 בהזנת גיליונות, מכונת Landa S10 לאריזות קרטון ולהדפסים פרסומיים, מכונת הדפוס Landa S10P להדפסה דו-צדדית לדפוס המסחרי ,ומכונת הדפוס בגלילים Landa W10 לאריזות גמישות וקרטון.

כמו כן תחשף בדרופה טכנולוגיית הננו-מטאלוגרפיה החדשנית של לנדא, טכנולוגיה לציפויי מטאליזציה ללא פסולת, אשר תפחית את מחיר המטאליזציה בדפוס לחצי, בהשוואה לתהליכים המועברים לרדידים. הטכנולוגיה תוצג על גבי מכונת תויות בפורמט צר.

landa 3

בני לנדא, יו"ר קבוצת לנדא

 בני לנדא, יו"ר קבוצת לנדא: "ארבע עשרה שנים של מחקר ננוטכנולוגי איפשרו לנו לבצע פריצות דרך עצומות באיכות, במהירות ובמחיר ההדפסה. מכונות הדפוס הננוגרפיות של לנדא מפיקות איכות אופסט, ועתה גם מהירויות אופסט ובמחיר דף מודפס תחרותי לאופסט – כמעט על כל סוג ניר. המחקר גם הוליד טכנולוגיה חדשה הננו – מטאלוגרפיה, שתאפשר שימוש בגרפיקה מטאלית בפחות מחצי עלות הרדיד וללא פסולת – והיא מהירה יותר ופשוטה יותר לשימוש"………….. "אנו צופים שמבקרים בביתן שלנו בדרופה יתפעמו נוכח הביצועים המדהימים של מוצרים אלה, שבגינם נקבל הזמנות בתערוכה. מכונות הדפוס שלנו יתחילו להישלח בתחילת 2017".

קבוצת לנדא, בראשה עומד בני לנדא, מייסד אינדיגו, כוללת ארבע יחידות: Landa Digital Printing שמכונות הדפוס הננוגרפיות שלה מגשרות על פני "פער הרווחיות" הקיים בתעשיית הדפוס, כשהיא משלבת את הגמישות של הדפוס הדיגיטלי עם היתרונות והמהירות של דפוס אופסט, ומפיקה ריצות קצרות עד בינוניות בעלות הנמוכה ביותר בתעשייה לדף בהדפסה דיגיטלית; לנדא לאבס, זרוע החדשנות של הקבוצה המפתחת ננוטכנולוגיה לשימוש באנרגיה חלופית, ציפויים תעשייתיים, קוסמטיקה, אריזות, אספקת תרופות ותחומים אחרים; לנדא ונצ'רס המשקיעה בחברות טכנולוגיות צעירות בישראל בעלות טכנולוגיות חדשניות; וקרן לנדא לשוויון הזדמנויות המסייעת לצעירים מעוטי יכולת לזכות בהשכלה גבוהה. בני לנדא ממשיך להוסיף לפורטפוליו שלו המונה שמונה מאות פטנטים ברחבי העולם המספקים בסיס מוצק לקנין הרוחני של החברות שהקים.