כותרות אחרונות
Search

קב' "שמיר הנדסה" זכתה במכרז להקמת מרכז הקניות החדש "SEVEN" המוקם באום אל פחם

קב' "שמיר הנדסה" המתמחה בבניית מרכזים לוגיסטיים מרכזיים ומסחריים זכתה במכרז לבניית מרכז הקניות "SEVEN" באום אל פחם. בימים אלו מתבצעות עבודות התשתית במתחם 
מרכז הקניות
"SEVEN" מוקם ע"י חב' "מידאס" וקב' "רקע" על מגרש של 19 דונם מתוכם 9000 מ"ר בנוי+ מגרש חנייה צמוד לכ-500 כלי רכב- בהשקעה של כ-60 מיליון ₪

"SEVEN" אום אל פחם מוקם בכניסה לעיר על כביש 65 על מגרש של כ-19 דונם מתוכם 9000 מ"ר בנוי+ מגרש חנייה צמוד וכ-500 כלי רכב- בהשקעה של כ-60 מיליון ₪.
בשלב השני יוקם מבנה נוסף על מגרש צמוד בשטח של כ-7000 מ"ר נוספים ויכלול בין השאר מרפאות אזוריות.
מרכז הקניות "SEVEN" יכלול כ-40 בתי עסק מתוכם 75% רשתות ארציות וכ-25% עסקים מקומיים.
המרכז צפוי להיפתח לקראת לקראת סוף שנת 2017.
יואב קפלן מנהל ושותף בקב' "רקע" מציין שמרכז הקניות "SEVEN" הינו יוזמה ייחודית המהווה ציר לחיבור בין אוכלוסייה ערבית העוברת בשנים האחרונות מהפכה כלכלית חברתית לבין עסקים קמעונאים ודרך הכלכלה אפשר יהיה בעתיד להגשים את החזון של קיום משותף.

קבוצת שמיר הנדסה מתמחה בבניית מרכזים לוגיסטיים ומסחריים ברחבי הארץ. בראש הקבוצה עומדים משה שרשוב ויוסי רודה. בין הפרויקטים השונים שהקימה הקבוצה בשנים האחרונות גם המחלבה החדשה בתל יוסף עבור חברת תנובה, המרכז הלוגיסטי של טמפו בכביש החוף, מפעל בייגל בייגל בצפת עבור חברת יוניליוור, מפעל חוגלה קימברלי בעפולה, מרכזי BIG שונים ברחבי הצפון, מרכז לחברת קרסו, יקבי כרמל בפארק התעשייה אלון תבור, ניסקו ארדן במודיעין ועוד מרכזים רבים נוספים ברחבי הארץ. 

shamir 1

יואב קפלן, יוסי רודה ורן שטיינמן

חברת "מידאס"  הוקמה בשנת 2006 (חב' ציבורית) בשנת 2008 נרכשה ע"י משפ' שטיינמן ומשפ' רוטלוי. בשנים האחרונות החברה פעילה בשוק הנדל"ן המניב, והקימה את מתחם "שרונה" בת"א ולחברה גם נכסים מניבים בבריטניה. חב' "מידאס" מנוהלת כיום ע"י רן שטיינמן, פעיל למעלה מ-20 שנה בענף הנדל"ן ולשעבר סמנכ"ל יזום של קב' נכסים ובניין, ואבישי אברהם, רו"ח, לשעבר סגן יו"ר קב' "דנשר".

קבוצת רקע הוקמה בשנת 2002 על ידי אנשי העסקים ירון רוקמן, יואב קפלן ורון עתיר. עיקר פעילות הקבוצה הנה בתחום הייזום של נדל"ן מסחרי , והיא כוללת בין השאר מתחם נדל"ן גדול הצמוד לתחנת הרכבת של אשדוד שבו שותפה רקע  ,ביחד עם שותפים נוספים ועם מושב שדה עוזיה. על חלק מהמתחם הוקם בשותפות עם חברת ביג מרכזים מסחריים, מתחם   Big Fashion אשדוד שנפתח בחודש אפריל 2015 בהצלחה גדולה וכן שטחי מסחר ותעסוקה נוספים.