כותרות אחרונות
Search

חברת "מאטל" משיקה לכבוד יום השנה ה-50 לאלבום "Hunky Dory" של דיוויד בואי, ברבי במהדורה מוגבלת

ברבי במחווה לדיוויד בואי – צילום: חברת "מאטל"

 

לרגל 50 שנה לאלבום "Hunky Dory" – ברבי במחווה לדיוויד בואי!

חברת "מאטל" משיקה לכבוד יום השנה ה-50 לאלבום "Hunky Dory" של דיוויד בואי, ברבי במהדורה מוגבלת בתור בובת דיוויד בואי.

 

ברבי במחווה לדיוויד בואי – צילום: חברת "מאטל"

 

דייוויד רוברט ג'ונס (8 בינואר 1947 – 10 בינואר 2016), אשר ידוע בשם הבמה דייוויד בואי, היה מוזיקאי, זמר, שחקן ומפיק מוזיקלי אנגלי, זוכה פרס גראמי למפעל חיים, פרס המוזיקה הבריטית ופרס אמי. הקריירה המוזיקלית של בואי, שנפרסה על פני כחמישה עשורים, זכתה להוקרה בזכות שילובי תחומי אמנות שונים ביצירתו, חלוציותו בסגנונות מוזיקליים רבים ושילוב אלמנטים חזותיים פורצי דרך בהופעותיו. יצירותיו התפרסו על יותר מסוגה מוזיקלית אחת, השינויים הקונספטואליים שעבר ובעיקר הדרך שבה גילם אישיויות שונות, העניקו לו בתקשורת את הכינוי "הזיקית של הרוק אנד רול".

 

ברבי במחווה לדיוויד בואי – צילום: חברת "מאטל"

 

בואי דורג במקום ה-39 ברשימת "100 האמנים הגדולים בכל הזמנים" של מגזין "רולינג סטון" והיה תופעה תרבותית של איש אחד על תרומתו למוזיקה, אמנות, אופנה וקולנוע.  

 

Hunky Dory  הוא אלבומו משנת 1971.  זהו אלבומו הראשון של בואי בחברת תקליטי RCA, אשר ליוותה את בואי במהלך העשור של שנות ה-70. האלבום כולל כמה מלהיטיו הגדולים ביותר של בואי ובראשם  "Life on Mars?" ו- "Changes".

 

הבובה שיצרה חברת מאטל בדמותו, היא מחווה לאגדת הפופ שממשיכה להיות מוכרת כחלוץ תרבותי. ברבי כיבדה את בואי לראשונה לפני שלוש שנים על ידי שחזור האלטר אגו של "זיגי סטארדאסט" שלו, עם חליפת חלל ואיפור בצורת בובה.

 

ברבי במחווה לדיוויד בואי – צילום: חברת "מאטל"

 

עכשיו היא עושה זאת עם בהעתק אותנטי של חליפת הפודרה-כחולה האייקונית שלו מה"חיים על מאדים?"  (Life on Mars?), קליפ מהאלבום של Hunky Dory. בובת הברבי במחווה לבואי מציגה את המראה שלו בקליפ, על ידי שילוב פרטים ביניהם חולצת פסי סיכה מודפסת בצבעי כסף, עניבת סטייטמנט ונעלי פלטפורמה. בנוסף, הבובה כוללת צללית כחולה ונועזת ותסרוקת בהשראת עידן הגלאם של בואי משנות ה-70.

 

בובת הברבי של דיוויד בואי  תהיה זמינה לרכישה תמורת 50$ ב-MattelCreations.com, החל מה-29 ביוני.

 

אודות מאטל:

חברת "מאטל" (MATTEL) אשר הוקמה ב1945, היא חברה בינלאומית המובילה בתחומה בארה"ב למוצרי בידור לילדים, שמתמחה בעיצוב וייצור צעצועים ומוצרי צריכה איכותיים. בין מותגי החברה האיקוניים: Barbie, Hot Wheels, Polly pocket, Fisher-Price, Thomas & Friends ו- Mega blocks, הנמכרים בלמעלה מ-150 מדינות בעולם. "מאטל" נבחרה לאחת מ- 100 החברות הצעצועים המשפיעות בעולם על פי מגזין "טיים", זאת לאחר שפורסם כי הכנסות החברה זינקו ב47% ברבעון הראשון של 2021. החברה גאה להיות שותפה מהימנה בחקר פלא הילדות והעצמת ילדים למיצוי מלוא הפוטנציאל שלהם. אתר החברה בכתובת mattel.com.

 

"EFN United" היא נציגת "מאטל" בישראל ומוכרת ומשווקת את מגוון המוצרים של "מאטל" ברשתות וחנויות בישראל בפריסה ארצית.