כותרות אחרונות
Search

חברת "מגדל בנקאות להשקעות" מרחיבה את פעילותה, חתמה על הסכם שותפות עסקית עם חברת KCR

חברת "מגדל בנקאות להשקעות" מרחיבה את פעילותה, חתמה על הסכם שותפות עסקית עם חברת KCR בבעלות אבי קמינסקי העוסקת בשיפור ושיקום תאגידי. 

בקרוב יכנס לתוקף חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי, שצפוי לחולל מהפכה עצומה בכל הנוגע לפשיטות רגל. אחת מהקביעות בחוק החדש נוגעת לאחריות ההנהלה והדירקטוריון לפעול למניעת הדרדרות עסקית של החברה, דהיינו – חברות המצויות במצב כלכלי מאתגר מחויבות לפעול באמצעים סבירים כדי לצמצם נזקים עתידיים.

 

שיתוף הפעולה בין מגדל בנקאות להשקעות לחברת KCR מפגיש בין שני צדדים משלימים של עולם העסקאות, ויוצר פתרון אופטימלי לעסקים הזקוקים להכוונה מקצועית שתוביל להמשך צמיחה, התפתחות והצלחה.

 

מגדל בנקאות להשקעות מקבוצת מגדל שוקי הון מתמחה בליווי עסקאות לגיוסי הון וחוב, מיזוגים ורכישות, מימונים מורכבים ועוד. על לקוחותיה ניתן למנות חלק מהחברות המובילות במשק. חברת KCR מתמחה בשיקום ושיפור תאגידי במטרה לייצב חברות אשר נקלעו למשבר או להשביח חברות קיימות.

 

החיבור בין הצדדים נולד לאור ההבנה כי הפעילות המוצלחת של KCR מובילה לא פעם לעסקה בה נדרשת מומחיות בתחום בנקאות להשקעות, קרי – מיזוג, מכירה או רכישת פעילויות חדשות וקשרים הדוקים לגופים המובילים במשק המסוגלים לבצע רכישות של פעילויות כאמור.

 

החיבור בין מגדל בנקאות להשקעות לבין חברת KCR מאפשר לאותן חברות לקבל סיוע, ייעוץ והכוונה מצוות מומחים בעלי ניסיון רב שנים בתחום שמסוגלים להבין את הסיטואציה המורכבת ולמצוא פתרונות יצירתיים בעולמות המיזוגים והרכישות, ולא פחות חשוב מכך – את יישום הפתרונות הללו באופן המיטבי. 

 

ג'וליאן אסוס, מנכ"ל מגדל בנקאות להשקעות: "אנחנו צופים שיתוף פעולה רציף ומתמשך. הצמתים העסקיים שבהן חברות נדרשות למומחיות המקצועית שלנו בתחום מיזוגים ורכישות, איתור משקיעים או מימון מגופים מוסדיים – משותפים גם ללקוחות חברת KCR, כך שכולם נהנים.

 

אבי קמינסקי, בעלים, חברת  KCR

 

אבי קמינסקי, בעלים, חברת  KCR: "החוק משנה לחלוטין את המציאות הקיימת ויוצר מהפכה בדיני חדלות הפירעון. השינוי משמעותי במיוחד באזור הביניים של חברה המצויה בקשיים כלכליים או משפטיים אך טרם הגיעה למצב של חדלות פירעון. החוק החדש מטיל אחריות אישית משפטית על בעלים ונושאי משרה למצבה של החברה באופן ישיר, ומאלץ אותם לפעול מבעוד מועד. שיתוף הפעולה עם מגדל שוקי הון הוא סינרגטי למדי כיוון שכל צד בעסקה משלים סל שירותים חסר לצד השני. הלקוחות של KCR ייהנו מהמומחיות של מגדל בנושא מימון ומיזוגים, בעוד שצוות המומחים שלנו יספקו את הייעוץ המקצועי בכל נושאי הבראה ושיקום תאגידי".