כותרות אחרונות
Search

חברת "מיקרונט" קיבלה את אישור של אחת מחברות הסלולר הגדולות בארה"ב, להפעלת המצלמה החכמה של החברה.

צילום: יח"צ

 

חברת "מיקרונט" קיבלה את אישור של אחת מחברות התקשורת הגדולות בעולם ואחת ממפעילות הסלולר הגדולות בארה"ב, להפעלת המצלמה החכמה של החברה.

קבלת האישור מאפשרת ללקוח גדול של החברה להרחיב את ערוצי ההפצה של מוצר המצלמה בשוק היעד המרכזי שלה.

 

חברת "מיקרונט" בע"מ המפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות מחשוב לניהול ציי רכב ועובדי שטח, מדווחת על קבלת אישור חברת תקשורת מהגדולות בעולם, המשמשת כמפעילת סלולרי מהגדולות בארה"ב, להפעלת מוצר ה-"SmartCam" של "מיקרונט" ברשת הסלולר שלה.

 

חברת התקשורת משמשת בין היתר כמפיץ עיקרי של אחד מלקוחות החברה הגדולים וקבלת האישור מאפשרת ללקוח להרחיב את ערוצי ההפצה של המצלמה החכמה. יצוין כי הלקוח אשר מספק פתרונות טלמטיקס בארה"ב הנו בעל בסיס של מאות אלפי מנויים ורכש במהלך השנה האחרונה כ-6,000 מצלמות SmartCam של החברה.

 

האישור מצטרף לשני אישורים נוספים של מפעילים סלולריים קנדים, Rogers ו-Telus, אשר התקבלו לאחרונה וכן לאישור של T-Mobile עליו דיווחה החברה לפני כשישה חודשים. ארבעת אישורי המפעילים הסלולריים הללו מגדילים משמעותית את יכולת השיווק של המצלמה החכמה בצפון אמריקה המהווה שוק היעד המרכזי של החברה.

 

צילום: יח"צ

 

ה-"SmartCam" הינה מצלמת רכב מחוברת המיועדת להגברת בטיחות הנסיעה והנוסעים, בעלת קישוריות לרכב, יכולות ניטור כביש והתנהגות נהג, התראה על אירועי בטיחות בנהיגה, הדרכת נהגים בזמן אמת ודיווח למנהל הצי וזאת באמצעות שילוב טכנולוגיות בינה מלאכותית וניתוח נתוני וידאו לרבות באמצעות שיתופי פעולה עם צדדים שלישיים.

 

מנכ"ל "מיקרונט", אלי אביבי: "זהו אישור חשוב התומך ביכולת החדרת מוצר המצלמה החכמה בשוק היעד העיקרי שלנו המאפשר לנו כיסוי נרחב לפוטנציאל הלקוחות בשוק זה. האישור פותח ערוץ הפצה משמעותי לאחד מלקוחות החברה אשר יוכל לשווק את מוצר המצלמה דרך מפיץ עיקרי בצפון אמריקה כחלק מן הפורטפוליו שלו."

 

אודות מיקרונט:

החברה עוסקת בתחום הפיתוח, ייצור, שיווק ומכירת פתרונות טכנולוגיים ומערכות מחשוב ניידות לניהול ציי רכב. מכירות החברה מופנות ללקוחות גלובליים ברובם בארה"ב ובאירופה. יישומים עיקריים: שליטה בצי הרכב ושיפור היעילות, חסכון בהוצאות דלק, בטיחות נהג ושיפור נהיגה, אחזקה מונעת ועמידות בתקנים וברגולציה.