כותרות אחרונות
Search

חברת ניסאן ישראל משיקה קמפיין פרסומי חדש, בהשראת הבחירות המקומיות שמריץ את הרכב כמועמד לרשויות המקומיות.

מועמד חדש בבחירות המקומיות: ניסאן קשקאי !

ניסאן ישראל משיקה קמפיין פרסומי חדש, בהשראת הבחירות המקומיות שמריץ את הרכב כמועמד לרשויות המקומיות.

 

ניסאן ישראל, מקבוצת "קרסו מוטורס", יוצאת בקמפיין פרסומי חדש אשר במסגרתו יריצו את דגם הקשקאי  לרשויות ערים ברחבי הארץ בהשראת הבחירות המקומיות, תחת הסיסמא:  "העיר שלך בוחרת נכון! ניסאן קשקאי לעיר חכמה/מעוצבת/בטוחה יותר".     

                                  

מדובר בקמפיין ראשון מסוגו שכולל קריאטיב שמותאם לכל עיר ועיר בנפרד. הקמפיין מוערך בעלות השקעה של כ- 1,000,000 ₪ ויכלול שלטי חוצות ופעילות דיגיטל נרחבת. בנוסף הפיקה החברה סרטון פרסומת המציג את יום הבחירה בו נוהר הציבור לקלפיות בכדי לעשות שינוי לטובת עיר בטוחה ומעוצבת יותר על ידי בחירה בניסאן קשקאי. 

 

הועתק מהוידאו שהועלה ליוטיוב…..

 

במסגרת הקמפיין ולרגל הבחירות לרשויות המקומיות והמועצות האזוריות יוצע דגם הקשקאי 1.2 ליטר אסנטה ידני במחיר מיוחד של החל מ- 119,990₪ (מחיר מחירון 129,990 ₪) עד ל 30.10.2018 .

 

לדברי סמנכ"לית השיווק של קרסו מוטורס שרית רדין: "הקמפיין החדש מקביל בין הבחירות המוניציפליות, בהן בוחרים נציג שייטב עמך ועם משפחתך בכל תחומי החיים המשמעותיים, לבין בחירת רכב חכם, מעוצב, ובטוח יותר.

 

הקשקאי מצויד בטכנולוגיות NISSAN INTELLIGENT MOBILATY, מערכות חכמות שעוזרות במניעת תאונות ושמירה על ביטחון הנוסעים ברכב, דבר מהותי שמודגש ללקוחות בעזרת הקמפיין.     

                                                                                                                    

הבחירות המקומיות זוכות לשיח נרחב בבתים רבים, כמו במדיות ופלטפורמות רבות ברחבי הארץ, ראינו את הנושא החם כהזדמנות לחיבור נכון של שני נושאים חשובים ומשמעותיים ביותר.

 

הקמפיין הינו המשך ישיר לאסטרטגיית השיווק שמובילה את ניסאן בשנה האחרונה  real time marketing"" עם קמפיינים המתכתבים עם נושאים אקטואליים ואחריות חברתית.