כותרות אחרונות
Search

יד מרדכי נכנסת לשוק ה"סילאן" ומשיקה "סילאן" טבעי עשוי 100% תמר מג'הול !

יד מרדכי נכנסת לשוק  ה"סילאן" ומשיקה "סילאן" טבעי עשוי 100% תמר מג'הול !

שוק הסילאן בישראל נמצא בצמיחה בשנים האחרונות הצמיחה נובעת מסגמנט הסילאן הטבעי

 

'יד מרדכי' מרחיבה את סל מוצריה ומשיקה סילאן 100% טבעי עשוי מתמר מג'הול מובחר. הסילאן יוצע בשני גדלים 700 גרם ו-380 גרם. הסילאן הטבעי מעולה לבישול ולמרינדה, לאפייה וקינוחים, להמתקת משקאות ולחרוסת בפסח.

 

יד מרדכי סילאן טבעי צילום דיטייל סטודיו

 

בשנים האחרונות התפתחו מגמות צרכניות שנמצאות בצמיחה; חזרה לטבע ולמקורות- אכילת מזון בצורתו הקרובה ביותר לטבע, שמירה על תזונה נכונה ואורח חיים בריא ומגמת פרימיומיזציה – לדוגמא: העדפת שוקולד מריר על פני שוקולד חלב וכד'. הצרכן הישראלי מחפש תחליפים טבעיים לסוכר. מסקר שערכה שטראוס בשיתוף עם מכון "שילוב", באפריל 2017, עולה כי הסילאן נתפס בעיני הצרכנים כבריא, ושימושו העיקרי הוא למרינדות ולבישול. כמו כן, משמש הסילאן לאפייה ולקינוחים, להמתקת משקאות ולחרוסת בפסח.

 

 

הסילאן, בדומה לדבש, הינו מזון ותיק המהווה חלק מתרבויות אוכל רבות ולכן השימושים בו נרחבים במטבח המסורתי. בשנים האחרונות, עם התחזקות הצמחונות-טבעונות, והעדפה של אנשים לאכול מזון טבעי מחומרי גלם מוכרים, מעמדו הולך ומתחזק והוא נוכח יותר ויותר במגוון מאכלים. הסילאן מאפשר ליהנות מהמתקה שאיננה נשענת על סוכר לבן או על תחליפים מלאכותיים.

 

יד מרדכי סילאן טבעי צילום דיטייל סטודיו

 

'יד מרדכי' הינה מובילה דומיננטית בקטגוריות הדבש, בנוסף מובילה את שוק שמן הזית ומהווה שחקן משמעותי בקטגוריות הקונפיטורות וחומץ הבלסמי. כמו כן, יד מרדכי פועלת בקטגוריות סירופ המייפל הטבעי, רוטבי בישול, מיץ לימון טבעי וחרדל דיז'ון. בשנים האחרונות שוק הסילאן הישראלי צומח, כאשר יש שני סוגי סילאן בשוק: סילאן 100% טבעי המכיל תמרים בלבד וסילאן רגיל המכיל כ- 50% תמרים והיתר סוכר ותוספות שונות.

 

הסילאן הטבעי של יד מרדכי מיוצר מ-100% תמרים מהזן המובחר, מג'הול, ועובר בקרות איכות קפדניות בהתאם לסטנדרטים של יד מרדכי.

 

נפח: 700 גרם לצנצנת ו-380 גרם בבקבוק לחיץ

כשר בד"צ בעל"ז מחזיקי הדת, כשר לפסח