כותרות אחרונות
Search

חברת סודהסטרים משיקה חבילה חדשה לאוהבי הסודה "חבילת הכול כלול ב-1 ₪ ליום"

מהיום אוהבי הסודה יכולים להתעצל בכיף: חברת סודהסטרים עולה בקמפיין חדש לשירות "סודה עד הבית"

חברת סודהסטרים משיקה  חבילה חדשה לאוהבי הסודה "חבילת הכול כלול ב-1 ₪ ליום"

היום (27.2.19) השיקה חברת סודהסטרים ענקית המים מוגזים הבינלאומית קמפיין חדש וייעודי לשוק הישראלי של שירות "סודה עד הבית". במסגרת הקמפיין משיקה החברה חבילת "הכל כלול" חדשה ומשתלמת – ב-1 ₪ ליום" הכוללת מכשיר סודהסטרים, מילויי סודה, סירופים לבחירה ובקבוקי הגזה.

 

איקה חסין פישר- פישר מנהלת השיווק של סודהסטרים ישראל מסבירה: " יותר ויותר בתים בישראל משתמשים בסודהסטרים, ועל כן החלטנו לשדרג את חווית הלקוח ולהציע שירות המקנה החלפה של מיכלי הגז ללא צורך ביציאה מהבית וזאת ללא עלות נוספת".

 

בסרטון המלווה את הקמפיין החדש מככבים "עצלן" חמוד ות'ור ביורנסון, "ההר" ממשחקי הכס שלמד עברית במיוחד לקמפיין, בו  הוא מככב כשליח המביא את המיכל עד לביתו של העצלן.

 

זהו למעשה הקמפיין הראשון בו מככב תור ,המכוון לקהל הישראלי הוא הופק על ידי חברת ההפקה "בוראקס" בבימויו של רני כרמלי קריאטיב אלון זייפרט ובבית הפוסט של ברודקאסט.

 

צוות ההפקה הוטס במיוחד לאיסלנד על מנת לצלם את "ההר" ועלותו הכוללת של הקמפיין הינה כ-1.5 מיליון ₪.

 

צילום: יח"צ

 

חבילת "הכל כלול ב-1 ₪  ליום" כוללת:

 מכשיר סודהסטרים .SPIRIT

 4 בקבוקי הגזה 1 ליטר.

 18 מילויי גז.

 3 סירופים לבחירה

 אחריות 3 שנים (כולל החלפת תקול בחדש).

 משלוח חינם עד הבית.

 

מחיר החבילה הכולל: 1,095 ₪ (החבילה מוגבלת ל-3 שנים).

 

תוספת עלות למכשיר חשמליSPIRIT ONE TOUCH = 200 ₪.

 

חברת סודהסטרים:  נרכשה לאחרונה על ידי חברת פפסיקו העולמית, והינה חברת המים המוגזים המובילה בעולם. סודהסטרים מאפשרת לצרכנים להפוך בקלות מים רגילים למים מוגזים בתוך שניות. מכשירי סודהסטרים מציעים חלופה שונה וחדשנית לצרכנים ומאפשרת ליהנות מסודה בכל רגע ועל הדרך לחסוך לסביבה אלפי בקבוקים חד פעמיים. בקבוק אחד של סודהסטרים מהווה חלופה לאלפי בקבוקי פלסטיק חד פעמיים. כל מוצרי החברה הינם ידידותיים לסביבה, מקדמים בריאות, איכות חיים, חסכוניים ומותאמים אישית לטובת מקסום חווית הלקוח. מוצרי החברה זמינים ביותר מ-100,000 חנויות ב-46 מדינות ברחבי העולם.

 

על מנת ללמוד יותר איך החברה הופכת את המים למרגשים יותר עקבו אחרינו בפייסבוק, אינסטגרם יו-טיוב וכן מוזמנים להיכנס לאתר החברה .www.sodastream.co.il