כותרות אחרונות
Search

חברת "סונוביה" מודיעה על הסכם שת"פ אסטרטגי עם יצרנית הג'ינסים האיטלקית המובילה "PureDenim".

רועי הירש סמנכ"ל פיתוח עסקי "סונוביה" – צילום: יח"צ

 

חברת "סונוביה" מודיעה על הסכם שת"פ אסטרטגי עם יצרנית הג'ינסים האיטלקית המובילה "PureDenim".

ההסכם מהווה דריסת רגל של החברה בשוק צביעת בדי הג'ינס (אינדיגו) הנאמד בהיקף מכירות של למעלה ממיליארד דולר בשנה.  

רמת גן, 5 באפריל 2022, חברת "סונוביה" בע"מ המתמחה בפיתוח טכנולוגיית ירוקה לטקסטיל, מודיעה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי ותחילת עבודה עם יצרנית הג'ינסים האיטלקית המובילה "PureDenim", המתמחה בייצור בגדי ג'ינס, עבור מותגי-על ומותגי "high-end" בינלאומיים מובילים.

 

הסכם זה מהווה דריסת רגל ראשונה של "סונוביה" בתחום הצביעה, לאחר הצלחה משמעותית בתחום הטיפולים האנטי בקטריאליים והטיפולים לדחיית מים. היצרנית האיטלקית פנתה לחברת "סונוביה" כדי שתסייע לה בהפחתת זיהום ושיפור עמידות.

 

מטרת השת"פ הנה לפתור באמצעות הטכנולוגיה בעיות מרכזיות המאפיינות את תהליכי צביעת האינדיגו המסורתיים, בניהן: שימוש עודף במתכלים, מים ואנרגיה וכן עמידות נמוכה של הצבע לכביסות וזמני צביעה ארוכים.

 

הצדדים התקשרו בהסכם לאחר בחינה מקדימה של יתרונות הטכנולוגיה פרי פיתוחה של "סונוביה". החברה צופה כי עד סוף הרבעון הנוכחי יסתיים שלב בדיקת ההיתכנות הטכנולוגית ע"י מו"פ משותף עם היצרן האיטלקי, לאחריו ייבוצעו המשך פיתוח ברמה תעשייתית, הטמעת הטכנולוגיה בפס הייצור של היצרן האיטלקי ושימוש מסחרי בטכנולוגיה על ידי היצרן.

 

גודל שוק צבעני האינדיגו (מתכלים) השנתי מוערך ב-1.3 מיליארד דולר בשנה.

 

רועי הירש סמנכ"ל פיתוח עסקי "סונוביה" – צילום: יח"צ

 

רועי הירש, סמנכ"ל הפיתוח העסקי: "אנו נרגשים לדווח על הסכם חשוב עם חברה בינלאומית מובילה בתחום ייצור הג'ינסים, בו טכנולוגיה ישראלית פורצת דרך עשויה להביא לפתרון אמיתי של בעיות מהותיות בתעשיית צביעת הטקסטיל. שיתוף פעולה זה מהווה דריסת רגל ראשונה של החברה בתחום פעילות חדש עם פוטנציאל מסחרי בסדר גודל מהותי."


אודות סונוביה:

"סונוביה" מפתחת טכנולוגיה ירוקה להקניית תכונות שונות לטקסטיל, כגון: ציפוי אנטי בקטריאלי ואנטי ויראלי, חסינות מים, צביעה ועוד… באמצעות שימוש בגלי אולטרסאונד. החברה עתידה למסחר את הפיתוחים בדומה למודל HP"״ – מכירה קפיטלית חד פעמית של המכונה האולטרה-סונית הייעודית – "Sonofix"  המשתלבת בקלות בקווי ייצור קיימים, ומכירה חוזרת של הפורמולציות הכימיות אותן מפתחת החברה.

 

הטכנולוגיה שפיתחה החברה מפחיתה את השימוש בחומרים מזהמים דוגמת דבקים כימיים, זאת לעומת הנהוג בתעשיות הטקסטיל המסורתיות כיום, תוך השגת יעילות עילאית (high-performance), עמידות לכביסות, והיתכנות כלכלית (cost-competitiveness).

 

החברה מתמקדת בשלושה סקטורים עיקריים: השוק המוסדי (בתי חולים ובתי מלון), עולם ההלבשה ועולם הרכב, ולה פיילוטים עם המותגים והיצרנים המובילים בעולם. כמו כן, החברה מייצרת מוצרי קצה בתחום הטקסטיל כגון מסיכות מגן לפנים ופיתוח של מוצרים נוספים המבוססים על הטכנולוגייה הייחודית של החברה, ומכירתם ללקוחות הסופיים. החברה הוקמה על ידי היזם שוקי הרשקוביץ על בסיס ידע ופטנטים ממחקר יישומי בתחום שבוצע בהובלת אוניברסיטת בר אילן ומעסיקה כיום 50 עובדים. 

 

אתר החברה: https://sonoviatech.com/