כותרות אחרונות
Search

חברת סטארטאפ ישראלית משיקה אפליקציה חברתית בלעדית לאוכל.

 

לוגו – צילום: מתוך האפליקציה

 

"פיד-יו בע"מ" חברת "סטארטאפ" ישראלית משיקה אפליקציה חברתית בלעדית לאוכל.
מדובר בחברת טכנולוגיה ישראלית צעירה שהעזה והקימה רשת חברתית לאוכל בלבד.

האפליקציה החדשה "כחול לבן" מבקשת להתחרות ברשתות חברתיות ענקיות כמו פייסבוק" ו"אינסטגרם".
האפליקציה "Feed U" כבר זכתה לאלפי הורדות בחנויות האפליקציות ומאות משתמשים  עושים בה כבר שימוש יומיומי נרחב.
 
 

צילום: מתוך האפליקציה

 
 
בחודש אפריל האחרון  השיקה החברה את האפליקציה בצורתה הראשונה והגולמית והעלתה אותה לחנויות האפליקציות המקובלות. כעת ניתן למצוא אותה בשם Feed U ו/או להיעזר בעמוד הנחיתה בקישור : Https://heretofeedu.com . 
 
 
 
הנהלת החברה מזמינה  בחום את המשתמשים שלהם ואת כל מי שנחשף לאפליקציה, לבקר בעמוד הנחיתה Https://heretofeedu.com ולתת את חוות דעתם האישית על האפליקציה, כל זאת  על מנת לשפר ולייעל את האפליקציה שהיא 100% "כחול לבן" ולסייע בקידום תחום המדיה החברתית בישראל ובעולם.
 
 
 
 
 

צילום: מתוך האפליקציה

 
בשבוע האחרון יצאה החברה לגיוס כספים, בהבטחה ש כ-70% מההון המגויס יופנה למטרת פיתוח שיווקי החל מיצירת קמפיינים "WORLDWIDE", מיתוג בחנויות האפליקציות, בניית קהילות משתמשים ועוד…
 
 
החברה מזמינה אנשים העוסקים בטכנולוגיה וב "BIG DATA" לקחת חלק ולהצטרף אליהם למסע מדהים לקראת הפיכת האפליקציה "Feed U" ל"אינסטגרם" של האוכל'.
 
 

עומר שרון יזם טכנולוגיה – צילום: גל שרון

 
 
עומר שרון יזם טכנולוגיה וממפתחי האפליקציה "Feed U": "היום אנחנו עדים לתופעה במדיה החברתית , עדשת המצלמה אוכלת לפנינו . ויתרה מזאת החברים והעוקבים שלנו רואים וחווים איתנו את העונג שבארוחה שלנו . בעבר היה משפט העין אוכלת קודם, היום לטעמי המשפט השתנה . העדשה אוכלת קודם , זה מה שאני נוהג להגיד לשותפיי וחבריי . אנחנו נמצאים בעולם דיגיטלי שהמידע בו הוא רב מאוד.
 
 
 
מוסיף עומר: "יש חשיבות רבה למידע ויש אפשרות ניצול המידע לטובת המשתמש . לצערי בתחום האוכל העולם הדיגיטלי היום יודע רק לקבל את התכנים אך לא למנף ולייצר למשתמש איפיון ומאפיינים ברורים בנושא זה. הרשתות החברתיות הגדולות הלא הן פייסבוק , אינטסגרם , טיקטוק ועוד… לא מתעסקות בזה בכלל. הן יודעות שהמשתמש חובב אוכל, אבל איזה אוכל הוא חובב, האם יש לו רגישות לאוכל מסוים, והאם הוא אפילו 'נגעל' מאוכל מסוים (לדוגמא טבעונים ברמה האידיאולגית). אותן הפלטפרומות לא יודעות להכיל את המאפיינים הללו בעבור המשתמשים."
 

צילום: מתוך האפליקציה

 
 
 
לדברי עומר שרון, חברת "פיד – יו" נועדה בעיקר בשביל להכיל וליצור את המאפיינים הללו של המשתמשים ולבצע בהם שימוש בעבורם. טבעוניים לא יצטרכו להיות חשופים (כמובן בבחירה שלהם) למאכלים ו/או מתכונים שקשורים בניגוד לאידיאולגיה התפיסתית שלהם, רגישים למרכיבים מסוימים כמו גלוטן , אגוזים וכדומה לא יצטרכו לחפש מתכון שרושמים בתיאור שלו 'מרק עדשים ללא גלוטן' ולאחר מכן גם לבצע חיפוש ידני בתוך רשימת המרכיבים האם באמת אין משהו שיכול להזיק לבריאותם . כל זה יעלם והמשתמשים יוכלו לעשות את מה שהם באמת אוהבים לצרוך.
 

צילום: מתוך האפליקציה

 
על החברה:
פיד-יו בע"מ היא חברת טכנולוגיה ישראלית שנוסדה באוקטובר 20' הבאה לספק למשתמשים ערך מוסף מכל התוכן הקשור באוכל הקיים היום במדיות החברתית ובמרשתת. החברה שואפת לאגד את כל סוגי וסגנונות התכנים הקשורים באוכל לתוכה ולספק מהם ערך מוסף למשתמשים.
 
 

צילום: מתוך האפליקציה


    
 
 
התכנים הנכללים באפליקציה הינם: מתכונים, סדנאות בישול בזמן אמת, מרקט חופשי וחינמי שכל אחד יכול להציע את מוצרי מלאכת ידיו ו/או שירותיו, תמונות יומיום ועוד… הפלטפורמה תדע לעשות שימוש ישיר בעבור המשתמש בתכנים האלו ולהציע לו ע"פ המאפיינים הסביבתיים והעדפות האישיות שלו תכנים הרלוונטים בשבילו בתחום האוכל.
 

צילום: מתוך האפליקציה

 
על היזם עומר שרון:
עומר שרון , יזם טכנולוגיה, זוכה בתחרות המהנדסים הלאומית (ההקאתון הלאומי ה-3) בשיתוף לשכת המנהדסים, אונ' תל אביב, הטכניון ומכללת שנקר בפרויקט לקידום עירוני שנועד להחליף את לוחות המודעות מעץ הקיימים היום ברחובות העירוניים, בלוחות אלקטרוניים, המאפשרים לבעלי עסקים קטנים להפיץ בסביבה הקרובה אליהם בין לוחות המודעות שימשכו לקוחות בצורה פיזית אליהם. עומר סטונדט שנה שלישית להנדסה תעשייה וניהול בהתמחות מערכות מידע באו"פ, את הניסיון שלו  בתחום האוכל  מענף המסעדנות בו עסק כמעט כשנתיים במסעדת שף מובחרת במרכז העיר תל אביב.