כותרות אחרונות
Search

מגמת הקולנוע באנקורי ראשל"צ תקדיש את פרויקט הגמר לאוכלוסיית הגיל השלישי.

תלמידי אנקורי והקשישים – צילום: נירית איינהורן

 

מגמת הקולנוע באנקורי ראשל"צ תקדיש את פרויקט הגמר לאוכלוסיית הגיל השלישי.

התלמידות והתלמידים מקיימים סדרת מפגשים עם קשישים וקשישות תושבי ראשל"צ והסביבה, במטרה להעלות תערוכת צילומים משותפת באמצע יוני. אחד מתלמידי אנקורי שמשתתף בפרויקט: "המפגשים הם פתיחת דלת והצצה לעולם של מבוגר שחי במציאות אחרת, היה מרגש ובעיקר מלמד שהנתינה מקרבת אותנו למי שאנחנו באמת".

 

תלמידי אנקורי והקשישים – צילום: נירית איינהורן

 

תלמידי ותלמידות מגמת הקולנוע של תיכון אנקורי ראשל"צ, החליטו להקדיש את פרויקט הגמר שלהם לאוכלוסיית הגיל השלישי. התלמידות והתלמידים קיימו השבוע ויקיימו גם בשבועות הקרובים סדרת מפגשים עם קשישים וקשישות תושבי ראשל"צ והסביבה, על מנת להכירם מקרוב. סדרת המפגשים תסתיים בתערוכת צילומים משותפת שתוצג באמצע חודש יוני. כל תלמיד.ה יצלמו ויציגו בתערוכה תמונה מעולמו של הקשיש.ה אותו.ה הכירו.

 

תלמידי אנקורי והקשישים צילום נירית איינהורן

 

מרכזת הפרויקט ומורה במגמת הקולנוע בקמפוס אנקורי ראשל"צ, ענבר רוטשילד: "אחרי שנה של קורונה ובידוד חברתי שבה בני הגיל השלישי היו אחת הקבוצות בחברה שסבלו יותר מכולם, הרגשנו שנכון להקדיש להם את מה שמגיע להם: רוח של יחד, התעניינות וקשר בין דורי אמיתי ומשמעותי. זו כוחה של אמנות – לגשר על החסר ולהפוך את העולם שלנו לטוב יותר".

 

תלמידי אנקורי והקשישים צילום נירית איינהורן

 

 

תלמיד מגמת הקולנוע בבית הספר, אלון כהן, מספר: "המפגשים הם פתיחת דלת והצצה לעולם של מבוגר שחי במציאות אחרת, עם חיים מלאים ועשירים בתהפוכות. אני מצפה בהמשך לסיים את התהליך המבורך עם הקשיש שיצא לי לשוחח איתו על חייו, במטרה לבטא את האישיות והחוויות של הקשיש בדרך יצירתית יותר ושונה, דרך הצילומים והתמונות שייבחרו מהם בסוף. היה מרגש לכל הצדדים ובעיקר מלמד שהנתינה מקרבת אותנו למי שאנחנו באמת".