כותרות אחרונות
Search

חברת "סלקום" ו"ביפר טכנולוגיות" מספקים לעיריית ת"א מערכות תקשורת לצורך שליטה ובקרה על מתחמים ייעודיים.

צילום באדיבות: סלקום, ביפר

 

חברת "סלקום" ו"ביפר טכנולוגיות" בפס רחב בע"מ, "BBT", מספקים לעיריית ת"א מערכות תקשורת לצורך שליטה ובקרה על מתחמים ייעודיים, כדוגמת חניון "היבדק וסע" בדרייב-אין ובכך חושפים פלטפורמת תקשורת חדשה  המאפשרת להעביר וידאו בלייב מכל מקום ולכל מקום בארץ ובעולם.

כחלק משיתוף הפעולה של "סלקום" ו "BBT" עם עיריית ת"א, פלטפורמת התקשורת הניידת של "BBT" על גבי רשת הסלולרית של "סלקום" משולבת במספר רב של אתרים, לצרכי העברת וידאו בפס רחב, ממספר מצלמות בו זמנית בכל אתר, באופן מאובטח, רציף ואמין.

 

חברת סלקום נכנסה לפני מספר שנים לתחום הערים החכמות בישראל וכיום נחשבת למובילה בתחום זה בשוק הישראלי, עם פרויקטים מובילים כדוגמת עיר חכמה של עיריית תל אביב, קריית ביאליק, חריש, כפר סבא ועוד רשויות ופרויקטים רחבי היקף. כמו כן, סלקום מקדמת מגוון פתרונות בעולם ה IOT (אינטרנט של הדברים) ללקוחות עסקיים מגוונים, כדוגמת פתרונות של חיסכון אנרגטי, WIFI מנוהל, בתי ספר חכמים, אנליטיקות מתקדמות, גיאואנליטיקה ועוד. יכולות סלקום כאינטגרטור וספק תקשורת מוביל, מאפשרים לה ביחד עם שותפי טכנולוגיה לספק פתרונות חדשניים ומובילים לשוק הישראלי העונים על הצרכים של הלקוחות המגוונים.

 

שיתוף פעולה טכנולוגי כאמור מתקיים בין סלקום וחברת BBT הישראלית.  חברת BBT ,העוסקת בפיתוח, תכנון ייצור ושיווק של פלטפורמות תקשורת בפס רחב לשימושי העברת מידע ותצפית למטרות מודיעין, אבטחה ותקשורת, סיפקה לסלקום אשר זכתה במכרז לניהול עיר חכמה של עיריית ת"א, את פלטפורמת התקשורת, המנצלת תשתיות תקשורת דור רביעי של סלקום לצורך העברת מידע רחב סרט מאובטח. הפלטפורמה שסופקה הינה ממשפחת מערכות התקשורת של BBT המאפשרת העברת מידע מאובטח על גבי תשתיות סלולר, תוך ניצול מירבי של רוחב הסרט. פתרון זה פועל באופן מבצעי במספר מדינות בעולם.

 

פלטפורמת התקשורת הניידת  המיוצרת על ידי BBT משלבת יחידת קצה בשם IE-2000. ה- IE-2000 הינו חלק ממשפחת מוצרים המבוססים על טכנולוגית  SD WAN (Software-Defined Wide Area Network), שפותחה ע"י BBT ומאפשרת, בין היתר, העברת מידע שמע ווידאו בשידור חי ובאיכות שידור גבוהה, כל זאת על רשתות ציבוריות זמינות המאובטחות ע"י היחידה. תשתיות התקשורת הציבוריות המנוצלות הם, בין הייתר, הרשת סלולרית. יחידת הקצה מאפשרת לשדר את הוידאו שמצולם בלייב לכל מקום בעולם, בין אם למפקדים בשטח, ליושבים במפקדה, או ליושבים בארץ אחרת. קומפקטי וחדשני, ה- IE-2000של חברת BBT על גבי רשת הסלולרית המובילה של סלקום מהווה זה מכבר חלק אינטגרלי ממערכות השליטה של פתרונות התצפית של עיריית ת"א.

 

משה לוינסון, מנכ"ל חברת BBT: "אנו שמחים לחשוף את שיתוף הפעולה שלנו עם סלקום במסגרת זכייתה במכרז של ניהול עיר חכמה של עיריית ת"א, חברת סלקום משמשת כאינטגרטור מוביל שלנו בפתרון חדשני זה ויחד עם שימוש ברשת הסלולרית המובילה, אנו מעניקים יחדיו פתרון חדשני וייחודי לשוק הישראלי.

 

צילום באדיבות: סלקום, ביפר

 

לירון ליבוביץ, מנהלת מחלקת IOT, סלקום: היכולת להעביר וידאו בלייב מהשטח בצורה ניידת הנה שימושית ביותר עבור חלק גדול מלקוחותינו. שיתוף הפעולה עם חברת BBT מאפשר לנו להיות מובילים בתחום זה. שילוב יכולות האינטגרציה, רשת סלולארית מתקדמת ופתרון טכנולוגי מוביל הינם שילוב מנצח למגוון לקוחות רבים. השימושים למוצר הם רבים לדוגמה, בעת אירוע בטחוני מתגלגל, אירוע רב נפגעים או מבצע חילוץ והצלה, הן המנהלים בשטח והן המנהלים בחמ"ל ובמפקדה יכולים להתחבר ולצפות בווידאו שמצולם מהשטח באותו הרגע. הדבר מאפשר ניהול טוב יותר של המשימה וקבלת החלטות מושכלת יותר.

 

אנו שמחים על שיתוף הפעולה המוטמע אצל גופים משמעותיים, העושים שימוש בטכנולוגיה כתחליף לתשתיות קרקעיות יקרות מחד וכאמצעי תקשורת אמין ונייד מאידך. חברות אלה מצטרפות לגופים נוספים בישראל ומחוץ לה, הנהנים מיכולות בניית תמסורת הנתונים הניידת והתצפית המתקדמים שלנו שכבר צברו שעות פעולה מבצעיות רבות ברחבי העולם". 

 

לחברת BBT הישראלית משפחת מוצרי התקשורת רחבת הסרט שהוכחה כיעילה ומועילה למשתמשים. המערכות של BBT מתאימות למגוון משימות, החל ממשימות מודיעין ואבטחה מבצעיות, דרך הגנת גבולות, בטחון פנים, עיר חכמה, משימות משטרתיות ואבטחת אירועים אזרחיים ועוד. המערכות מגיעות בגדלים שונים ויכולות לשאת מגוון מטענים שונים, וביניהם מצלמות, מטע"דים, ציוד תקשורת, מודיעין ועוד.

 

BBT

BBT היא חברה ישראלית העוסקת בפיתוח, תכנון, ייצור ושיווק של מערכות תקשורת רחבת סרט, הכוללות אבטחת מידע, ותצפית למטרות מודיעין, אבטחה ותקשורת הרוכבות על תשתיות ציבוריות. המערכות הינן  עצמאיות, חסכוניות וקלות מאוד לשימוש, המתאימות הן למשימות צבאיות מגוונות והן למשימות אבטחה אזרחיות. מוצרי החברה הוכרו על ידי גופים ממשלתיים כמוצרים בעלי חדשנות ייחודית.