כותרות אחרונות
Search

חברת "סנו" משיקה לרגל ראש השנה מהדורה חגיגית של נוזל לניקוי כלים "סנו ספארק" בבקבוקים מעוצבים

"סנו ספארק" 

חברת "סנו" ממשיכה לחדש עם המותג "ספארק" מותג איכותי  לניקוי הכלים ומשיקה לרגל ראש השנה והחגים מהדורה חגיגית של נוזל לניקוי כלים סנו ספארק  בבקבוקים מעוצבים

 

המטבח הוא חלק מרכזי בבית. הישראלים משקיעים משאבים רבים בעיצוב המטבח, אשר משמש גם כמקום אירוח ומשתלב עם עיצוב הבית כולו. חברת סנו, החברה הישראלית המובילה למוצרי טיפוח ואחזקה לבית, יוצאת במהלך חדשני בתחום הניקיון בישראל, עם המותג האיכותי spark (ספארק) ומשיקה מהדורה חגיגית של נוזל הכלים סנו ספארק בניחוח לימון רענן, בבקבוקים מעוצבים עם משאבה לנוחות שימוש מרבית.  

 

מסקר שנערך עבור חברת סנו, עולה כי, 86% מהצרכנים מעדיפים שנוזל הכלים שלהם יהיה בבקבוק בעל משאבה.  כמו כן, נמצא כי חלק מהצרכנים מעבירים את סבון הכלים לבקבוק מעוצב. העיצובים החגיגיים של נוזל הכלים סנו ספארק נבחרו על מנת לאפשר לצרכן שימוש בבקבוק מקורי בעל עיצוב חגיגי שיקשט את המטבח. המהדורה המיוחדת של נוזל כלים סנו ספארק בניחוח לימון רענן, מגיעה בבקבוק של 1 ליטר, עם משאבה לנוחות שימוש מרבית.

צילום: יח"צ

יותר ויותר צרכנים עוברים לשימוש בנוזל הכלים סנו ספארק המכיל תערובת חומרים פעילים יעילה במיוחד בריכוז של 24% לפחות. נוזל הכלים סנו ספארק מנקה ביעילות, מסיר שומנים בקלות, יוצר קצף עשיר ומעניק לכלים נקיון וברק באיכות שאין גבוהה ממנה בישראל.  טיפה אחת של סנו ספארק מספיקה להדחת כמות רבה של כלים.

 

להשיג ברשתות השיווק