כותרות אחרונות
Search

בתצוגת אופנה מרהיבה הציגה חברת "רנואר" את הקולקציה החדשה לסתיו חורף 2017 – 2018

RENUAR

Le Temps Retrouvé

Inspiration fall/winter 2018

בתצוגת אופנה מרהיבה של חברת "רנואר" שנערכה בהאנגר 11 נמל תל אביב הציגה החברה את הקולקציה החדשה לסתיו חורף 2017-18 בתצוגה השתתפו הפרנטורים של "רנואר" יהודה לוי, ניבר מדר וגפן ברקאי

עוד לפני התצוגה המרהיבה, נערכה קבלת פנים מפנקת בה לקחו חלק  בכירים מהמגזר העסקי, ידוענים בהם בלטו בוגרי הישרדות הפיליפינים, דוגמניות ואנשי תקשורת כתובה ואלקטרונית וצלמים שצילמו כל מה שזז

צילומים: לנס הפקות / אלירן אביטל

על רקע הקצב המסחרר של החיים המודרניים, של שגרה רוויית אסונות, מתחים וחוסר יציבות כלכלית, חברתית ופוליטית נדמה כי הדבר הבטוח היחיד הוא גזרת הגורל הבאה, וחוסר האונים שלנו בפניה. ההתמודדות הלא פשוטה הזו מזמנת מידה טובה של אסקפיזם -עבור אחדים אלה מסעות פוטוגניים בעולם, אחרים מתמסרים לנפלאות המציאות הדיגיטלית ויש המחפשים נחמה בהתרפקות על העבר, על זמנים של שגשוג ופריחה ששמו קץ לתקופות של אופל.

סיום מלחמת העולם השנייה סימל את תחילתו של אחד הפרקים הזוהרים ומלאי התקווה של העת החדשה, עם מעבר מאורח חיים סגפני שהפך לכורח המציאות בשנות הלחימה הארוכות להלך רוח הרפתקני, רומנטי אפילו, שבחן מחדש את קודי האסתטיקה והיופי. ב-1947 נחשפת הקולקציה הראשונה של קריסטיאן דיור, המהווה נקודת מפנה קיצונית מאיפוק של מדי צבא ובגדי עבודה המזוהים עם שנות ה-40, ומעוררת סנסציה. הבשורה של דיור, שזכתה לכינוי New Look, מחזירה לחזית את צללית שעון החול הקלאסית במראה מהודק אך ראוותני -מבחינת נפח וטיב הבדים, רמת הגימור והנוכחות הזוהרת והאקסטרווגנטית, הצועקת שמחת חיים.

היום, עם חגיגות ה-70 לבית הוותיק ורטרוספקטיבת הענק במוזיאון האמנויות היפות בפריז –בירת תרבות תוססת מחד, ועיר שהזמן בה כמו עצר מלכת מאידך, עיר שהיא החיבור המתבקש בין העבר לעתיד –נדמה  שהנוסחה, הפשוטה כל כך ביסודה, רלוונטית מתמיד. בעידן של עומס ורעשי רקע המאבק של תעשיית האופנה -על תשומת לבו ועל כיסו של המתלבש, על אמירה מקורית בנוף של שיבוטים אופנתיים -זקוק לריענון, לסוג של הפעלה מחדש.   

קולקציית החורף 2018 של רנואר, המשלבת בין הקו המסחרי לפריטי תצוגה ייחודיים להדגשת החזון העיצובי של המותג לעונה, בוחנת את האלגנטיות המוקפדת שליוותה תקופה עם קצב חיים אחר, המאפשר לעצור, להתבונן סביב ולהתלבש מתוך מקום פחות ארעי, מתוך הערכה ומודעות לבגד, ל-savoir faire המלווה את עשייתו ולמסר שהוא מעביר. אחרי שנים של הגמוניית ה-sport leisure הגיע הזמן לאמץ לחיקנו נונשלנטיות מסוג אחר, של פרופורציות חדשות-ישנות, של רשמיות אגבית, של קו המלווה את הגוף במעט יותר שליטה ובטחון.

המתח בין צללית ישרה לזאת של שעון החול, העומד במרכז הקולקציה לנשים, בא לידי ביטוי גם בבחירת החומרים. צמרים דקים בדוגמאות הלקוחות מעולם החייטות הגברית משתלבים בבדים בעלי אפיון נשי מובהק –ברוקאד, סאטן במגוון משקלים, טול, תחרה וקטיפה כשהם חלקים או בעלי טקסטורות ודפוסים בעלי אופי גיאומטרי או צמחי, עם נגיעות של רקמה ועבודות יד נוספות. הקולקציה לגברים מציגה קו מותן גבוה וטוטאל לוק תואם המתכתב עם זה של הנשים בפלטה צבעונית עשירה הנעה בין גווני פודרה לירוק ג'ייד, קאמל, מג'נטה ונייבי. 

תצוגת האופנה של סתיו חורף 2017/18 מציגה פריטים מודגשים ומוקפדים מתוך הקולקציה המסחרית שתכנס לסניפים במהלך העונה

 

טווח מחירים קולקציית רנואר:

נשים

חולצות: 59.90-229.9 ₪

סריגים וקרדיגנים: 99.9-299.9 ₪

ז'קטים ומעילים: 129.9-499.9 ₪

שמלות: 99.9-349.9

חצאיות: 99.9-229.9 ₪

מכנסים וג'ינסים: 99.9-299.9 ₪

נעליים ומגפיים: 99.9-299.9 ₪

אביזרים: 19.9-199.9 ₪

 

גברים

חולצות: 49.9-299.9 ₪

סריגים וקרדיגנים: 99.9-299.9 ₪

ז'קטים ומעילים: 199.9-999.9 ₪

מכנסיים וג'ינסים: 99.9-349.9 ₪

נעליים ומגפיים: 99.9-599.9 ₪

אביזרים: 9.9-149.9 ₪

 

טווח מידות קולקציית רנואר:

טווח מידות נשים נשים: 32-46

טווח מידות גברים: 36-52

 

על קבוצת רנואר
קבוצת רנואר נמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ ומנכ"ל הקבוצה הוא סרג' דרעי. הקבוצה מפעילה את רשת החנויות אשר מונה כיום למעלה ממאה וחמישים סניפים לאופנת נשים וגברים בפריסה ארצית. כמו כן, מפעילה הקבוצה את המותג הישראלי TWENTYFOURSEVEN, אשר רשת החנויות שלו מונה כיום למעלה מחמישים סניפים בפריסה ארצית.