כותרות אחרונות
Search

פסטיבל "פודיס" בקניון שרונים חוזר לשלושה ימים בניצוחם של השפים הגדולים בישראל 5-7 לספטמבר

פסטיבל  "פודיס" שמארח מידי שנה את המסעדות המדוברות ביותר בישראל חוזר לשלושה ימים בניצוחם של השפים הגדולים בישראל

השפים המצליחים יגיעו לפודיס לבשל את מנות הדגל שלהם לקהל הרחב במחירים אטרקטיביים במיוחד!

שגב משה, יונתן רושפלד, חיים כהן, אבי לוי, גיא גמזו, דניאל זך, אורי שפט ושפים נחשבים נוספים ישתתפו  ב"פודיס", פסטיבל הקולינריה הגדול בישראל, שיתקיים במתחם שרונים בין התאריכים 5-7 לספטמבר

אור קופרלי, מנכ"ל מתחם שרונים : "מתחם שרונים הפך למרכז הקולינארי של אזור השרון עם בית הספר "לבישול" ומתחם מסעדות ביניהן 'שגב קיטשן גארדן' 'אסיה מוניקה' , ביר גרדן ועוד. ההצלחה של פסטיבלי היין והבירה והפסטיבלים המתוקים שקיימנו במתחם הצליחו למשוך אליהם עשרות אלפי מבלים אשר חידדו לנו את ההבנה כי קהל המבקרים שלנו הינו צרכן קולינריה אמיתי המחפש ריגושים וטעמים חדשים. ה"פודיס"– פסטיבל הקולינאריה של ישראל" מאגד את המסעדות המדוברות ביותר בישראל ואת השפים הנחשקים ביותר שיגיעו בעצמם למתחם, לפגוש את הקהל, לבשל ולחלוק את סודותיהם מהמטבח. אנו צופים כי לפסטיבל יגיעו מידי יום למעלה מ- 20,000 איש לחוויה קולינארית מרגשת".

מתחם שרונים ממשיך את המסורת ומקיים זו השנה השנייה את פסטיבל "פודיס" המצליח שעונה על השילוש הקדוש: אוכל, אלכוהול ומוזיקה. פודיס הוא חגיגה לאוהבי הקולינריה, שימצאו במקום אחד את המנות של השפים והמסעדות הגדולים בישראל. הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 5-7 בספטמבר ויארח את המסעדות המדוברות ביותר בישראל ביניהן: שגב קיטשן גארדן של השף שגב משה, קפטן קארי של השף יונתן רושפלד, וונג יציגו לחמניות באן אווריריות, המוציא של השף אבי לוי עם הקבב המפורסם, דיקסי ופילדלפיה של השף חיים כהן, אסיה מוניקה של שף דניאל זך, אריא של שף גיא גמזו עם מגוון לחמניות בכל מיני וריאציות, לחמים של אורי שפט, טאש וטאשה הגרוזינית וטאשטאשווילי הכשרה, מנות בוואריות של ביר גרדן, מקסיקנה, ברטון קרפרי, קינוחים מושחתים של קרמרי דה ל'אקלר ועוד רבים אחרים אשר יציעו את מנות הדגל שלהם במחירים של עד 35 שקלים בלבד!

ללקוחות מתחם שרונים מציע המתחם פינוק מיוחד – קונים בחנויות קניון שרונים ב- 300 ₪ ומעלה בתאריכים 27.8-7.9 ומקבלים במהלך הפסטיבל קופון למנת שף במתנה לבחירה  ממנות הפסטיבל.

 

-הכניסה חינם –

5-7/9 ימים ג',ד',ה'

בין השעות 17:00-22:00

מתחם שרונים, הרקון 2 הוד השרון