כותרות אחרונות
Search

חברת רד, מובילה עולמית בפתרונות Telecom Access, תקיים בתאריך 7-8 ביוני 2017 RADathon לעובדי החברה

ה-RADathon של חברת רד – הזדמנות לעובדים להשפיע ולחדש מבפנים

חברת רד, מובילה עולמית בפתרונות Telecom Access, תקיים בתאריך 7-8 ביוני 2017 RADathon –  האקתון לעובדי החברה.

מטרת האירוע ״לאפשר לעובדי רד בתל אביב ובאר שבע לממש כמה מרעיונותיהם הגדולים המחפשים הזדמנות לצאת לפועל״.

 

התחרות פתוחה לקבוצות עובדים שיפתחו קונספט ויבנו דמו או מודל, כל עוד הרעיון הבסיסי עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה העסקית של רד, וכל עוד פיתוחו מתייחס לקו המוצרים של החברה ופתרונותיה.  הוגי הרעיונות הנבחרים יזכו, מעבר לכבוד והערכה, גם בפרסים כספיים. את צוות השופטים יוביל דרור בין, מנכ״ל רד. בין השופטים הנוספים יימצאו אילן טבת, סמנכ"ל שיווק, אופיר פוקס, סמנכ"ל פיתוח, אמיר ברנע, מנהל תחום התשתיות הקריטיות ואייל אלוני, מנהל תחום ספקי תקשורת.

 

רד היא מובילה עולמית בפתרונות Telecom Access. בין לקוחותיה נמצאים ספקי שירותי תקשורת מהשורה הראשונה בעולם וכן חברות חשמל, חברות רכבות, שדות תעופה וערים חכמות. החברה היא מובילה עולמית בטכנולוגיות ופתרונות תקשורת, לדוגמא, רד היתה החברה הראשונה בעולם להציג פתרון מסחרי מבוסס SDN/NFV בתחום הגישה (virtual CPE – vCPE). ובנוסף היא מובילה בתחומי אבטחת סייבר, ניטור ביצועים וסינכרוניזציה על גבי רשתות מיתוג מנות.

אופיר פוקס סמנכ"ל פיתוח – צילום: יחצ

אופיר פוקס סמנכ"ל פיתוח: "חדשנות היא אחד מערכי היסוד של RAD ואחד מהיתרונות של ההייטק הישראלי, אנחנו ב-RAD מעודדים את העובדים לחדשנות ויצירתיות כדרך קבע בכל התחומים – שיווק, פיתוח, בדיקות, יצור וכ"ו. ה'רדאתון' הוא עוד דרך נפלאה לעשות זאת. הצורך של החברה בחדשנות הוא הכרחי כדי להמשיך ולהוביל בשוק הבינלאומי והרעיונות המבטיחים ביותר מה'רדאתון' יוטמעו במוצרי החברה על מנת לתת את הפתרונות הטובים ביותר ללקוחותיה ולהמשיך להיות בחזית הטכנולוגיה".

 

לחברה, הפעילה בשוק מעל 36 שנה, יש נוכחות במעל 150 מדינות ובסיס התקנות של למעלה מ-15 מיליון יחידות. רד היא חלק מרכזי בקבוצת רד (הכנסות מצרפיות של מעל 1.3 מיליארד דולר בשנת 2016).

 

www.RAD.com