כותרות אחרונות
Search

מותג הפרמיום האמריקאי McGregor משיק את קולקציית הקפסולה של הראלי מונאקו – ACM – Auto mobile Club Monaco

McGregor

מותג הפרמיום האמריקאי McGregor משיק את קולקציית הקפסולה של הראלי מונאקו – ACM – Auto mobile Club Monaco

שיתוף הפעולה בין מועדון ACM – Auto mobile Club Monaco למותג McGregor הינו שת"פ ייחודי בלעדי כאשר McGregor הינו מותג האופנה היחיד בעולם שרשאי להשתמש בסמל המועדון ולהפיק ממנו קולקציה מסחרית. בנוסף לכך McGregor מלביש את הנהלת המועדון בבגדי הקולקציה ואף מיצר עבורם ביגוד מקצועי.

הקולקציה השנה היא בהשראת המירוץ השנתי שהמתקיים בסוף מאי 2017 כאשר מספר המירוץ (75) צוין על גבי כל אחד מהפריטים. הצבעים הבולטים בקולקציה הם צבעי המועדון  שהם גם צבעי הדגל האמריקאי לבן אדום וכחול.

צילום: יח"צ

הקולקציה כולה מיוצרת במהדורה מוגבלת ובהשראת הראלי. מדובר בקולקציה מאוד ממותגת וממוסחרת על לוגו מועדון ACM – Auto mobile Club Monaco  ולוגו המותג McGregor  והיא תימכר בבלעדיות בחנויות הדגל של המותג בישראל וברחבי העולם כולל בסניף הדגל של המותג במונאקו.

 

הקולקציה כוללת חולצות מכופתרות, גקטים, טי שירטים, חולצות פולו, ברמודות ונעליים. טווח המחירים בין 249.9 – 999.9. המותג McGregor   נוסד בשנת 1921 על ידי משפחת אצולה סקוטית שהיגרה לארה"ב בשנת 1920 והשיקה את המותג בשדרה החמישית בניו יורק בשנת 1921. המותג התחיל את דרכו כמותג לגברים בלבד ועם השנים צרף את קטגוריות הנשים, הילדים, הנעלים, והחליפות.

צילום: יח"צ

המותג נמנה בין אחד המותגים האמריקאים המפוארים ביותר ומתחרה עם שאר מותגי הפרמיום האמריקאים טומי הילפיגר, ראלף לורן ועוד…. המותג הוא מותג lifestyle אנגלו אמריקאי המשיק קולקציות אפנתיות יחד עם על זמניות באיכות ללא פשרות

 

 

סניפי הדגל בישראל:

קניון רמת אביב 03-6032990

קניון ארנה הרצליה 09-9554647

פייסבוק: McGregor Israel

אינסטגרם: mcgregor_israel