כותרות אחרונות
Search

חברת רהיטי דורון מתחילה מהפיכה במחירי הובלה והרכבה של רהיטים ומציעה לצרכן "מחיר פיקס" – 200 ₪ בלבד ללא הגבלת כמות הפריטים בהזמנה

DORONFIX

מהפך במחירי הובלה והרכבת רהיטים בישראל:

חברת רהיטי דורון מתחילה מהפיכה במחירי הובלה והרכבה של רהיטים ומציעה לצרכן

"מחיר פיקס" – 200 ₪ בלבד  ללא הגבלת כמות הפריטים בהזמנה

 

חברת רהיטי דורון מתחילה מהפיכה במחירי ההובלה והרכבת רהיטים  והחל מהשבוע  מציעה לצרכן  "מחיר פיקס", ללא הגבלת כמות הפריטים בהזמנה, המשמעות היא שניתן לרכוש גם חדרים שלמים ועדיין לשלם רק 200 ₪ על הובלת והרכבת הרהיטים בבית!

סניף הדגל של רהיטי דורון ברחוב הלחי 19 בני ברק צילום אלעד גוטמן

קצת רקע על התחום: דמי ההובלה וההרכבה הם נושא מורכב וכאוב בענף הרהיטים.  חברות הרהיטים נדרשות להשקיע משאבים רבים במערך האספקה: משכורות גבוהות, הדרכות ממושכות לצוותי המרכיבים והנהגים, רכישת משאיות, כלי עבודה, הקמה ותחזוקה של מערך טלפנים ושירות עם תוכנות ייחודיות ויקרות לביצוע התיאומים המורכבים עם הלקוחות, תקלות ועיכובים בלתי נמנעים, כל אלו גורמים למחירי הובלה והרכבה גבוהים ביותר.

 

מהעבר השני נמצא הלקוח, שהוא מצדו דורש שירות מעולה אך אינו מוכן לשלם את החשבון הגבוה שמגיע אתו, שכן בניגוד למחיר הרהיט, הוא בתחושה שתשלום עבור הובלה והרכבה הוא הוצאה שאינה קשורה לטיב המוצר והוא "מבוזבז" כביכול.

צילום: יח"צ

לדברי אופיר ליבר בעלי חברת רהיטי דורון: "אצלנו, ברהיטי דורון, הקושי מתעצם שבעתיים כיוון שמחירי הרהיטים נמוכים יחסית ולכן חיוב בדמי הובלה והרכבה סבירים, בדומה למחירי השוק הופך להיות נתח משמעותי ממחיר המוצר שלנו. לדוגמא: אנו עד המהלך הנוכחי תמחרנו את עבודת הההובלה וההרכבה עבור ארון אמבטיה בסכום של  320 ₪, מחיר זה הוא סביר ואף נמוך ממחירי השוק, "הבעיה" שלנו היא המחיר הנמוך של המוצר, ארון אמבטיה משובח של המותג "batio" הכולל: ארון אמבטיה עם משטח עליון וכיור ומראה תלויה- עולה רק 600 ₪, לפיכך פתאום נראה מחיר ההובלה וההרכבה מאוד משמעותי ומהווה 53% מהמוצר! אם קנית פריט נוסף, שוב יהיה עלייך לשלם תוספת גדולה ומשמעותית לדמי ההובלה וההרכבה והיתרון התחרותי של מחירי המוצרים האטרקטיביים שלנו מתמסמס. אני נוכח לא פעם, כיצד המחיר האטרקטיבי של הרהיטים האיכותיים שלנו  נתפס בעיני הלקוח כמבלבל והופך את היתרון שלנו כביכול לחיסרון ".

אופיר ליבר מנכ"ל רהיטי דורון – צילום: אסף לוי

אופיר מסביר את המהלך החדשני בוא יצאה רהיטי דורון ואומר: "מכוון שאנו הנפגעים הראשונים ממצב זה החלטנו  שנהיה גם הראשונים בענף לבוא עם בשורה חדשה לצרכן, הטבה חסרת תקדים שתעצים את היתרונות של המחיר ברהיטי דורון. לאחר חשיבה מאומצת, בעיקר מחוץ לקופסא, נמצא הפתרון: מהיום מציעה רהיטי דורון ללקוחותיה "מחיר פיקס" להובלה והרכבה בהזמנה. קנו מה שתרצו וכמה שתרצו ועדיין תשלמו מחיר פיקס בסך 200 ₪ ולכן ככול שהלקוח יבחר יותר רהיטים בהזמנה הוא גם ירוויח יותר וכולם נהנים"

 

עוד מוסיף אופיר ומוסר כי "בימים האחרונים התחלנו להציע ללקוחותינו את ההטבה של "מחיר פיקס" כפיילוט ניסיוני ואני שמח לבשר שכבר עכשיו מסתמן כי המהלך התקבל בברכה אצל לקוחותינו ומסתמן שהלקוח הישראלי יודע לזהות הצעות משתלמות כשהוא פוגש כאלה, והתוצאה מתבטאת בגידול משמעותי במספר המוצרים הנרכשים בקניה אחת.  נראה כי הוזלת מחירי ההובלה וההרכבה ויצירת מחיר קבוע עבור כל הקניה כולה מאפשרת ללקוח להגדיל את הקנייה ובכך מאפשרת לנו לספוג חלק מעלות ההובלה וההרכבה מגידול הרווחיות בסל הממוצע, בכך הבאנו למהפך בהרגלי הצריכה בענף, תוך שגם הלקוח וגם החברה יוצאים נשכרים".

רהיטי דורון צילום איתי סיקולסקי

לדברי אסף טייכמן, סמנכ"ל רהיטי דורון: "מחיר הובלה והרכבה נדגם בחברות הגדולות המקבילות בחודשיים האחרונים, בכולם נמצא כי המחיר הובלה והרכבה מתומחרים לפי כל פריט בהזמנה, ובחלקן אף מגדילים לחייב את הלקוח בנפרד על הובלה ובנפרד על הרכבה. לכן ככל שרוכשים מס פריטים גדול יותר – משלמים מחיר הובלה והרכבה גבוה יותר. עוד נמצא כי "מחיר פיקס" של 200 ₪ בהזמנה ברהיטי דורון, הוא נמוך יותר משמעותית מכל החברות ועומד על כ- 50% מכל החברות ואף משמעותית נמוך יותר כשמשלבים עוד פריטים בהזמנה."