כותרות אחרונות
Search

חברת "תיגבור סיעוד" מתרחבת – רוכשת את חברת "יוסי גבריאלי סיעוד"

חברת "תיגבור סיעוד" מתרחבת – רוכשת את חברת "יוסי גבריאלי סיעוד"  

תיגבור סיעוד ושירותים לקהילה מתרחבת ורכשה את חברת הסיעוד יוסי גבריאלי. י.גבריאלי תצטרף לפעילות הענפה של תיגבור סיעוד, ותגדיל את הרצף הגאוגרפי בו החברה פועלת על מנת לאפשר פתיחת סניף נוסף בבת -ים .

 

אורית בנבנישתי, מנכ"לית "תיגבור":"ברכישת חברת "י. גבריאלי" תרחיב חברת "תיגבור סיעוד"  את השירותים באזור בת ים והסביבה, ותיתן מענה לצורך הגדלת הפעילות בבת ים והסביבה. אנו מאמינים כי פתיחת הסניף הנוסף בבת ים והגדלת הפעילות תגביר את רווחת הקהילה".

 

לדבריה, מאז נכנס מיקור החוץ לתחום הסיעוד מתאפשר למשפחה "שקט" שבעבר לא היה קיים. אם בשנים עברו היה צורך לעסוק בניהולו של המטפל, תנאיו, פתרונות בעת מחלה של המטפל ומקרים דומים, כעת בעת היעזרות בחברה אין צורך לתת פתרונות למקרים אלו והחברה נותנת פתרונות "מקצה לקצה". האפשרויות כיום הינם סיוע בתחומים רבים שהיו נופלים על כתפי המשפחות וכיום ניתן פתרון לכך. המקצועיות במקרים אלו קריטית ולכן בחברות אלו מועברות הדרכות והמשפחה מלווה על ידי צוותים מקצועיים המסייעים בכל צורכי הטיפול והשירות לקשיש ולמשפחה.

 

"תיגבור סיעוד" ושירותים לקהילה מעניקה מגוון שירותי סיעוד ורווחה ברחבי הארץ, מספקת שירותי מטפלות ישראליות וזרות, ליווי וטיפול מקצועי בקשישים ואנשים עם מוגבלות, שירותי קהילה תומכות, בית חולים סיעודי, מרכזי יום, וזאת על ידי צוות מומחה וצוות מקצועי.

 

קבוצת "תיגבור" הינה חברה ארצית, ציבורית ובינלאומית המתמחה בשירותי כוח אדם, גיוס, השמה וסיעוד, שרותי שמירה ואבטחה, שירותי מיקור חוץ. החברה מפעילה 40 סניפים ברחבי הארץ, הפועלים בארבע אזורים אשכולות: צפון, מרכז, ירושלים ודרום.