כותרות אחרונות
Search

חברת AVR מבית תלמה תיירות יוצאת במגוון חבילות אטרקטיביות לקראת הקריסמס והסילבסטר

חברת AVR  מבית תלמה תיירות יוצאת במגוון חבילות אטרקטיביות לקראת הקריסמס והסילבסטר

החל מה-20/11 אירופה לובשת חג, ירידי הכריסטמס מרקט המתקיימים בערים רבות באירופה מהווים חוויה בלתי רגילה למטייל, הנהנה מאווירה חגיגית ומיוחדת ולעיתים גם מהופעות רחוב ואירועים מקומיים.

.

כמו כן, חגיגות ואירועי סוף השנה האזרחית מהוות אטרקציה לתייר הישראלי, רחובות מקושטים, מסיבות מושקעות וקניות משתלמות.

.

רווית שרף דגן מנהלת AVR מבית תלמה תיירות מוסרת כי בכל שנה יותר ויותר ישראלים יוצאים ליהנות מהשווקים של הקריסמס מרקט כאשר היעדים המועדפים הם וינה – בזכות האווירה המיוחדת וכמובן הוותק  – מעל 700 שנה, וברלין בה קיימים עשרות מרכזים בתקופה זו. עוד מוסיפה שרף דגן, כי השנה צופים גידול של כ-20% בכמות היוצאים לחגוג את הסילבסטר בגלל הסמיכות לחג החנוכה בארץ בו ישראלים רבים מעדיפים לנצל  לטיסות עם הילדים שבחופשה.

.

לקראת חגיגות הקריסמס והסילבסטר ברחבי העולם, חברתAVR  מבית תלמה נסיעות ותיירות יוצאת עם מגוון חבילות נופש ומבצעים אטרקטיביים.

 .

חגיגות הקריסמס מרקט

ברלין, 26-30/11 ,4 לילות כולל טיסות וארוחת בוקר ,החל מ-450$

וינה,  25-28/11, 3 לילות בסוף שבוע כולל טיסות ארוחת בוקר ,החל מ-550$

רומא ,7-10/12, 3 לילות בסוף שבוע כולל טיסות וארוחת בוקר, החל מ-560$

סילבסטר

וינה , 28/12-1/1, 4  לילות כולל טיסות אלאל וארוחת בוקר החל מ-870$

ברלין, 28/12-1/1, 4 לילות כולל טיסות אלעל וארוחת בוקר החל מ-940 $ (מלון ABBA)

ורשה, 28/12-1/1, 4 לילות כולל טיסות אלעל וארוחת בוקר החל מ-730$

פראג, 28/12-1/1, 4 לילות כולל טיסות אל על וארוחת בוקר  החל מ-910$

talma-1

המחיר לנוסע – מינימום 2 נוסעים בחדר ולא כוללים מס תיירות לתשלום במקום

AVR שווק ותפעול תיירות הוקמה לפני כ7 שנים ע"י רוית שרף דגן ואמיר הלה והיא פועלת כסיטונאית המשווקת את מוצריה הן באמצעות סוכני נסיעות והן בשווק ישיר ומועדוני לקוחות.החבילות של AVR משווקת הן חבילות אשר היא מייצרת בעצמה מול ספקים ומלונות בחו"ל. חבילות אביב קיץ מיועדות לזוגות ומשפחות ועיקר ההתמקדות גרמניה- היער השחור אוסטריה ,חבל טירול והאגמים, סלובניה, פרינאים בספרד ועוד. החבילות כוללות טיסות רכב ומלון או יחידת נופש.

תלמה תיירות מובילה את שוק הנסיעות והתיירות במגזר העסקי כבר 30 שנים ומספקת מגוון רחב ואקסקלוסיבי של שירותי תיירות פרטית לקהל הרחב. החברה מעניקה טיפול אישי צמוד 365 ימים בשנה 24 שעות ביממה ומספקת למעלה מ- 900 חברות וארגונים מובילים בעולם שירותי חופשות ונסיעות, ארגון כנסים ואירועים בכל העולם ואף דואגת לחופשות הפרטיות של המנהלים , העובדים ובני משפחותיהם בארץ ובחו"ל.