כותרות אחרונות
Search

חברת "Canopia" מבית "פלרם" מציגה את הלהיט של הקיץ – גזיבו לגריל מדגם "אוסטין".

גזיבו גריל מדגם "אוסטין". "canopia" מבית "פלרם" –  צילום: יח"צ

 

חברת "Canopia" מבית "פלרם" מציגה את הלהיט של הקיץ – גזיבו לגריל מדגם "אוסטין".

 מנהג האירוח לארוחות גריל מפנקות או בשפה המוכרת יותר הזמנה "לעל האש", הוא אחד המנהגים האהובים ביותר על הציבור הישראלי. אם באירועים מיוחדים או בסתם יום של חול, בשביל הכיף, הגינות הביתיות פותחות את שעריהן  ברוב ימות השנה והמנגל או הגריל הביתי, עוברים לעבוד שעות נוספות.

 

טרנד הגרילים ומטבחי החוץ העולמי מורגש גם כאן בישראל, והלקוחות המקומיים מבקשים לשדרג את חווית הבישול והאירוח שלהם ומשקיעים אלפי שקלים בציוד איכותי – גרילים, מעשנות וטאבונים, המפיקים תוצאות טובות ושימושיות לאורך שנים.

 

גזיבו גריל מדגם "אוסטין". "canopia" מבית "פלרם" –  צילום: יח"צ

 

האקלים בישראל מאפשר להנות מעונת גריל ארוכה ביחס לעולם, אך החום הישראלי, השמש הקופחת וימי גשם ורוח, מקשים לא פעם על הבשלנים העמלים על הגריל והופכים את החוויה למהנה קצת פחות עבורם. לאור זאת, חברת Canopia מבית פלרם המתמחה בפתרונות קירוי והצללה לסביבת החצר הביתית, מציגה את הפתרון האולטימטיבי – גזיבו גריל מדגם "אוסטין". פתרון הגנה והצללה מעוצב ואיכותי המיועד להרכבה עצמית, יעיל ופונקציונאלי המאפשר הגנה הן על "איש/אשת" הגריל והן על הגריל עצמו מפני פגעי מזג האוויר לאורך כל ימות השנה, בכך מבטיח עמידות ושמירה על המוצר לאורך זמן רב.

 

גזיבו "אוסטין", בנוי משלדת אלומיניום אל חלד חסונה בגימור שחור מט, אלגנטי ומתאים למרבית הגרילים הנמכרים בשוק. גג הגזיבו בנוי מקירוי פוליקרבונט עמיד בחום ועשן הניתן לשטיפה וניקוי. בנוסף בגג, מותקן פתח אוורור המאפשר יציאת אוויר ועשן. לאוסטין משטחי עבודה צדדיים עשויים מנירוסטה המאפשרים הכנה והגשה נוחים.

 

גזיבו גריל מדגם "אוסטין". "canopia" מבית "פלרם" –  צילום: יח"צ

בפיתוח המוצר שותפה קבוצת מיקוד של גרילמנים מקצועיים ובשלנים חובבים כאחד, זאת על מנת לאפיין שימושיות מיטבית ודוגמא לכך, הן מוטות התלייה היחודיים המאפשרים תלייה של אביזרי בישול ואף פותחן ייחודי לבקבוקי בירה.

 

מידות: 224 ס"מ רוחב בין עמודים. 240 ס"מ רוחב עם מגשים פתוחים. 249 ס"מ גובה עד לגג. 164 ס"מ עומק. 181 ס"מ רוחב גג.

 

מחיר: 3,999 ₪

 

להשיג  אצל המשווקים המורשים של CANOPIA מבית פלרם

ובאתר האונליין של החברה: www.canopia.co.il

לשיחת ייעוץ 04-8486800