כותרות אחרונות
Search

"עליית מחירים"? "קיץ של מבצעים והנחות" עד 60% הנחה במתחמי הומס ברחבי הארץ!

צילום: הומס הבית לובש סטייל

 

"עליית מחירים"? "קיץ של מבצעים והנחות"  עד 60% הנחה במתחמי הומס ברחבי הארץ!

לצד עליית מחירים משמעותית בכל תחומי החיים ברשת הומס – הבית לובש סטייל נלחמים ביוקר המחייה ומשיקים את קמפיין 'קיץ של מבצעים והנחות' בסניפים בכל רחבי הארץ ובאתר.

 

בזמן שכל המשק מעלה מחירים, בעלי רשת העיצוב והמוצרים לבית- הומ'ס החליטו להאבק ביוקר המחייה ולהוריד את המחירים באופן ניכר. במסגרת קמפיין שהשיקו היום (ראשון, 17.7.2022) הוכרז על קיץ של מבצעים והנחות בסניפים בכל רחבי הארץ ובאתר הרשת.

 

מבצעים חמים ב"הומס" – צילום: הומס הבית לובש סטייל

 

רשת הומס הוקמה לפני כשנה וחצי ומציעה מתחמי ענק של מוצרים לבית עם כל המותגים המובילים כחלק משינוי תרבות הקניות והענקת חוויית במתחם אחד במחירים האטרקטיביים בישראל. כיום לרשת סניפים בצפת, מעלות, מתחם די-סיטי וביתר עלית כאשר בימים אלו משלימים את הקמת הסניפים החדשים באשדוד, בית שאן, טלזסטון, אופקים ועוד…

 

מבצעים חמים ב"הומס" – צילום: הומס הבית לובש סטייל

 

מרשת הומ'ס נמסר: "עם ישראל יוצא לטייל, לנפוש ולהנות ואנחנו רוצים לאפשר להם גם לקנות בכיף ובמחירים שפויים. יוקר המחייה איינו גזרת גורל. גם ברשת הסופרים 'נטו חיסכון' שהקמנו אנחנו פועלים בדיוק באותו הקו עם מחירים שפויים וחווית קנייה" הוסיפו.

 

מבצעים חמים ב"הומס" – צילום: הומס הבית לובש סטייל

 

במסגרת מבצעי הקיץ, תהנו ברשת מהנחות מיוחדות של עד 60% הנחה על המחלקות השונות לרבות טקסטיל, כלי בית, כלי מטבח, משחקים, אקססוריז, עיצוב, ריהוט משלים, סירים ועוד. כמו כן בחלק מהסניפים אף תוכלו לרכוש מוצרי חשמל במחירים אטרקטיביים במיוחד.

 

מבצעים חמים ב"הומס" – צילום: הומס הבית לובש סטייל

 

רשת הומ'ס הינה בבעלות של האחים אורן ואבינועם ספיר להיזם החרדי רונן גנון. במהלך השנה וחצי האחרונות הרימו סניפים בפריסה ארצית של רשת הומ'ס לצד סניפים של רשת הסופרים 'נטו חיסכון'. מדובר ברשתות הנחשבות כמתפתחות בישראל עם קצב צמיחה ופתיחת סניפים גבוה במיוחד.

 

ניתן להתרשם גם מאתר האון-לייןhttps://www.homs.co.il/.