כותרות אחרונות
Search

חברת "CMS" הישראלית זכתה בפרס הצמיחה הגבוהה ביותר ב-"EMEA" לשנת 2022.

חברת "CMS" הישראלית זכתה בפרס הצמיחה הגבוהה ביותר ב-"EMEA" לשנת 2022 – צילום: רונן צרפתי

 

בעקבות זינוק של 500% במכירות "אלקטל-לוסנט" בישראל.
חברת "CMS" הישראלית זכתה בפרס הצמיחה הגבוהה ביותר ב-"EMEA" לשנת 2022.

 

כנס "Connex23Partner" של "אלקטל-לוסנט", ענקית רשתות הטלקום, מציב את חברת "CMS" הישראלית כמפיצה בכירה באזור "EMEA", לאחר שהחברה זכתה בפרס הצמיחה הגבוהה ביותר לשנת 2022.

ינקל לוי-עייש, מנהל פעילות "אלקטל-לוסנט" בישראל: "האירוע הבינ"ל של "אלקטל-לוסנט" הראה בעוצמה את הכוח שיש בחיבור בין אנשים וטכנולוגיה. כאשר שני אלה מתחברים, הדרך שבה אנחנו חיים, עובדים ומתקשרים משתנה לתמיד".

כנס "Connex23Partner", האירוע השנתי של "אלקטל-לוסנט", הנערך בפריס, צרפת, תחת הכותרת "Technology for Good", סיפק השנה רגע מרגש עבור "CMS" הישראלית, חברת הפצה מובילה בתחום המחשוב, כאשר החברה זכתה בפרס הצמיחה הגבוהה ביותר ב-"EMEA" לשנת 2022 בעקבות זינוק של 500% במכירות "אלקטל-לוסנט" בישראל.

 

ינקל לוי-עייש, מנהל פעילות "אלקטל-לוסנט" בישראל – צילום: רונן צרפתי

 

ינקל לוי-עייש, מנהל פעילות "אלקטל-לוסנט" בישראל: "התחלנו את הפעילות עם "CMS" לפני שנתיים וחצי. את השנה הראשונה הקדשנו לבנייה, וכבר בשנה השנייה הצלחנו לחמש את הפעילות". ביצועים כמו ש-"CMS" הראתה בשנתיים האלה לא ראיתי בכל הקריירה שלי.  האירוע הבינ"ל של "אלקטל-לוסנט" הראה בעוצמה את הכוח שיש בחיבור בין אנשים וטכנולוגיה. כאשר שני אלה מתחברים, הדרך שבה אנחנו חיים, עובדים ומתקשרים משתנה לתמיד".

 

"אלקטל-לוסנט" היא יצרנית וספקית גלובלית של פתרונות רשת, תקשורת וענן, בעלת מסורת של למעלה מ-150 שנה. החברה פועלת באמצעות שותפי הפצה ב-130 מדינות. אלקטל-לוסנט מייצרת מערכות תקשורת עבור data networking לעולם ה-WIFI, יכולות ניהול באתר לקוח או בענן, סוויצ'ים ומתגים, LAN, תקשורת וטלפוניה ארגוניים, כולל יכולות unified communications על פלטפורמה אחת (לדוגמא Rainbow), פתרונות למערכות contact center ועוד…

 

חברת "CMS" הישראלית זכתה בפרס הצמיחה הגבוהה ביותר ב-"EMEA" לשנת 2022 – צילום: רונן צרפתי

 

אשר בוחניק, מנהל תחום פעילות "אלקטל-לוסנט" ב-"CMS":  "הפרס מציב רף גבוה, הזכיה היתה רגע מרגש לכולנו, לאחר ש- 15 שנים חברה ישראלית לא זכתה בפרס כזה. אנחנו נמשיך לספק ללקוחותינו בישראל את פתרונות ה-data center, ה-WIFI והטלפוניה הטובים ביותר שיש לתעשייה להציע".

 

מוסיף אשר בוחניק, מנהל תחום פעילות "אלקטל-לוסנט" ב-"CMS": "בשנתיים האחרונות, בעקבות המגיפה, חלו זעזועים בקווי האספקה וההפצה בכל העולם ונוצרו אתגרים מיוחדים עבור שותפים ומפיצים של פתרונות רשת, תקשורת ומחשוב. "CMS" ידעה לעשות את השינויים הדרושים, לקחת החלטות אמיצות, ולספק את דרישת הלקוחות. הפרס מהווה הכרה בהיותנו מפיצה מובילה לא רק בישראל, אלא ב-"EMEA" כולה. אני גאה בהצלחה הזו, וכמובן בכל אחד מעובדי החברה שהם חלק בלתי נפרד מההצלחה של "CMS".