כותרות אחרונות
Search

מינוי בכיר במשק – דוידי פיאמנטה מונה למנכ"ל "אייקון גרופ".

דוידי פיאמנטה, מנכ"ל "אייקון גרופ" – צילום: יח"צ

 

 

מינוי בכיר במשק – דוידי פיאמנטה מונה למנכ"ל "אייקון גרופ".

פיאמנטה נבחר להוביל את קבוצת "אייקון", מפיצת מוצרי "Apple" ,"Lenovo" ו-"Asus" בישראל, והבעלים של רשת החנויות "iDigital".

בתפקידו האחרון שימש מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי ורכבי היוקרה ב "כלמוביל".

 

דוידי פיאמנטה מונה למנכ"ל קבוצת "אייקון גרופ", שהינה, בין היתר, המפיצה של מוצרי "Apple"  "Lenovo" ו"Asus" בישראל, והבעלים של רשת החנויות "iDigital" (איידיגיטל). רוני ישראלי ימשיך בתפקידו כמנכ"ל תחום פעילות ההפצה ויו"ר חברת "ויז'ואל". איילת צרפתי רוזן, המכהנת כיום כמנכ"לית תחום פעילות הקמעונאות, עתידה לסיים את תפקידה בחודש אפריל 2023.

 

דוידי פיאמנטה שכיהן בשמונה השנים האחרונות כמנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי ורכבי היוקרה של קבוצת "כלמוביל", מביא איתו ניסיון ניהולי עשיר.  לפני שהגיע דוידי פיאמנטה ל- "כלמוביל", הוא כיהן  כמנכ"ל "סאני טלקום" ומנכ"ל "EVAR Telit Mobile"  באיטליה.

 

קבוצת אייקון, מפיצת מוצרי "אפל", "לנובו" ו"אסוס" בישראל, צמחה בעשור האחרון מהיקף הכנסות של כ-300 מיליון שקל בשנת 2013 לתוואי נוכחי של כ-1.5 מיליארד שקל, מספר הסניפים שמפעילה רשת "iDigital" כיום עומד על 26 סניפים, לרבות 7 סניפים של רשת "iDigital- goodiz". החברה נחשבת כיום למובילת שוק בעולמות "Apple" הן בתחום ההפצה והן בתחום הקמעונאות, במסגרת זו הקימה בשנתיים האחרונות רשת חדשה מוצרי סלולר (goodiz) וכן רכשה את חברת ויז'ואל.

 

צבי יוכמן, יו"ר אייקון גרופ, מסר: "אני מברך על הצטרפותו של דוידי, שהינו מנהל ומנכ"ל מנוסה עם כעשרים שנות ניסיון קמעונאי עשיר בעולמות הסלולר והרכב, ובעל רקורד של הצלחות מוכחות ועקביות של הצמחת הפעילויות שתחת אחריותו. בטוחני כי דוידי יוביל להמשך מגמת הצמיחה של אייקון גרופ בכלל ורשת החנויות של איידיגיטל בפרט. בהזדמנות זו ברצוני להודות לאיילת צרפתי רוזן על תרומתה הרבה במהלך תשע שנות כהונתה כמנכ"לית משותפת בחברה וכמנכ"לית תחום פעילות הקמעונאות".

 

דוידי פיאמנטה, מנכ"ל "אייקון גרופ" – צילום: יח"צ

 

דוידי פיאמנטה, מנכ"ל אייקון גרופ הנכנס, מסר: "אייקון גרופ הינה חברה מובילה בתחומה, ובכוונתי להצעיד אותה על-פי אסטרטגיה עסקית ברורה לפסים של צמיחה בהכנסות וברווחים, הן בפעילות ההפצה והן בפעילות הקמעונאית, כשבמקביל נפעל להרחבת סל המותגים הבינלאומיים שאנו מייצגים בשוק הישראלי".