כותרות אחרונות
Search

חברת Dell ישראל קיימה את האירוע השנתי ללקוחות החברה ושותפים

אורח הכבוד בכנס הלקוחות והשותפים הבינלאומי השנתי של   DELL ישראל היה המייסד, הבעלים ומנכ"ל החברה מייקל דל

מייקל דל: "הביצועים הישראליים מעוררים השראה בכל העולם"

אורח הכבוד בכנס הלקוחות והשותפים הבינלאומי השנתי של   DELL ישראל – Future Ready Tour, אשר התקיים היום (יום א', 22.5) במתחם האירועים Lago  בראשון לציון היה לא אחר מאשר המייסד, הבעלים ומנכ"ל החברה מייקל דל. באירוע השתתפו כ -800 לקוחות ואנשי מקצוע מהארגונים הגדולים בארץ, ובהם בכירים כמו: שלי לנצמן, מנכ"לית מייקרוסופט ישראל, גיא בר-נר, דירקטור שיווק ומכירות באינטל ישראל ועוד…

שלי לנצמן, מנכ"לית מייקרוסופט: "האירוע הזה מציג את השותפות הגדולה בין מייקרוסופט ודל. השותפות שלנו עם DELL הולכת הרבה שנים אחורה והיא תתקדם גם לעבר העתיד. מייקרוסופט שמה לה ליעד, להביא לידי ביטוי את הפרודוקטיביות האישית והארגונית שלנו, באמצעות השותפים שלנו. מייקרוסופט שואפת להגדיל את הפרודוקטיביות שלנו ככל שניתן, כל אחד פה יכול לשאול את עצמו מה אני יכול לעשות יותר טוב. התשובה לשאלה הזו לא נעוצה רק ב-DELL או רק במייקרוסופט, אלא בשילוב ביניהם. מייקרוסופט שואלת את עצמה איך אנחנו יכולים לשפר את החיים של כולנו? ובכן, לשם כך אנחנו יושבים יחד עם השותפים שלנו וחושבים איך מביאים את החומרה והתוכנה יחד בצורה הכי טובה. ה"ביחד שלנו" הוא זה שעושה את המשמעות."

הכנס שהתקיים באולמי "לאגו" בראשון לציון, נערך במתכונת של מושבים מקצועיים שם קיבלו באי הכנס הרצאות מקצועיות שהועברו על ידי מומחי חברת DELL ושותפים אסטרטגיים מהארץ ומהעולם, בהם מייקרוסופט, אינטל ואחרים. לפני פתיחת ההרצאות המקצועיות, סיירו אורחי הכנס בתערוה מקצועית של חברת DELL ושותפים עסקיים, שהציגו את החידושים האחרונים בנושאי: רשתות ארגוניות, אחסון, תשתיות נתונים מרכזים, פתרונות תוכנה, אבטחה ועוד…

dell 2

מייקל דל נואם באירוע צילום ניב קנטור

את האירוע נעל מייסד, בעלים ומנכ"ל Dell  העולמית, מייקל דל: "הביצועים הישראליים מעוררים השראה בכל בעולם, חשוב לנו להיות בישראל. הטכנולוגיה מתפתחת פי 10 כל 5 שנים, תחשבו מה זה אומר לגבי תחומי החיים, יותר מחצי המכוניות על הכביש, יהיו מכוניות ללא נהג, ובכל התחומים נראה שינויים: חקלאות, אנרגיה, מכשור רפואי ועוד//. בשנת 2021 כמות ההתקנים תעמוד על עשרות מיליארדים והאתגר יהיה איך לחבר בין כמות המידע לבין האנליטיקס וליצור מזה משהו. קוראים לזה, המהפכה התעשייתית הבאה."

בהתייחס לרכישת EMC ציין דל, כי אלה "שתי חברות משלימות וחדשניות, שמטרתן לייעל את התהליך לקראת עתיד דיגיטלי. הטכנולוגיות החדשניות שאנחנו חלק מהן יירפאו מחלות, וייצרו משרות חדשות. אלו זמנים מרגשים."

בהקשר לישראל ציין דל: "איכות הכישרון בישראל ידועה בכל העולם, ביקרתי היום במשרדים של EMC  ושל DELL בהרצליה והתרגשתי לראות את הפיתוחים החדשים."……… "כבר בקיץ הקרוב, החברה תקרא DELL EMC והחברה המשותפת מיועדת להשיק בין 10-15 מוצרים חדשים".

dell 1

מייסד בעלים ומנכל דל העולמית – מייקל דל ושלומי קוארטלר מנכ"ל דל ישראל – צילום: ניב קנטור

באירוע הציגה הענקית הבינלאומית Dell מגוון פתרונות מקצה לקצה – רשתות ארגוניות, אחסון, תשתיות נתונים מרכזים, פתרונות תוכנה,  אבטחה וכיוב' וכמו כן, הציבה תערוכת אקספו שהציגה את תיק הפתרונות המקיף של Dell הן לצרכנים והן לארגונים.

תאגיד Dell מקשיב ללקוחותיו ומציע להם טכנולוגיות ושירותים מתקדמים המעניקים להם את הכוח לעשות יותר. למידע נוסף בקרו באתר Dell ישראלDell ישראל הוקמה בשנת 1998 עם מחזור מכירות של מיליוני דולרים בודדים, שנסק ברמה של מאות אחוזים. החברה ממשיכה להפגין קצב גידול קבוע תוך רכישת לקוחות ארגוניים מובילים בכל מגזרי העסקים. Dell ישראל מפיצה מגוון מוצרים ופתרונות מקצה לקצה, לשוק הפרטי והארגוני בעזרת שותפי ההפצה המובילים בישראל. בשנת 2010 רכשה Dell את חברת Exanet, שהפכה למרכז הפיתוח של Dell בישראל. בשנת 2012 רכשה Dell את חברת Quest העולמית ומחזיקה מרכז פיתוח באור יהודה. יחד עם קבוצת השיווק והמכירות, מונה כיום Dell ישראל כ-200 עובדים.