כותרות אחרונות
Search

רשת החנויות FOX HOME משיקה קולקציה ייחודית לחג השבועות

וְחַג שָׁבֻעֹת תַּעֲשֶׂה לְךָ, בִּכּוּרֵי קְצִיר חִטִּים"

רשת החנויות FOX HOME  מייחסת לחג שבועות חשיבות רבה ולכן מעצבת ומשווקת בסמוך לו, קולקציה ייחודית ומרעננת. הקולקציה מבטאת את הזיקה בין עץ הזית, סמל עתיק של ארץ ישראל, לחג הביכורים.

foxh 4

אביה מירון, סמנכ"לית המותג FOX HOME: "הקולקציה משלבת כלי הגשה לבנים לצד משטחי הגשה מעץ בשילוב פורצלן. מוטיב הזית משתלב בכלים בצורה טבעית, והשלמנו את חווית שבועות בשילוב מוצרי מזון מעולים המיוצרים בארץ באופן בלעדי לרשת, דוגמת שמן זית, מלחים במגוון טעמים, ממרחים טבעיים ללא חומרים משמרים וכדומה. שילבנו בקולקציה הזו סלי קש, שיכולים להוות טנא מושלם לשימוש ולאריזת מתנות חג".

foxh 2

צוות העיצוב של FOX HOME אייר, עיצב ובחר בקפידה את שילוב הגוונים שיעבירו ויבטאו באופן מרבי את רוח החג. הקולקציה משלבת הדפסים של ענפי זית על גבי פריטים שמשלימים את אווירת החג גם בעת הגשת המנות, כמו מגש פורצלן, סינר, תחתית לסיר, כפפה לתנור ומגבת מטבח. צבעו הירוק של הזית מאפשר לשבור את המראה הקבוע של שולחן החג הלבן ולתבל בנגיעות ארץ-ישראליות ולהגיע למראה ייחודי וחגיגי. בנוסף, הרשת משיקה שמן זית כתית מעולה בכבישה קרה בעל חומציות עד 0.08%, המיוצר מזן ברנע (זן ישראלי בעל טעם פירותי עם נטייה לחריפות קלה), המתאים לסלטים, לתיבול או לטיגון קל. שמן הזית מכיל חומצת שומן בלתי רוויה (כשר בהשגחת הרב ש. דידי, רבנות כינרת).

foxh 3

בין הפריטים: מגש פורצלן (129.90 ₪), סינר (69.90 ₪), תחתית לסיר חם (19.90 ₪), כפפה לתנור (29.90 ₪) מגבת מטבח (18.90 ₪) ושמן זית כתית מעולה (39.90 ₪).

רשת FOX HOME מציעה מגוון רחב של מוצרי קז'ואל אופנתיים לבית בתחומי המטבח, אירוח ושולחן, טקסטיל, אמבטיה ונוי. הרשת נמצאת בפריסה ארצית ומונה כ- 62 חנויות. הרשת שמה לה למטרה להעשיר את סגנון החיים של כל מי שאוהב ומחפש חדשנות ויצירתיות, לצד איכות ומחירים טובים.

foxh 5

צילום: דניאל לילה

למידע נוסף ולבירור מיקום החנות הקרובה אליך, ניתן להיכנס לאתר: www.foxhome.co.il או בפייסבוק.