כותרות אחרונות
Search

חברת HP חושפת את הדור החדש של המדפסות

 HP מציגה הדור החדש של המדפסות

HP Inc. חושפת את טכנולוגיית PageWide שממציאה מחדש את תחום ההדפסה

מדפסות PageWide מדפיסות במהירות של עד 75 דפים בדקה (שיא עולם) ומוזילות את העלויות ב-50%

ההשקה כוללת למעלה מ-15 מדפסות PageWide, OfficeJet Pro ו-LaserJet

חברת Inc  HP מניעה קדימה את קטגוריית ההדפסה עם סל חדש וחדשני של מדפסות עסקיות וביתיות, הכולל דור חדש של מכשירים מבוססי טכנולוגיית HP PageWide, מדפסות OfficeJet Pro ומדפסות LaserJet. כמו כן חשפהHP  טכנולוגיות אבטחה שיסייעו ללקוחות לאבטח את סביבת ההדפסה שלהם על מנת לוודא שצי ההדפסה לא יהווה נקודת פרצה לרשת הארגונית.

מיקי רוסלר, מנהל קטגורית ההדפסה ב-HP ישראל: "הטכנולוגיות והמדפסות החדשות מספקות יחס עלות-ביצוע משופר ומהירויות הדפסה גבוהות המתאימות במיוחד לצרכי הלקוחות הישראלים. הדבר מתבטא בביקוש מוגבר מרגע הגעת המוצרים לארץ."

hp 5

ממציאים מחדש את ההדפסה עם HP PageWide
HP PageWide היא טכנולוגיית הדפסה המבוססת על תפישה ייחודית: לראשונה ראש הדפסה מתפרס על פני כל רוחב הדף, הוא נייח לגמרי – ורק הדף המודפס נע במהלך ההדפסה. הטכנולוגיה מאיצה ללא תקדים את מהירות ההדפסה: עד לרמה של 75 עמודים בדקה בשחור ובצבע !  שמהווה שיא עולם. (בנוסף, מדפסות HP PageWide מוזילות את העלות השוטפת בשיעור של 50%, צריכת האנרגיה נמוכה ב-84% בהשוואה ללייזר ושיעור המתכלים ופסולת האריזות קטנה ב-94%. ולבסוף, נוסחה פיגמנטית חדשה וחידושים בטכנולוגיית ההזרקה מבטיחים איכויות הדפסה גבוהות מסוגן, בנוסף למהירויות יוצאות הדופן.  

תוספות חדשות למשפחות ה-HP OfficeJet Pro וה-LaserJet
הסל המורחב של המדפסות העסקיות של HP כולל גם מדפסות HP OfficeJet Pro ו-HP LaserJet  המשלימות את אפשרויות הבחירה ללקוחות.

hp 6

בעשור האחרון המציאה HP וביססה את קטגוריית מדפסות הדיו במשרד, והיא מציעה לעסקים קטנים ובינוניים הדפסה מקצועית בצבע המבוססת על דיו בעלות הנמוכה עד 50% לדף לעומת מדפסות לייזר מקבילות. סדרת ה-HP OfficeJet Pro 8000 מציגה את HP Print Forward Design שמספקת ללקוחות פרודוקטיביות עם מהירויות גבוהות עבור הדפסות דו-צדדיות ועבודות סריקה עם תפעול נייר כמו במכשירי לייזר, וכן עיצובים חוסכי מקום שעוזרים לשמור היקף על השטח המשרדי. המדפסות החדשות הללו כוללות בנוסף תכונות ניהול ואבטחה משופרות וכן מציעות הדפסה חלקה ממכשירים ניידים.

משפחת HP LaserJet מספקת ללקוחות הדפסת מסמכים ברמה של בית דפוס, מהירות גבוהה ואת התמורה הטובה ביותר עבור הדפסות שחור-לבן. מוצרי ה-LaserJet החדשים כוללים מחסניות טונר HP מקוריות עם טכנולוגיית JetIntelligence שיוצרת את פלטפורמת הדפסת הלייזר המתקדמת ביותר בתעשייה, ומציעה חלופות מהירות, חכמות וזולות יותר שעוזרות ללקוחות לקדם את עסקיהם.

hp 8

להמציא מחדש את האבטחה עם שירותי הדפסה מנוהלים ומאובטחים:
מדפסות נחשבות כיום לאחת מנקודות התורפה במערך האבטחה והן יעד אפשרי למתקפות סייבר. על רקע זה מציגה HP מציגה גם שירות הדפסה מנוהל חדש המתמקד באבטחה שמכונה MPS –Managed Print Services. שירות משופר זה משקף את תפיסת האבטחה העמוקה של HP שמטרתה לספק את האבטחה המקיפה ביותר שקיימת כיום למכשירים, לנתונים ולמסמכים. שירותי ההדפסה המאובטחים של HP מציעים מקצועני אבטחה שמסייעים ללקוחות לאבטח את סביבת ההדפסה שלהם עם ההגנות החזקות ביותר שקיימות כיום בתעשייה, לשמור על רמת האבטחה הגבוהה לאורך זמן תוך מענה לאיומים חדשים ולדרישות רגולטוריות.

האבטחות המתקדמות של HP Secure Managed Print Services כוללות:

  • המדפסות המאובטחות ביותר בעולם עם יכולת שיקום עצמי

  • תוכנת HP JetAdvantage לגילוי איומים, אבטחה, ניטור וניהול המדפסות

  • הצפנת נתונים להגנה טובה יותר על מידע סודי

  • דיווחים לביקורות רגולטוריות ותאימות לתקנות

  • מומחי אבטחה לפיתוח משותף של תוכנית אבטחת הדפסה מקיפה

בנוסף עדכנה HP את תוכנת HP JetAdvantage Security Manager, פתרון האבטחה היחיד מבוסס מדיניות למדפסות, העומד בתקנות רגולטוריות – וזאת כדי לאפשר נראות טובה יותר לגבי עדכוני הקושחה שיושמו במדפסות HP שבארגון. תכונה זו מאפשרת ללקוחות לראות אלו מהמדפסות שלהם מוגנות באמצעות פתרונות האבטחה של HP למדפסות כולל:  HP Sure Start BIOS, יצירת רשימה לבנה  ואיתור חדירה בזמן הרצה. כמו כן ניתן כעת לנטר את המדפסות הארגוניות של HP כדי לגלות פעילות זדונית וזאת באמצעות Splunk, כלי אבטחת המידע וניטור האירועים.

hp 7

סל המוצרים כולל:

מדפסות ה-HP PageWide החדשות:

סדרת HP PageWide Enterprise Color כוללת את HP PageWide Enterprise Color 556 sfp ואת HP PageWide Enterprise Color MFP 586. מדפסות אלו מתוכננות לקבוצות עבודה שכוללות עד 15 משתמשים בעסקים קטנים ובינוניים ועד ארגונים גדולים המדפיסים עד 15,000 עמודים בחודש, עם מהירויות הדפסה של עד 75 דפים לדקה.

סדרת HP PageWide Pro 500 כוללת את HP PageWide Managed P57750dw MFP ואת HP PageWide Managed P55250dw sfp. מדפסות אלו מתוכננות עבור עסקים קטנים ולקבוצות עבודה המדפיסים עד 6,000 עמודים בחודש, עם מהירויות הדפסה של עד 70 דפים לדקה.

hp 1

סדרת HP PageWide Pro 400 כוללת את HP PageWide Pro 452dw sfp ואת HP PageWide Pro MFP 477dw. מדפסות אלו מתוכננות עבור עסקים קטנים ולקבוצות עבודה המדפיסים עד 4,500 עמודים בחודש, עם מהירויות הדפסה של עד 55 דפים לדקה. סדרת HP PageWide 300 כוללת את HP PageWide 352dw sfp ואת HP PageWide MFP 377dw. מדפסות אלו מתוכננות עבור עסקים קטנים ולקבוצות עבודה המדפיסים עד 3,000 עמודים בחודש, עם מהירויות הדפסה של עד 45 דפים לדקה.

hp 2

מדפסות ה-OfficeJet Pro החדשות:

HP OfficeJet Pro 8210 המספקת איכות הדפסה מקצועית בעלות שנמוכה עד 50% לדף לעומת מדפסות לייזר. מדפסות HP OfficeJet Pro 8720/8725/8730 All-in-One שמציגות את התכונה המהפכנית HP Print Forward Design ומספקות פרודוקטיביות עילאית במשרד עם מהירויות גבוהות בהדפסות דו-צדדיות ועם עבודות סריקה ותפעול נייר הדומים לאלה של מדפסות לייזר, וכן עיצובים חוסכי מקום שעוזרים לשמור על שטחי המשרד. HP OfficeJet Pro 8730 All-in-One וה-HP OfficeJet Pro 8210 כוללים תכונות אבטחה וניהול מתקדמות (PCL5 ו-PCL6). 8210 – 3000 דפים לראש דיו שחור
מחיר מומלץ ל-8210 – 399 ₪ (כולל מע"מ)

hp 3

מדפסות HP OfficeJet Pro 6960 All-in-One מיועדות לשימוש בעסקים זעירים ובעסקים ביתיים המדפיסים עד 800 עמודים בחודש. הן מספקות איכות הדפסה מקצועית בעלות קטנה ב-50% בהשוואה למדפסות לייזר. עד 1500 דפים בראש דיו בודד
מחיר מומלץ ל – 6960 – 499 ש"ח כולל מע"מ

HP OfficeJet Pro 8710/8720 All-in-One מדפסת לארגונים המעוניינים בהדפסה בלבד. ביצועים גבוהים בעלות נמוכה (עד 2000/3000 דפים בראש דיו בודד)
מחיר מומלץ ל-8710 – 599 ₪ כולל מע"מ
מחיר מומלץ ל-8720 – 899 ש"ח כולל מע"מ

מדפסות ה-HP LaserJet החדשות:

HP LaserJet Pro M501 היא מדפסת שחור לבן עבור עסקים בגודל קטן עד בינוני או קבוצות עבודה שמדפיסים עד 6,000 עמודים בחודש. היא מציעה את הביצועים הטובים בקטגוריה כולל מהירות הדפסת הדף הראשון המהירה ביותר במצב מוכן להדפסה, דף ראשון הכי מהיר ממצב שינה וצריכת אנרגיה כללית הנמוכה ביותר.

HP Color LaserJet Pro MFP M377dw הינה מדפסת צבעונית רב תפקודית עבור עסקים בגודל קטן עד בינוני או קבוצות עבודה שמדפיסים עד 4,000 עמודים בחודש וזקוקות להדפסות צבע באיכות מקצועית. מדפסת ה-3 ב-1 הצבעונית והקומפקטית מציעה את הביצועים הטובים ביותר בקטגוריה כולל הדף המהיר ביותר ממצב שינה, הדפסת דופלקס הכי מהירה וצריכת חשמל כוללת הנמוכה ביותר.

מידע נוסף אודות סל המוצרים החדש של המדפסות העסקיות של HP זמין בכתובת: hp.com/go/businessprinters

על  HP

חברת HP  יוצרת טכנולוגיה שמשפרת את חיי כלל המשתמשים, בכל מקום. אנו מפתחים חוויות מדהימות באמצעות סל המוצרים שלנו: מדפסות, מחשבי PC, מכשירים ניידים ושירותים. למידע נוסף אודות HP (נאסדק: HPQ) ניתן לפנות ל: http://www.hp.com