כותרות אחרונות
Search

שישה דברים שלא ידעתם על נפלאות משקה האלוורה!

 שישה דברים שלא ידעתם על נפלאות משקה האלוורה!

ייעוץ מקצועי: מיטל עזר, תזונאית קלינית וספורט חברת הרבלייף ישראל

herbalife 10

לחץ יום יומי ותזונה לא מאוזנת, עלולים לגרום למערכת העיכול שלנו התמודדות עם אתגרים קשים מדי יום, העלולים לגרום לתוצאות לא נעימות, כמו: הרגשת כבדות במהלך הארוחות או אחריהן, אי נוחות, צרבת ואפילו כאבים שעלולים להוות סימנים לבעיות עיכול. משקה צמח האלוורה- הינו הפתרון הטבעי לתמיכה והרגעה של מערכת העיכול.

מערכת העיכול היא לא הזוכה היחידה בשתיית משקה אלוורה, אם כי הוא נתפס  כ "משקה פלא" של ממש, שלא הרבה מכירים ביתרונותיו.

herbalife 9

  1. ירידה במשקל – תוספת של מיץ אלוורה לתפריט היומי לצד תפריט מאוזן ובריא, יכול להאיץ את קצב חילוף החומרים. שוט אחד ביום – ואתם במגמת בירידה!

  1. מרווה – מיץ האלוורה מסייע בהשגת התצרוכת היומית שהגוף זקוק לה ביום- בין ליטר וחצי לשניים ביום. מומלץ בעיקר לאלו שלא מרבים לשתות במהלך היום ונוטים להתייבשות ולעצירויות.

  1. סיוע במערכת העיכול – מונע עצירויות– בשגרת חיים שבה הכל מיידי- כאן ועכשיו, אנשים מדלגים על ארוחות, נמצאים בישיבה רוב שעות היממה וסובלים מעצירות כרונית. מיץ האלוורה יכול לסייע להיפטר מתופעת מטרידה זו.

  1. מסייע בספיגת מזון במערכת העיכול– ישנם מחקרים המציגים שיפור בעיכול וספיגת המזון ותמיכה באוכלוסיית חיידקים ידידותיים במעי.

  1. מניעת מחלות – שתיית כוס אחת ביום של מיץ אלוורה, תורמת לחיזוק מערכת החיסון.

  2. מסייע לעור יפה וזוהר – עור מתוח וזוהר לא נהיה כזה רק דרך סרומים ומסכות יופי, אלא קודם כל מבפנים. מאחר ובמיץ האלוורה יש את מכלול הרכיבים שהעור זקוק להם הכוללים ויטמינים ומינראלים, הוא השלב הראשוני לעור טוב ובריא.

herbalife 12

תרכיז אלוורה לשתייה של הרבלייף  ממצה מ״צמח חיי הנצח״ (כך כונה על ידי המצרים) את כל התכונות החיוביות שלו ומביא אותו אל הצרכן בגרסה בריאה, טעימה ונוחה לשתיה.  התרכיז מגיע בשני טעמים נפלאים – מנגו או טבעי ומסייע לניקוי פנימי,  מרגיע את הקיבה ומערכת העיכול,  מסייע להגיע לתצרוכת נוזלים יומית של שניים עד שניים וחצי ליטר ליום.

 

מחירו המומלץ לצרכן: 229 ₪  ל-473 מ"ל שהם כ-31 מנות משקה.

ניתן להשיג בטלפון: 03-9431155 –

בדוא"ל: israeldr@herbalife.com  –

באתר החברה: http://herbalife.co.il