כותרות אחרונות
Search

חברת LG תציג שני מוצרים חדשים למטבח בתערוכת CES הקרובה.

צילום: LG

 

חברת LG תציג שני מוצרים חדשים למטבח בתערוכת CES הקרובה.

מכשירי מטבח חדשים מבית "LG" משלבים שירות מתכונים המשדרג את חווית הבישול.

פתרון המטבח האולטימטיבי של "LG" לשנת 2022 מספק טכנולוגיות בישול מתקדמות וגישה נוחה למתכונים חכמים.

 

"LG" הופכת את החיים במטבח לקלים מתמיד עם הצגת מכשירי הבישול החדשים: LG InstaView Double Oven Range ותנור המיקרוגל הרחב. מכשירי פרימיום אלה הם הראשונים מסוגם המשולבים עם שירות המתכונים המקוונים החדש ש "LG ThinQ". התנור הכפול משלב את טכנולוגיית LG InstaView המאפשרת למשתמשים לראות את המתרחש בתוכו על ידי הקשה כפולה על הזכוכית בחזית המכשיר. ההקשה מאירה את פנים התנור ללא צורך לפתוח את הדלת ולאפשר לאוויר חם להיפלט החוצה. שני המוצרים יוצגו לראשונה בתערוכת CES 2022, בשבוע הבא.

 

צילום: LG

 

מגוון התנורים החדש ממנף את טכנולוגיית פיזור החום ProBake Convection של LG לבישול מהיר ויסודי ללא חימום מראש – כדי לספק ארוחות טעימות ומבושלות באופן אחיד. בקרת הטמפרטורה וזרימת האוויר המדויקת של ProBake מקצרת את זמני הבישול. הבקרה הזאת מאפשרת גם את מצבי Air Fry וAir Sous Vide -. מצב  Air Fry מאפשר לטבחים להוציא מנות מפנקות, מטוגנות ופריכות תוך שימוש בהרבה פחות שמן מאשר טיגון עמוק. מצב Air Sous Vide  מבטיח מנות עדינות ועסיסיות. טכנולוגיית UltraHeat Power Burner של LG המשולבת בתנור מקצרת משמעותית את זמני ההכנה.

 

צילום: LG

 

החצי השני של צמד מוצרי המטבח יוצאי הדופן הוא תנור מיקרוגל רחב במיוחד, מדגםLG Over-the-Range Microwave Oven . המוצר החדש עושה שימוש בטכנולוגיית Steam Cook להכנת מזון עסיסי יותר, בריא וטעים יותר. מאוורר Slide-out ExtendaVent המשולב במיקרוגל יעיל בהפחתת עשן וריחות במטבח. ציפוי פניםEasyClean  מקל על ניקיון התנור, מונע הידבקות מזון ושומן ומאפשר ניקוי קל עם מטלית לחה בלבד. שפת העיצוב המינימליסטית של LG מתבטאת בשימוש בפלדת אל-חלד וזכוכית מחוסמת בחלון המכשיר,  LG WideView Window.

 

שירות LG ThinQ Recipe הזוכה השנה לשידרוג, מספק חווית משתמש שלמה ונוחה יותר על ידי ריכוז כל שירותי המטבח החכם והתכנים של LG ושותפיה במקום אחד. השירות נגיש באמצעות אפליקציית ThinQ, LG ThinQ Recipe מאפשר לחפש מתכונים, לתכנן ארוחה, לרכוש מוצרים ולבשל, באמצעות מאות מתכונים שקל לעקוב אחריהם, כולל אפשרויות מעוררות תיאבון של יוצרים מוכשרים ו-LG Originals Series, שהוכן על ידי השפים של LG המציגים כיצד להשתמש בצורה הטובה ביותר בתכונות של מכשירי הבישול של LG. SideChef, ThinQ Recipe מציעה למעלה מ-10,000 מתכונים לקנייה בקליק אחד לחוויות בישול ביתיות אולטימטיביות, והופכת מתכון בודד או תוכנית ארוחה שבועית לקניית מכולת שניתן להזמין ישירות מהאפליקציה דרך Walmart או Amazon Fresh.

 

צילום: LG

 

שיתוף פעולה עם חברת סטארט-אפ בתחום הבינה המלאכותית Foodspace Technology,  משלב את כליScan to Cook  של LG על מנת לסרוק את הנחיות הבישול של ארוחות מוקפאות ולשלוח אותן ישירות למכשיר.

 

פתרון שירות הלקוחות למכשירים החדשים של LG מבוסס הבינה המלאכותית נגיש גם מאפליקציית ThinQ האינטואיטיבית. בינה מלאכותית וטכנולוגיית למידה עמוקה מנתחות את נתוני הביצועים של המכשיר, ומאפשרות שירות לקוחות פרואקטיבי. השירות שולח למשתמשים התראות מועילות ועצות תחזוקה כדי לשמור על תנורי LG שלהם בצורה מיטבית שנה אחר שנה.