כותרות אחרונות
Search

חברת "הולנדיה" שמקדמת אורח חיים בריא ושינה איכותית, מציגה שיתוף פעולה עם חברת "Te" הישראלית את טעמי החורף.

אבי ברססט מנכ"ל "הולנדיה" ושמעון שרבף מנכ"ל "TE" מציגים טעימת תה חורפי ב"הולנדיה" – צלם: רפי דלויה

 

חברת "הולנדיה" שמקדמת אורח חיים בריא ושינה איכותית, מציגה שיתוף פעולה עם חברת "Te" הישראלית ומשיקה  את טעמי החורף החדשים.

מדובר בשלושה  בלנדים ייחודיים של סוגי תה וחליטות צמחים שהותאמו במיוחד לעונת החורף ולצרכי לקוחות "הולנדיה": תה ירוק יסמין, חליטת תה איורוודי ג׳ינג׳ר ליקוריץ וחליטת בריאות של סלק לבנדר. 

 

כ- 6 חודשים לאחר השקת המהלך החדש שתואם את האג'נדה של "הולנדיה" לקידום אורח חיים בריא ושינה איכותית ולאחר שהתקבל בברכה על ידי לקוחותיה מרחיבה החברה את מגוון טעמי התה שיוגשו בסניפי הרשת כאלטרנטיבה בריאה, תירפוטית ומרגיעה לקפה ומציגה שלושה טעמים חדשים לחורף.

 

אבי ברססט מנכ"ל "הולנדיה" ממשיך בשיתוף פעולה ייחודי עם שמעון שרבף מנכ"ל חברת "Te" , יצרנית בוטיק של תה וחליטות צמחים השיקו הבוקר את טעמי החורף החדשים שיוצעו ללקוחות "הולנדיה" בסניפי הרשת  ברחבי הארץ, כחלופה בריאה, תירפוטית ומרגיעה למשקאות קפה.

 

שלושה בלנדים ייחודיים של סוגי תה וחליטות צמחים שהותאמו במיוחד לעונת החורף הקרה ולצרכים של לקוחות "הולנדיה" ובהם: תה ירוק יסמין, חליטת תה איורוודי ג׳ינג׳ר ליקוריץ וחליטת בריאות של סלק לבנדר.

 

אבי ברססט מנכ"ל "הולנדיה" ושמעון שרבף מנכ"ל "TE" מציגים טעימת תה חורפי ב"הולנדיה" – צלם: רפי דלויה

 

אבי ברססט מנכ"ל "הולנדיה": "מדובר בהמשך טבעי לשיתוף פעולה נכון ומוצלח שמעניק נופך של טעם לחוויית הלקוח שלנו בסניפי הרשת השונים. בחורף אנו מתכוונים להעניק ללקוחות לא רק מוצרים נוחים ואיכותיים לחדר השינה אלא מוצרים חווייתיים שיש בהם ערך מוסף, כמו במקרה של משקאות התה וחליטות הצמחים"

 

לאירוע השקת הבלנדים החדשים הוזמנו אנשי תקשורת ומובילי דעה שזכו לטעימה ראשונה של הבלנדים  החדשים. במהלך טעימות התה נהנו המוזמנים גם מסלק אדום טרי שנקטף כמה שעות קודם והוצג על השולחן עם שורשיו ועליו לצד מארזים של בייבי סלק טרי, לחוויית בריאות מושלמת.

 

אבי ברססט מנכ"ל "הולנדיה" מציג טעימת תה חורפי ב"הולנדיה" – צלם: רפי דלויה

 

 

חברת "הולנדיה" המתמחה במערכות שינה מתקדמות מעמיקה את שיתוף הפעולה עם חברת "Te"  יצרנית בוטיק של תה וחליטות צמחים ומציגה את טעמי החורף החדשים שיוצעו ללקוחותיה בסניפי הרשת השונים ברחבי הארץ, כחלופה בריאה, תירפוטית ומרגיעה למשקאות הקפה שהוגשו עד כה.

 

זהו המשך מוצלח לשיתוף הפעולה שהחל לפני כ- 6 חודשים כחלק אינטגרלי מאסטרטגיית קידום אורח החיים הבריא של הולנדיה, המובל על ידי אבי ברססט, מנכ"ל החברה ונציג ארגון השינה העולמי בישראל. בשנים האחרונות נעשו מהלכים שונים על ידי החברה הישראלית לקידום אורח חיים בריא ויצירת מודעות סביב החשיבות של שינה איכותית ובהם: הוצאה לאור של 3 ספרים העוסקים בחשיבות השינה: לילה  במתנה, "נאפ -סוד" השינה המושלמת ו"ילדים, עכשיו לישון!".

 

אבי ברססט מנכ"ל "הולנדיה" מציג טעימת תה חורפי ב"הולנדיה" – צלם: רפי דלויה

 

השקת התה וחליטות הצמחים תחת המותג "הולנדיה" משלימה חוויה חושית כוללת המוענקת ללקוחות החברה ומעתה היא גם תציע להם, בנוסף על המוצרים האיכותיים: מיטות, מזרנים מערכות שינה מתכווננות וקו ניחוחות מותאם לחדר השינה – גם חוויית טעמים שתסייע להם להרגיע את הגוף והנפש ולייצר מצבים של רגיעה, הורדת מתחים וסטרס לאורך היום ולתמוך בתהליכים טבעיים ובריאים של הגוף.

 

ברשת יוגשו חליטת תה ירוק יסמין, חליטת תה איורוודי ג׳ינג׳ר ליקוריץ וחליטת בריאות של סלק לבנדר. החליטות הותאמו לצרכי העונה הקרה והתאמתם לסיוע במצבים של תסמיני התקררות ותופעות בריאותיות האופייניות לחורף וכן בשל סגולותיהן התירפוטיות והמרגיעות.  לקוחות הולנדיה יזכו לקבל הסבר מפורט על כל סוג תה וחליטה.

 

על חברת "פיור תה":

חברת "Te" היא יצרנית תה וחליטות צמחים פרימיום המביאה את עולמה המופלא, החווייתי והאיכותי של תרבות התה והחליטות. עוד משחר ההיסטוריה, נקשר כוחו של הגוף לרפא את עצמו בפלאי צמח התה. התה הוא המשקה המבוקש והנפוץ בעולם, הומצא בסין והתפשט לעולם כולו. שתיית תה היא אמנות של ממש, המזמנת חוויה המענגת את הגוף והנפש ומהווה חיבור חובק עולם דרך הרמוניה מושלמת של טעמים, ניחוחות וצבעים. 

 

 "הולנדיה" מציגים טעם חדש של תה חורפי – "תה סלק"- צלם: רפי דלויה

 

תה שינה וחורף – מאי נפקא מינה? – באדיבות "הולנדיה" בשיתוף עם "Te", חברת הפרימיום הישראלית בתחום  התה והחליטות.

 

תה ושינה הן שתי מילים שמסתדרות היטב ביניהן וכששתי הפעולות, שתיית תה ושינה, מתרחשות בחורף נוצר איזשהו קסם רווי בתועלות לגוף. לפני שינה חשוב לבחור בתה ללא קפאין שעלול לשבש שינה וגם מומלץ להימנע מהוספת סוכר לתה שעלול לקדם ערות.

למה כדאי לשתות תה בחורף?

תה הוא משקה חורף הכרחי. לא צריך סיבה מיוחדת כדי להתענג עליו, ויחד עם זאת לשתיית תה בחורף יתרונות רבים:

 

      1. תה ממגר מחלות חורף: עוד לפני שמחקרים ביססו את המידע היה ידוע לכל כי ספל תה חם יכול להעניק מזור ונחמה לתופעות השונות של התקררות ומחלות חורף, ובהן  צרידות, שיעול ומחלות    של קנה הנשימה. היום מחקרים גם תומכים בכך.

     2. תה יעיל באיזון מערכת העיכול: בחורף גוברת התשוקה למזונות מנחמים, שהם בדרך כלל עתירי שומנים, פחמימות וקלוריות. זוהי דרישה פיזית של הגוף שמבקש להתמודד טוב יותר עם שמירה על חום הגוף כשהטמפרטורות יורדות ובשל כך הוא זקוק לאספקה גדולה יותר של אנרגיה לתהליך חילוף החומרים. בסופו של דבר כל זה מתורגם, במקרים רבים, לעליה במשקל בעונה הקרה. לא חייבים להמתין לקיץ כדי להפטר מעודף המשקל החורפי. מחקרים רבים מצביעים על התה כפתרון הטבעי לאיזון מערכת העיכול. הוא עשוי לסייע בהפחתת התשוקה למזונות מסוימים, להגביר את תהליך חילוף החומרים, ולסייע בפירוק טוב יותר של המאכלים עתירי השומנים, הפחמימות והקלוריות.

 

     3. תה מרגיע ומכין את הגוף לשינה. יש לו תפקיד חשוב בהשריית אווירת רוגע, הפגת מתחים והכנת הגוף לשינה איכותית ומבריאה. בדיוק אותו תפקיד שיש למיטה מפנקת, שמיכה מחבקת וכר תומך.

 

     4. תה מעורר וממריץ: ידוע שימי החורף האפורים ומחסור בשעות של אור השמש תורמים לתחושת דכדוך מלנקולית, הנגרמת כתוצאה של ירידה ברמת הסרוטונין. נמצא כי סוגים מסוימים של תה עשויים  לעורר ולהקפיץ גם את מצב הרוח. מומלץ לנסות.

 

      5. תה כסוכן חברות: תה מקרב לבבות. אין כמו מפגש בין חברים ובני משפחה סביב ספל תה חם. דוגמאות לכך קיימות בתרבויות רבות מסביב לעולם, כמו טקס ה-5 o’clock tea הבריטי, טקס שתיית התה  באירוח הבדווי, בתרבות הסינית ועוד, כשלכולם מתלווה ממד של חברותא וביחד.

 

טעמי התה החדשים של הולנדיה:

תה ירוק יסמין

 

תה ירוק – צילום: רפי דלויה

 

פניני תה ירוק עם יסמין 100% טבעי

רכיבים: קמליה סיננסיס (צמח התה), יסמין

גרגירי התה באריזה נראים כפנינים קטנות והם נעשו בעבודת יד, כך שהעלים נשמרים שלמים והתה שומר על איכותו המירבית ועל הארומה הנפלאה שלו. התה הירוק יסמין ידוע ביכולתו להקל על צרידות, שיעול ומחלות של קנה הנשימה. יש לו השפעה מרגיעה והוא מסייע באיזון של מצבים הורמונלים בעיקר אצל נשים. לחליטה זו כמות מזערית של קפאין.

תה היסמין הוא התה הריחני המפורסם והנפוץ ביותר. תה ריחני מושג באמצעות תהליך נוסף שעוברים העלים המשנה את הארומה והטעם של התה, כשהוא סופג לחות וניחוחות מסביבתו.

ההערכה היא שהתה הריחני הגיע מהתרבות הסינית בתקופת שושלת יואן (1271-1368). ההשפעה המונגולית של ארומה נועזת ומזונות מתובלים אילצה לשנות את הטעמים העדינים של התה שהוגשו עד לנקודה זו.

 

חליטת איורוודי ג׳ינג׳ר ליקוריץ

חליטה ארומתית 100% טבעית.

רכיבים: ג׳ינג׳ר, ליקוריץ, קליפות תפוז, צפורן, קינמון, ערער, שומר, הל, שן ארי, פלפל שחור, שורש אנג׳ליקה.

  • הג'ינג'ר תורם לתפקוד תקין של מערכת הלב, כלי הדם ודרכי הנשימה
  • שורש הליקוריץ עוזר בשמירה על בריאות הלב, בעל נוגדי חמצון אשר מסייעים לשמירה על כלי הדם, מסייע לטיפול בחרדה ודיכאון, בריא למערכת העיכול ומסייע להקלה בתסמיני שפעת.
  • הציפורן בעל תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי דלקתיות, משפר את העיכול ומסייע לאיזון הסוכר בדם, עוזר לחזק את המערכת החיסונית.
  • הקינמון והשומר מסייעים למערכת העיכול.
  • הפלפל שחור יעיל למערכת העיכול ושריפת שומנים.

 

חליטת בריאות: סלק לבנדר

 

תה סלק – צילום: רפי דלויה

 

חליטוה עשירה ומרעננת 100% טבעית.

רכיבים: סלק, לבנדר, תפוח, סמבוק, תות, פטל, ורדים ונענע.

  • הסלק – עשיר בנוגדי חימצון,
  • הברזל, נמצא כמסייע להורדת לחץ דם גבוה וכולסטרול. עשיר ברכיבים הטובים לניקוי רעלים והוא מצוין לתהליכי הרזיה.
  • הסמבוק – ידוע כיעיל למחלות ויראליות, זיהומים, דלקות ואלרגיות של מערכת הנשימה. ומתאים ביותר למניעה של שפעות ו”מחלות חורף” למיניהן.
  • הפטל – מסייע בחיזוק המערכת החיסונית, בעל פעילות אנטי דלקתית, עשיר בחומצה פולית, בעל ריכוז גבוה של נוגדי חימצון, עשיר בוויטמינים ומינרלים.
  • הלבנדר – ביכולתו להרגיע כאבי בטן, כאבי ראש, הוא משפר את מצב הרוח ומרגיע. מחקרים תומכים בכך שהלבנדר יכול לקדם את איכות השינה. מחקר שנעשה בטאיוון מצא שנשים אחרי לידה ששתו כוס אחת (237 מ"ל) של תה לבנדר ליום במשך שבועיים חוו פחות עייפות מאשר קבוצת הביקורת . מחקר נוסף בקרב מבוגרים הראה שתה לבנדר מפחית ביעילות תסמינים של דיכאון וחרדה, שעלולים לתרום לנדודי שינה.