כותרות אחרונות
Search

חברת NetApp סיימה פרויקט שדרוג מערכות אחסון במשרד הבריאות

ענקית האחסון האמריקאית, חברת נטאפ (NetApp. נאסד"ק: NTAP) סיימה פרויקט שדרוג מערכות אחסון במשרד הבריאות. הפרויקט מספק מענה מקיף ומתקדם עבור אתגרי אחסון וניהול המידע של משרד הבריאות. הפרויקט הוטמע על ידי צוות ה- PS של חברת NetApp ונמשך כשמונה חודשים.

הפתרון הנבחר מספק גמישות בהרחבת הביצועים, בהתאם לצורך בפועל ואספקת מערכת בשרידות גבוהה ביותר וגמישות בעת ביצוע הרחבות בהמשך מבלי לפגוע במשתמש (Non-Disruptive Operation).

במסגרת הפרויקט הוטמעו מערכות אחסון מסוג Unified, המספקות פתרון SAN ו- NAS. בזכות השדרוג החדש, יוכל להשיג משרד הבריאות חיסכון ושיפור זמינות של שירות שיתוף הקבצים בין משתמשים ואפליקציות.

הפרויקט כלל הטמעה של מערכת Cdot הכוללת 4 בקרים היברידים ושני בקריי AFF (All Flash FAS), ליישום וירטואליזציה של תחנות העבודה (VDI).

פתרון ה- AFF משלב ביצועים יוצאי דופן עם זמני תגובה של Sub millisecond וחיסכון באמצעות יישום טכנולוגיות של Inline compression & Inline de-duplication וירטואליזציה של החומרה- SVM (Storage Virtual Machines), לשם השגת גמישות מרבית בניוד סביבות באונליין (Non-disruptive Operations), הקצאות משאבים נכונים בהתאם לאתגרים כמו ניוד מידע בין בקרים, סוגי דיסקים ומערכות, ביצוע שדרוגים ופעולות תחזוקה, שימור ההשקעה בדיסקים הקיימים ושילובם בפתרון ויישום רפלקציה מתקדמת, יעילה וחסכונית לצרכי התאוששות מאסון.

netapp 1

טל אביטן, ארכיטקט תשתיות ומנהל צוות ווירטואליזציה ואחסון , משרד הבריאות: "הבחירה בפתרונות NetApp ממחישה את היותו של משרד הבריאות חלוץ בתחום החדשנות הטכנולוגית, המתאפיין באימוץ פתרונות לייעול ושיפור ה- SLA הארגוני. מדובר בפרויקט מאתגר בעל חשיבות גבוהה עבורנו שבוצע בצורה הטובה ביותר תוך הקפדה על  המשכיות עבודה ואפס תקלות במהלך כל הפרויקט ,שיתוף הפעולה עם מומחי   NetApp וניסיונם הרב בפרויקטים מורכבים מעין אלו יחד עם ניהולו הישיר של עודד סלמי האחראי על מערך האחסון והווירטואליזציה במשרד ומיישם הפרויקט בפועל תרמו רבות להצלחתו ולסיומו בזמן.

"גזירת סרט" עם סיום הפרויקט במעמד מנכ"ל ובכירי NetApp ישראל, מנמ"רית המשרד הגברת שירה לב-עמי ומנהל התשתיות שי אמיר העידו על חשיבותו ומורכבותו של הפרויקט.

חברת NetApp‏ מפתחת פתרונות חדשניים לאחסון ולניהול מידע, המאיצים פריצות דרך עסקיות ומאפשרים חיסכון עצום בעלויות. המחויבות שלנו למימוש יום יומי של ערכי הליבה שלנו ולהכרה שאנו זוכים לה שנה אחר שנה כמקום עבודה נהדר בכל רחבי העולם היא אבן היסוד להצלחתנו וצמיחתנו בטווח הארוך, וכן להצלחתם של שותפינו לדרך ושל לקוחותינו. גלו את המחויבות שלנו לסייע לחברות ולארגונים בכל רחבי העולם להגיע רחוק יותר, מהר יותר בכתובת www.netapp.com/il.