כותרות אחרונות
Search

לאחר עשור מוצלח באסיה…מותג תכשיטי היוקרה Roni N. Jewellery מגיע לישראל

מותג תכשיטי היוקרה Roni N. Jewellery משיק את  Eden's Collection– תכשיטי יהלומים אקסקלוסיבים במראה Butterfly

לאחר עשר שנות פעילות מוצלחות ברחבי אסיה, מותג תכשיטי היוקרה Roni N. Jewellery של היזמית והמעצבת רוני נמדר מתרחב ומגיע לישראל. לרגל ההגעה, משיק המותג קולקציית תכשיטי יהלומים משובחת שטרם נראתה כמוהה בישראל – Eden's Collection בהשראת מראה ה- Butterfly. היהלומים בקולקציה מיוצרים ונלטשים בחברת NAMDAR ASIA, חברה בעלת שם בין לאומי המובילה בתחומה מזה עשרות שנים.

ronyg 4

תכשיטי היוקרה של המותג Roni N. Jewellery נמכרים ברחבי העולם, הן בחנויות בהונג קונג והן ב- Show Rooms. את התכשיטים מעצבת רוני נמדר, מעצבת ישראלית היוצרת את התכשיטים בעבודת יד ובמהדורה מוגבלת – עד 6 תכשיטים מכל דגם בכל בעולם. רוני נמדר מעורבת בכל שלב ייצור התכשיטים החל מהעיצוב, דרך בחירת היהלומים ועד בקרת איכות קפדנית. התכשיטים משובצים ביהלומים מהיפים והמשובחים באיכותם בעולם.

ronyg 2

התכשיטים ב- Eden's Collection מהווים אינטרפרטציה יצירתית לרגעים קסומים של ילדות. הפרפר הינו מוטיב חוזר בקולקציה והשראתו לקוחה מהתום והקסם של עדן, ביתה של המעצבת, שעקבה אחר פרפרים בגינה. שיבוץ מוטיב הפרפר ביהלומים זוהרים יוצר ברק ומדמה את תנועת הריפרוף העדינה של הפרפר במעופו עם כל תזוזה של התכשיט. העיצוב של הקולקציה הוא נשי, עדין ומבטא את "המודל לאישה" מנקודת מבטה של המעצבת – אישה חזקה ונשית כאחד.

ronyg 3

הקולקציה מכילה עגילים, צמידים, טבעות ותליונים.

מחיר: החל מ- 5,000 $

לפרטים נוספים: www.roni-n.com 

Roni N. Jewellery הינו מותג תכשיטי יוקרה של המעצבת הישראלית רוני נמדר. התכשיטים מיוצרים בעבודת יד מוקפדת בשילוב יהלומים בגוונים שונים. רוני נמדר הובילה את המותג במשך למעלה מ-10 שנים בהונג קונג ומדינות שונות באסיה וב-2016 החלה את פעילותה גם בישראל. כל דגם מיוצר במהדורה מוגבלת – עד 6 תכשיטים בלבד. תכשיטי המותג הינם במינימום של 18K והיהלומים הינם המשובחים בעולם. איתן נמדר, דור שלישי לשושלת היהלומנים והבעלים של חברת NAMDAR ASIA, הינו שותף ב- Roni N. Jewellery ובוחר לקולקציות את היהלומים המשובחים ביותר היישר מהמכרות.