כותרות אחרונות
Search

חברת" SensePass" המפתחת רשת תשלומים דיגיטלית השלימה סבב גיוס של כ-3 מיליון דולר.

מייסדי החברה: מוטי ארקוסצ׳ין, מנכ״ל, חן כהן, סמנכ״ל תפעול וניר אלפרוביץ׳, סמנכ״ל טכנולוגיות – צילום באדיבות החברה

 

חברת" SensePass" המפתחת רשת תשלומים דיגיטלית השלימה סבב גיוס של כ-3 מיליון דולר.

* חברת "מנרה ונצ'רס" המובילה את הגיוס תשקיע במסגרתו כ- 1.5 מיליון דולר.

* קבוצת "ביטוח ישיר" תשתתף אף היא בסבב הגיוס.

 

 

חברת "SensePass" פיתחה רשת תשלומים דיגיטלית המחברת בין בתי עסק וצרכנים, המאפשרת לצרכן לשלם בצורה מהירה ונוחה באמצעות המכשיר הנייד

 

חברת הפינטק הישראלית "SensePass" השלימה סבב גיוס בהיקף של כ-3 מיליון דולר לצורך הרחבת פעילותה, בעיקר בשוק בארה"ב. את הסבב מובילה שותפות "מנרה ונצ'רס" הציבורית עם השקעה של כ-1.5 מיליון דולר. משתתפת בולטת נוספת בסבב הגיוס היא קבוצת "ביטוח ישיר". בין משקיעי החברה בסבבים הקודמים ניתן למצוא את אחיקם קאופמן, בעבר ממייסדי "Check" שנמכרה ל-"Intuit" וכיום משקיע פעיל אשר משמש בין השאר כיו"ר "SensePass".

 

ערן סביר מנכ"ל "מנרה ונצ'רס" – צילום: רמי זרנגר

 

"SensePass" שהוקמה ב-2017 פיתחה רשת תשלומים דיגיטלית המחברת בין בתי עסק וצרכנים, המאפשרת לצרכן לשלם בצורה מהירה ונוחה באמצעות המכשיר הנייד במגוון רחב של אמצעי תשלום, החל מכרטיסי אשראי, דרך עולם התשלומים החדש הכולל ארנקים דיגיטליים, תשלום ישירות מחשבון הבנק, מימוש הטבות, נקודות וגיפט קארד, שימוש במטבעות קריפטוגרפים, פתרונות Buy Now Pay Later (תשלומים) ועוד… הפלטפורמה שפיתחה החברה מבוססת על טכנולוגיה מתקדמת, אשר אינה מצריכה התקנה של חומרה חדשה ומתחברת בקלות לקופת בית העסק, דבר המאפשר הטמעת המוצר כמעט בכל בית עסק הסולק תשלומים.

 

החברה השיקה את המוצר בישראל בתחילת שנת 2020. במהלך 2021 החברה החלה פעילות מסחרית בארה״ב, במסגרתה חתמה על מספר הסכמי שיתוף פעולה אסטרטגים וכבר השיקה את הפתרון בעשרות בתי עסק בתחומי הריטייל וההשכלה הגבוהה (אוניברסיטאות, מכללות).

 

מייסדי החברה: מוטי ארקוסצ׳ין, מנכ״ל, חן כהן, סמנכ״ל תפעול וניר אלפרוביץ׳, סמנכ״ל טכנולוגיות – צילום באדיבות החברה

 

מייסדי החברה הם מוטי ארקוסצ׳ין, מנכ״ל, חן כהן, סמנכ״ל תפעול וניר אלפרוביץ׳, סמנכ״ל טכנולוגיות. שלושתם בעלי ניסיון רב בתעשיית ההי-טק ומובילים כיום את "SensePass".

 

מוטי וחן שירתו יחד כקצינים ביחידת אופק (לשעבר 180) ולאחר מכן בתפקידים בכירים בשוק האזרחי, חן וניר היו מצוות ההקמה של אפליקציית ביט של בנק הפועלים.

 

אודות "מנרה ונצ'רס":

"מנרה ונצ'רס" הוקמה על ידי שני גורמים ותיקים ומנוסים בתחומי הפרייבט אקוויטי והטכנולוגיה: קבוצת בארינבוים (בראשות צביקה בארינבוים) ומייסדי "Intango" וקרן ההשקעות שלה "Intango Ventures", והונפקה בבורסה בת"א בחודש יולי 2021.  השותפות מתמחה בהשקעות בטכנולוגיות של טרנספורמציה דיגיטלית, ומשקיעה במגוון של תחומים רלבנטיים, הנתמכים בסביבה העסקית הנהנית מצמיחה גלובלית מואצת, ביניהם: ביג דאטה, מובייל, AI, Machine Learning, eCommerce,  EdTech, TravelTech, Industry 4.0 ועוד. השותפות השקיעה עד כה ב-4 חברות, שכולן גייסו מיליוני דולרים, ושלכל אחת מהן לקוחות אסטרטגיים מובילים, המהווים הבעת אמון בטכנולוגיות שלהן. יו"ר הדירקטוריון של השותפות הוא יפי גורני, ומנכ"ל השותפות הוא ערן סביר.