כותרות אחרונות
Search

חברת "SynGrammar" מכריזה על מהפיכה בלימודי האנגלית בישראל ! צילום: מיכל רותם

חברת "SynGrammar" מכריזה על מהפיכה בלימודי האנגלית בישראל !

קורס אנגלית למתחילים המבוסס על שיטה חדשנית ללימוד אנגלית.

הקורס כולל ספר לימוד ראשון מסוגו שמלווה בשיעורים מצולמים ומציע לימוד  קל, פשוט ומהיר של כללי הדקדוק והתחביר באנגלית

חגי זמורה, מורה ותיק לאנגלית והבעלים של חברת "SynGrammar" פיתח שיטה ללימוד אנגלית שמפשטת את לימודי האנגלית. השיטה מבוססת על יחסי השוואה והתאמה בין עברית לאנגלית. מדובר בקורס זול במאות אחוזים מקורסי אנגלית בשוק, המבטיח קליטה קלה ומהירה של השפה. ערכת הקורס עולה רק 400 שקל וכוללת ספר לימוד, ספר תרגילים וספר תשובות המלווים בסדרת שיעורים  הניתנים לצפייה בחינם ביוטיוב ובאתר הבית של החברה . השיעורים עוברים על הספר עמוד אחר עמוד ומאפשרים לצופה ליהנות מהיתרונות של צפייה בשיעור חי תוך כדי למידה עצמית מהבית בזמן ובקצב המתאימים ללומד.

 

ניסיתם ללמוד אנגלית בשיטות המקובלות ולא הצלחתם? לא מוכנים להשקיע אלפי שקלים בקורס ללימוד אנגלית? חברת "SynGrammar" מציגה שיטה ייחודית ללימוד אנגלית, המפשטת את כללי הדקדוק והתחביר ומציעה לימוד קל ופשוט של אנגלית למתחילים, וכל זאת במחיר  זול במאות אחוזים ממחיר קורס באנגלית.

 

הקורס מבוסס על ספר לימוד חדשני, פרי פיתוחו של חגי זמורה,  כיום מפתח תכני לימוד באנגלית והבעלים של חברת "SynGrammar". את הספר מלווה סדרה של 35 שיעורים מצולמים ביוטיוב, הבנויים לפי חלוקת הפרקים בספר ומאפשרים לצופה ליהנות משיעור ויזואלי והסברים מפורטים על כל פרק בספר. הקורס מעניק את יסודות השפה האנגלית בדרך פשוטה וקלה לקליטה, ומאפשר לתלמידיו לבחון את רמת האנגלית שלהם בסיום הקורס בעזרת חוברת תרגילים וחוברת תשובות.

חגי זמורה, מורה ותיק לאנגלית והבעלים של חברת SyGrammar – צילום: מיכל רותם

שיטת הלימוד שפיתח חגי זמורה מבוססת על יחסי השוואה והתאמה בין עברית ואנגלית, המקלים על דוברי עברית ללמוד את הכללים של השפה החדשה. בתחילת הקורס לומדים נוסחה שתקפה לכל המשפטים באנגלית ובכך מצליחים "לפצח" את כללי האנגלית.

 

"המחסום השפתי הראשון הוא לא אוצר מילים אלא איך בונים משפט באנגלית לעומת משפט בעברית", מסביר זמורה. " המחסום הוא למעשה  שבעברית אין סדר תחבירי, יש המון מבנים של משפטים וכל אחד שונה מהאחר. לעומת זאת, באנגלית יש נוסחה אחת מסודרת. רק אם מצליחים לפצח את המחסום התחבירי, אפשר ללמוד בקלות ובמהירות אנגלית".

 

בקורס אנגלית למתחילים לומדים לבנות משפטים באנגלית, תוך הבנה של ההיגיון מאחורי כל משפט, מה שהופך את לימוד כללי הדקדוק והתחביר באנגלית לפשוטים ומובנים לכל אחד.

 

כל סרטוני הקורס הועלו  לאתר הבית ולפלטפורמת יוטיוב, כאשר כל שיעור נמשך בממוצע כ-7 דקות ומנחה אותו חגי זמורה. כאמור, כל סרטון מלווה פרק בספר עמוד אחר עמוד, מה שיוצר אצל הצופה תחושת השתתפות בשיעור חי. שילוב השיעורים המצולמים עם למידה מהספר מציע ערוץ למידה שמיעתי של תבניות צליליות התורמות מאוד להבנת החומר הנלמד ולהפנמתו.

 

חגי זמורה הוא בשלב הסיום של לימודי תואר שני בספרות אנגלית במחלקה ללימודי אנגלית באוניברסיטה העברית, שם זכה בפרס הראשון בתחרות כתיבת עבודות לתואר שני ושלישי – ייצוג האוניברסיטה העברית בכנס הבין-לאומי השנתי לכתביו של דיקנס באוניברסיטת סנטה קרוז בקליפורניה. בעבר השתתף בבניית מערך השתלמויות לבגרות באנגלית מטעם החברה למתנ"סים, עסק בהוראת אנגלית לבגרות ברמות 3-5 יחידות, בהוראת אנגלית  לפסיכומטרי והנחה מורים בנושא הוראת האנגלית לבגרות לנוער מנותק בירושלים ובתל אביב. כאות הוקרה להישגיו, קיבל חגי זמורה את פרס המורה המצטיין מהמחלקה להשכלה של עיריית ירושלים.

 

למידע נוסף ולרכישת הערכה: https://www.syngrammar.com/,

או בטלפון: 03-6166535