כותרות אחרונות
Search

תערוכת אמנות חדשה מציגה את חיי היום-יום של קהילת מבקשי המקלט !

תערוכת אמנות חדשה מציגה את חיי היום-יום של קהילת מבקשי המקלט !

לרגל יום הפליט הבינלאומי תוצג בדיזנגוף סנטר תערוכת צילומים של אמנים ישראלים מובילים לצד פעילות מקהילת מבקשי המקלט, המציגים הצצה מרתקת לחייהם !

בין התאריכים 20-22.6.18 בגשר ברוריה, במעבר בין הבניינים. הכניסה בחינם !

לרגל יום הפליט הבינלאומי שחל ביום רביעי ה-20.6.18, תתקיים בדיזנגוף סנטר תערוכת צילומים ייחודית בשם "אדם הוא אדם", בה לוקחים חלק צלמים ישראלים לצד פעילות מקהילת מבקשי המקלט. את התערוכה אוצרים בשיתוף דן חימוביץ' ומירי דוידוביץ, שניים מהצלמים המובילים בארץ, המציגים בתערוכה יחד עם איציק שאול יצירות המציגות את קהילת מבקשי המקלט בישראל. התערוכה מציגה 20 מיצגים המאפשרים מבט אינטימי ונדיר על חיי הקהילה בישראל.

צילום: דן חיימוביץ

התמונות שצילמו מבקשות המקלט לקוחות מתוך פרויקט “שאיפות”, תערוכת צילום קהילתית, אינטימית ומרגשת ביוזמת מרכז לפיד לאמנות ומשפט בשיתוף עם ארגון מסיל”ה וגלריה בן-עמי. התמונות שצילמו חמש מבקשות מקלט מדרום תל אביב מתעדות דרך נקודת מבטן את השאיפה הגדולה ביותר שלהן: עתיד הילדים שלהן.

צילום: איציק שאול

בנוסף יוקם דוכן פופ-אפ עם מוצרים של קוצ'ינטה ("סריגה במסרגה אחת" בטיגרינית), קולקטיב של נשים אפריקאיות מבקשות מקלט, החיות בתל אביב. קוצ'ינטה מייצרת מוצרים סרוגים, כמו סלים, שטיחים ופופים מרהיבים.  מדובר בפרויקט פסיכו-חברתי הנותן לנשים אפשרות לפרנס את עצמן ואת ילדיהן באמצעות יצירה המעוגנת בתרבות האפריקאית וכל ההכנסות יועברו לקולקטיב קונצ'יטה.

צילום: איציק שאול

תערוכת "אדם הוא אדם" תוצג בין התאריכים 20-22.6.18 בגשר ברוריה שבמעבר בין הבניינים. פתיחת התערוכה ביום רביעי ה-20.2 בשעה 10:00.

מועד נעילת התערוכה: 22.2.18.

שם התערוכה באנגלית: Adam Hoo Adam

שעות פתיחה: א'–ה' 10:00- 22:00, ימי שישי 10:00- 16:00

הכניסה בחינם.