כותרות אחרונות
Search

חברת Trax רוכשת את ספקית פתרונות זיהוי תמונה לענף הקמעונאות "Planorama" האירופאית.

צילום: יח"צ חו"ל סינגפור באחריות allmedia

 

חברת Trax רוכשת את ספקית פתרונות זיהוי תמונה לענף הקמעונאות "Planorama" האירופאית.

Trax הישראלית–סינגפורית, ספקית מובילה של פתרונות אנליטיקה וראייה ממוחשבת לענף הקמעונאות, הכריזה היום על רכישת Planorama – ספקית מובילה באירופה של שירותי זיהוי תמונה לרשתות קמעונאיות ויצרניות מוצרי צריכה (CPG).

 

הרכישה של Planorama תוסיף נדבך לפעילות המשמעותית של Trax המעניקה שירותים ליצרני מוצרי צריכה ברחבי העולם. היא תאפשר ל- Trax להרחיב את גישתה ללקוחות נוספים, ולהציע לשוק מערך כלים נרחב ומקיף לניתוח תמונת המדפים בחנויות.  

 

מותגים בתחום מוצרי הצריכה ורשתות קמעונאיות סומכים על פלטפורמת זיהוי התמונה המובילה שפיתחה Trax, המשלבת טכנולוגיות Machine Learning ואינטרנט של הדברים (IoT) לניתוח הנעשה בתוך החנויות, למדידה ולקבלת תובנות עסקיות. באמצעות Trax יכולים לקוחות להפוך תמונות של מדפי הרשת הקמעונאית לתובנות המאפשרות לקבל החלטות ברמת המדף וברמת החנות כולה.

 

Planorama ממנפת טכנולוגיית זיהוי תמונה המבוססת על יכולות Deep Learning, על מנת להציע מגוון רחב של פתרונות ליצרניות מוצרי צריכה. אלו יכולים לבנות באמצעותה המלצות מסחריות וקידום מכירות (מרצ'נדייזינג), לבדוק התאמת נקודת המכירה לתכנון המקורי, או לקבל תובנות הקשורות למדף על מנת לשפר באופן מתמיד את ביצועי החנות.

 

Trax, המובילה העולמית בפתרונות ראייה ממוחשבת לענף הקמעונאות: "הכרזה זו של Trax מגיעה לאחר סידרת רכישות שביצעה החברה מאז תחילת 2019. Planorama היא החברה האחרונה להצטרף למשפחת Trax, לאחר שרכשה את ספקית פתרונות הבינה המלאכותית (AI) והביג דאטה הסינית LenzTech ואת Shopkick האמריקנית, שפיתחה אפליקציה פופולרית להטבות קנייה וקופונים."

 

צילום: יח"צ חו"ל סינגפור באחריות allmedia

 

יואל בר-אל, מנכ"ל ומייסד משותף של Trax: "זהו רגע חשוב מאוד עבור Trax, הממשיכה להרחיב את הגישה שלה ללקוחות בענף ומחזקת את יכולותיה עבור לקוחות קיימים ופוטנציאליים. על ידי שילוב של תרבות החדשנות  וההון האנושי של שתי החברות , אנו רואים הזדמנות מדהימה למנף את מיטב הטכנולוגיות הקיימות על מנת להרחיב את היצע המוצרים, ואת יכולות יישום הפתרונות.  כעת ,בכוחות משולבים נמשיך לספק פתרונות יוצאים מן הכלל עבור מותגים בתחום מוצרי הצריכה ורשתות קמעונאיות ברחבי העולם".

 

איוב קהמרי, מנכ"ל Planorama: "אנו שמחים להצטרף ל- Trax, מכיוון שאנו חולקים את אותה תשוקה להביא את הטכנולוגיה הטובה מסוגה ויכולות מתקדמות לשוק הקמעונאות. יחד אנו יכולים לשרת טוב יותר את הלקוחות והשותפים שלנו, ולספק לאנשינו הזדמנויות יחודיות לצמיחה".

 

דרור פלדהיים, סמנכ"ל המסחר ומייסד משותף של Trax: "במהלך השנים, Trax הגדירה מחדש את ענף הקמעונאות באמצעות הפתרונות והשירותים שהיא מציעה המבוססים על טכנולוגיה מתקדמת והיכרות עמוקה עם עולם מוצרי הצריכה"………… " בשילוב כוחות עם  Planorama נספק גישה הוליסטית, לפתרון האתגרים המערכתיים העמוקים שניצבים בפני שוק הקמעונאות כיום".

 

אודות Trax

Traxהיא הספקית המובילה של פתרונות ראייה ממוחשבת וכלי אנליטיקה לענף הקמעונאות. החברה נבחרה לאחרונה ברשימת Red Herring Top 100 Global ודורגה בין 25 החברות הצומחות במהירות ברשימת   Technology Fast 500 של דלויט. החברה מאפשרת להכיר טוב יותר את תמונת המצב בחנויות ומספקת ללקוחות את היכולת למנף תובנות מקיפות באמצעות פתרונות לצפייה בסטטוס המדפים בחנות, כלי מדידה ושירותי אנליטיקה, במטרה להשיג הכנסות גבוהות יותר בכל נקודות המכירה. Trax פועלת בלמעלה מ- 50 מדינות. מטה Trax פועל מסינגפור והיא מחזיקה במשרדים ברחבי העולם ומרכז פיתוח מרכזי בישראל. למידע נוסף: www.traxretail.com.

 

אודות Planorama

Planorama, אשר הוקמה בשנת 2009, מאפשרת ליצרניות מוצרי צריכה ורשתות קמעונאיות ליצור דיגיטציה בענף הקמעונאות באמצעות מינוף כוחה של הבינה המלאכותית. בהתבסס על תמונות מדף מכל מקור שהוא, יכול פתרון זיהוי התמונה של החברה לנתח ולזהות באופן מיידי מיליוני מוצרים ולספק תובנות מיידיות, שעל בסיסן יכולים המנהלים לקבל החלטות יישומיות עבור לקוחותיהם ועובדיהם. מטה Planorama ממוקם בפריז והיא משרתת חברות ענק דוגמת יוניליוור,  Mondelez וקוקה-קולה. לפרטים נוספים: https://www.planorama.com