כותרות אחרונות
Search

חברת "Vgarden" המייצרת תחליפי מוצרי בשר, חתמה על הסכם עם חברת "MCT" להפצת מוצריה בארה"ב.

פסטרמה טבעונית של "ויגרדן" "משומשו" – צילום: Sell360pro

 

תחליפי החלב והבשר של קיבוץ גן שמואל מגיעים לאמריקה.

חברת "Vgarden" חתמה על הסכם עם חברת "MCT" להפצת מוצריה בארה"ב.

 

"Vgarden" חברת תחליפי מוצרי בשר, החלב ודגים (כשר פרווה) מקיבוץ גן שמואל, שמכירותיה בחו"ל עלו לראשונה בשנת 2022 על המכירות בשוק המקומי, תיוצג על ידי מפיצת מוצרי החלב הבינלאומית "MCT" שזוהי כניסתה הראשונה לזירת התחליפים מבוססי צמחים.

 

פרוסות סלמי טבעוני של ויגרדן משומשו צילום Sell360pro

 

"לאחרונה חתמה Vgarden גם על הסכם ייצור בלעדי של תחליפי בשר כשרים עם קבוצת טיב טעם"

 

חברת "ויגרדן" ("Vgarden"), המפתחת ומשווקת מוצרי מזון מבוססי צמחים בבעלות קיבוץ גן-שמואל וחברת הדר-פוד, חתמה על הסכם ראשון מסוגו וייחודי עם החברה האמריקאית "MCT Dairies", חברה ותיקה ומבוססת בשוק האמריקאי, המתמחה בשיווק והפצת מוצרי חלב וחומרי גלם נלווים לתעשיית החלב. על פי ההסכם, תפיץ MCT את מגוון המוצרים הטבעוניים של ויגרדן, בארה"ב, לרבות במקסיקו, דרום אמריקה ואסיה.

 

פסטרמה טבעונית של "ויגרדן" "משומשו" – צילום: Sell360pro

 

קן מאיירס, מנכ"ל MCT: "בתחילה לא היינו מעוניינים להיכנס לזירת התחליפים הצמחיים, אבל ברגע שטעמנו את המוצרים ונפגשנו עם צוות ,"Vgarden" הבנו שהמוצרים שלהם הם משהו אחר ומאוד מיוחד".

 

אילן אדוט מנכ"ל "ויגארדן" – צילום: רן דגן

 

אילן אדוט, מנכ"ל "ויגרדן": "אנו נרגשים לאחד כוחות עם חברת "MCT", שהיכולות המגוונות שלה, העמדה האסטרטגית והגישה הפרגמטית, מתאימים מאוד ליכולות ולחזון של "Vgarden". צוות המו"פ שלנו לאחרונה השלים פיתוח מוצרים, שלא רק עונים על העדפות הצרכנים האמריקאים, אלא גם על מוצרים שיתנו מענה לדרישות מיוחדות של לקוחות מוסדיים גדולים בשוק בארה"ב. התחלת יצור תחליפי גבינה ובשר באוסטרליה צפויה להגדיל באופן משמעותי את יכולת המכירות שלנו ביבשת ואפשרויות החדירה במזרח הרחוק."

 

פרוסות פסטרמה טבעוני של ויגרדן משומשו צילום Sell360pro

 

"Vgarden" מפתחת, מייצרת ומשווקת בתפוצה גלובאלית תחלפי גבינה, בשר ודגים, מבוססי רכיבי צמחים. בישראל, מוצרי החברה משווקים תחת מותג "משומשו" והוא כולל מנעד רחב של מוצרים מבוססי צמחים בעלי כשרות גבוהה, ואילו הנקניקים הכשרים משווקים תחת המותג "ויגרדן". עם בסיס לקוחות המשתרע על פני ישראל, אירופה ואוסטרליה, תחליפי הגבינה והבשר הטבעוניים של החברה, זוכים ללקוחות בולטים כמו דומינו'ס פיצה, בורגר קינג ופפה ג'ונס. בולטים במיוחד הפיתוחים של פסטרמה, סלמי וטונה, הדומים להפליא בטעם ובמרקם למקבילים מהחי ומוכיחים את מחויבות החברה ליצור אפשרויות טעימות ובר קיימא לכולם.