כותרות אחרונות
Search

קבוצת "יעל" חתמה על הסכם עם חברת "Workato" הגלובלית – לחברת "Workato" יש פתרון לעולמות האינטגרציה והאוטומציה…

 

 

קבוצת "יעל" חתמה על הסכם עם חברת "Workato" הגלובלית.

לחברת "Workato" יש פתרון לעולמות האינטגרציה והאוטומציה בענן המאפשר גם לגורמים שאינם טכנולוגיים, ליצור ממשקים בין מערכות.

 

קבוצת "Yael" חתמה על הסכם שת"פ עם חברת "Workato" המפתחת פלטפורמה של אינטגרציה ואוטומציה בענן. ההסכם עם "Workato" – שדורגה במקום הראשון בתחום בידי גרטנר זו השנה החמישית ברציפות, יאפשר לקבוצה להציע ללקוחות בישראל מענה חדשני לתהליכי אינטגרציה מורכבים, בפרויקטים בהם ישולב במערכות הליבה של הארגון עם מערכות בענן.

 

"Workato" היא חברה אמריקאית הפעילה ב-15 מדינות עם קרוב ל- 1000 עובדים ברחבי העולם. המוצר הינו פתרון לאינטגרציה המשתלב בלוגיקה העסקית של הארגון ובעל יכולות עוצמתיות לתהליכי עבודה המחייבים חיבור בין מערכות. הפלטפורמה של "Workato" מאפשרת להתגבר על האתגר הנעוץ בחיבור המערכות הארגוניות השונות, שמספרן הולך וגדל מדי שנה, ומאפשרת יצירת תהליכי אוטומציה ארגוניים מקצה לקצה.

 

בעזרת תהליכי עבודה פשוטים ומהירים, ניתן לייצר ממשק בין מאות אפליקציות הקיימות בארגונים, באמצעות מעל 1500 קונקטורים ופלטפורמה מבוססת low-code/ no-code, וזאת, מבלי הצורך בידע מקצועי טכני. המערכת כוללת בתוכה מאגר של תבניות שכבר נוצרו בעבר וניתנות לשליפה (out of the box), על גבי פלטפורמת Web קלה להפעלה המאפשרת ROI גבוה, ללא צורך בהתקנות והרשאות מיוחדות. בנוסף, ניתן לבצע שורה של הרחבות כגון מערכת ניהול ממשקים, תהליכי בקרה ורבדים נוספים מעולמות האינטגרציה.

 

עידן חרותי, מנהל אגף האינטגרציה בקבוצת יעל: "אנשי אגף האינטגרציה בקבוצת יעל מלווים את הלקוח לאורך מסע החיבוריות עם עליית הצורך הארגוני הראשוני, עד לקבלת פתרון מלא וגם לאחר מכן, בתמיכה השוטפת". הפתרון מאפשר לצמצם את העבודה הידנית הרוטינית ולהחליף, לדוגמה, את הסינכרון הידני שמבצע איש הכספים בין מערכת ה- CRM למערכת ה- ERP. הפתרון מאפשר בניית ממשק הקולט כל פעולה במערכת המקור והעברת המידע באופן אוטומטי למערכת היעד", מוסיף עידן חרותי. "זו המהפכה האמיתית שבפלטפורמה – בניית ממשקים הופכת אפשרית ונגישה גם למנתחי מערכות ואנליסטים".

 

אלעד סבן, מנהל פעילות Workato ישראל: "חברת "Workato" פותרת את ההתמודדות הכאוטית עם ריבוי מסכים, ריבוי משימות ובעיקר, הצורך של מערכות מתחומי הכספים ומערכות מתחומי המכירות לדבר זו עם זו.  הפתרון מאפשר לכל ארגון התייעלות עצומה בהיבטים של Time to Market, תוך שילוב בין יישומי ענן עם מסדי נתונים, מערכות מדור קודם המבוססות על התקנה מקומית, שרתי קבצים ועוד. כמו כן, נתון חסר תקדים של 450 שדרוגי מוצר בשנה, שהוא אחת הסיבות שהביאו ל- "Workato" את התואר לו זכתה מצד גרטנר. החדשנות הנובעת מכך, מאפשרת לנו להציע פתרון שמשולב בארגונים בתהליכי IT , תהליכי השיווק, תהליכי המכירות, HR וכו' – כשבכולם מוטמע "Workato" ומייצר תהליכי אוטומציה חיוניים שבמקרים רבים, לא צלחו קודם לכן".

 

אודות קבוצת Yael ((Yael Group:

קבוצת Yael היא קבוצת IT מהמובילות בישראל, המספקת פתרונות טכנולוגים מתקדמים במענה לאתגרים העסקיים של היום. הקבוצה, הפעילה בישראל משנת 1963 ומונה כ-2,000 עובדות ועובדים, מתמחה בפתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ועוסקת ביישום והטמעה של מגוון מוצרי תוכנה וחומרה מהמובילים בעולם, ביניהם: תשתיות ואינטגרציה, מערכות ERP ו-CRM, פתרונות פיננסיים, BI ואנליטיקה, ענן, דיגיטל, ניהול תוכן ומסמכים ואבטחת מידע. זאת, לצד הענקת שירותי מיקור חוץ וייעוץ.

 

קבוצת "Yael" עובדת בשותפות מתמשכת עם מיטב הספקים כגון:Salesforce ,IBM , Microsoft  Oracle, Google ,TIBCO ,Dell ועוד, ומספקת פתרונות IT מתקדמים לגופים בכל תחומי המשק: בנקים, חברות ביטוח, קופות החולים, גופים ציבוריים, גופים ביטחוניים, משרדי ממשלה, חברות פרמצבטיקה, טכנולוגיה, מוצרי צריכה ועוד. לאתר הקבוצה: www.yaelgroup.com