צילום: יח"צ "Upstep"
חב' הסטארט – אפ הישראלית "Upstep" גייסה 2 מיליון ₪ (ממשקיעים שהשקיעו בעבר בחברה) לקראת תהליך גיוס המונים של החברה לגיוס כ-10 מיליון ₪.
לימור כץ מנכ"לית חברת "Upstep": "מטרת הגיוס להמשך צמיחה תוך שילוב תהליך אופטומיזציה , גיוס כוח אדם מקצועי, שיפור מתמיד של מערך ה-PPC והקמת מערך ייצור המתקדם ביותר בעולם בתעשיית המדרסים."
ברבעון 3 בשנת 2022 הגיע חברת "Upstep" למכירות שיא בארה"ב של כ- 2.8 מיליון דולר גידול של 82% לעומת הרבעון השלישי בשנת 2021.
בשנת 2022 הפכה חברת "Upstep" לחברה המובילה בארה"ב בתחום המדרסים המותאמים אישית.
חב' הסטארט- אפ הישראלית "Upstep" גייסה 2 מיליון ₪ (ממשקיעים שהשקיעו בעבר בחברה) לקראת תהליך גיוס המונים של החברה לגיוס כ-10 מיליון ₪.
זה גיוס המונים השני של חב' "Upstep" בשנת 2021 גייסה החברה כ- 2.5 מיליון דולר.
לימור כץ מנכ"לית חברת "Upstep": "מטרת הגיוס להמשך צמיחה תוך שילוב תהליך אופטומיזציה , גיוס כוח אדם מקצועי, שיפור מתמיד של מערך ה-PPC והקמת מערך ייצור המתקדם ביותר בעולם בתעשיית המדרסים.“ אנחנו כבר היום מובילים את שוק ארצות הברית בתחום המדרסים המותאמים אישית, באופן משמעותי מכל חברה אחרת, ומתכוונים לחזק ולהרחיב את האחיזה שלנו בשוק זה ובהמשך בשווקים נוספים בעולם.
החברה נמצאת בימים אלו בסיום של פיתוחים טכנולוגיים פורצי דרך, שיקנו לחברה יתרון תחרותי משמעותי, וימצבו אותה כחברה פורצת דרך בפסגת הטכנולוגיה בענף!".
היקף המכירות של מדרסים של חברת "Upstep" בארה"ב בשנת 2021 היה למעלה מ-34,000 זוגות מדרסים והצפי ב-2022 להגדיל בכ-100% את היקף המכירות.
ברבעון 3 בשנת 2022 הגיע חברת "Upstep" למכירות שיא בארה"ב של כ- 2.8 מיליון דולר גידול של 82% לעומת הרבעון השלישי בשנת 2021.
בשנת 2022 הפכה חברת "Upstep" לחברה המובילה בארה"ב בתחום המדרסים המותאמים אישית.
לאחרונה הקימה ההחברה מרכז לוגיסטי 2 בארה"ב (הראשון בניו ג'רזי) ב Navada בהשקעה של כ-1.5 מיליון ₪.
חברת "Upstep" הוקמה ע"י האחים לימור כץ, אביעד רז ואורן רז בשנת 2017 לאחר שנתיים וחצי של מחקר פיתוח, במהלך 5 שנות הפעילות בשוק האמריקאי הפכה החברה "Upstep" לאוטוריטה רפואית אונליין מס' 1 בארה"ב לטיפול בכאבי רגליים.
הזמנת המדרסים של חב' "Upstep" נעשית דרך ממשק אינטרנטי ידידותי, מבלי לצאת מהבית לאורך כל התהליך! הלקוח עונה על מספר שאלות באתר החברה, על סגנון חייו בעיות רפואיות והתחום אליו הוא נזקק למדרסים ומקבל אליו הביתה קופסת דריכה, מטביע את כפות רגליו ושולח למרכז הלוגיסטי של החברה. צוות פודיאטרים מומחים, מהמעלה הראשונה, מתכננים עבור כל לקוח מדרס מותאם אישית, בהלקח כל הפרטים הנדרשים, ובמטרה לפתור את כאבי הרגליים ולהעצים את איכות החיים של הלקוחות. לאחר כחודש מקבל הלקוח לביתו את המדרסים. עלות המדרסים המותאמים אישית של Upstep"" זולה בכ-50% מעלות מדרסים הנרכשים בצורה המסורתית ונמכרת עם אחריות מלאה.
כמו כן, הם מייצרים חווית לקוח מאוד מהנה, תוך מתן שירות לקוחות ברמה גבוהה ביותר.
לימור כץ מנכ"לית חב' "Upstep": ״בעקבות תפעול 2 מרכזיים לוגיסטיים בארה"ב קיצרנו ב-25% את זמני אספקת המוצרים ללקוחות״.