כותרות אחרונות
Search

חב' הצורפים דיווחה על גידול של 20% ביצוא כלי כסף ומוצרי יודאיקה מכסף לארה"ב

חב' הצורפים: ב 4 חודשים הראשונים לשנת 2015 יש גידול של 20% ביצוא כלי כסף ומוצרי יודאיקה מכסף לארה"ב

ב 4 חודשים הראשונים לשנת 2015 יש גידול של כ 20% ביצוא  של כלי כסף ומוצרי יודאיקה מכסף בארה"ב, מחב' הצורפים שהינה יצרנית מס' 1 בעולם של כלי כסף נמסר שחלק מהגידול נובע מהעובדה שבשנתיים האחרונות גם לקוחות לא יהודים רוכשים מוצרי יודאיקה מכסף.

zorfim 3

 רפי פרידמן מנכ"ל חב' הצורפים: "מחזור המכירות של כלי כסף ומוצרי יודאיקה מכסף בארה"ב בשנת 2014 היה כ 280 מיליון ₪, נתח השוק של חב' הצורפים כ 60% משוק זה. חברה משווקת אלפי דגמים של כלי כסף במיוחד פמוטים, חנוכיות, גביעים לקידוש, סכו"מים ומוצרי נוי מכסף כגון כדים למזיגת יין ועוד..בכ – 600 חנויות המתמחות בתחום כלי כסף ומוצרי יודאיקה בארה"ב".

בשנת 2014 היקף המכירות הקמעונאיות של כלי כסף בארה"ב היה כ 280 מיליון ₪ כאשר נתח השוק של חב' "הצורפים" הינו כ 60%. מבדיקת לקוחות שנעשתה ע"י חב' הצורפים עולה ש 88% מהלקוחות בארה"ב היו יהודים וישראלים, 12% קהל אחר. בשנה האחרונה מכרה חב' הצורפים בארה"ב כ – 50 מוצרי יודאיקה מכסף או כסף בשילוב זהב, בעבודת יד בלימיטד אדישן של מוצר אחד בלבד מכל עיצוב, במחיר שבין 15 אלף דולר ל 60 אלף דולר למוצר.

zorfim 2

רפי פרידמן מנכל חב' הצורפים: "בשנה האחרונה החלה דרישה מצד האלפיון העליון בקרב הקהילה היהודית ליצר עבורם כלי כסף בהזמנה מיוחדת בעיצוב אישי ובעבודת יד של פריט אחד בלבד."