כותרות אחרונות
Search

קמפיין חדש של" OkCupid" רוצה להחזיר אתכם לדייטינג פנים אל פנים….

 חוזרים לדייטינג – צילום: "OkCupid"

 

קמפיין חדש של אפליקציית ההיכרויות  "OkCupid" רוצה להחזיר אתכם לדייטינג פנים אל פנים וגם מרגיע: "אפשר להשתמש בלשון כשמתנשקים".

אפליקציית ההיכרויות הפופולרית "OkCupid" עולה עם קמפיין חוצות וברים בול בזמן לחגיגות פתיחתה המחודשת של ישראל.

 

עם החזרה של הישראלים והישראליות לשוק הדייטינג ופגישות הפנים אל פנים, יוצאת אפליקציית ההיכרויות "OkCupid" במסע שכנוע לעידוד המגמה. הקמפיין, בהובלת חברת השיווק והמיתוג Sabio, מתמקד בשילוט חוצות ופנים, ובמהלכו שלט ענק השתלט על נתיבי איילון וכרזות פוזרו במאות תאי שירותים בברים מובילים שיזכירו למבקרים להירגע וליהנות מהחופש – עם תזכורות למה שהם יכולים לעשות כעת לאחר שהוסרו המגבלות: להשתמש בלשון כשמתנשקים, לחלוק צלחת צ'יפס בדייט הראשון, או לקחת שלוק מהמשקה של הדייט שלך.

 

“אנשים בכל רחבי העולם מצפים לצאת שוב עם אנשים פנים אל פנים, ואינטימיות פיזית עומדת בראש מעייניהם. הפתיחה המחודשת של ישראל מאד מרגשת עבורנו", מסבירה סוניה אובליטי, מנהלת השיווק העולמי ב- OkCupid. "יש כל כך הרבה דברים שאנשים יכולים לעשות שוב – ממשהו פשוט כמו לחלוק אוכל או שתייה ועד נשיקה ונגיעה. אנחנו שמחים למצות את הרגע ולחגוג אותו עם נכסים יצירתיים שמשדרים פאן והתרגשות."

 

 חוזרים לדייטינג – צילום: "OkCupid"

 

"OkCupid", היא לא רק אחת מאפליקציות ההיכרויות המובילות בעולם – אלא גם הפכה לאחת מאפליקציות ההיכרויות המובילות בישראל. האפליקציה המציאה את עצמה מחדש מאז הקמתה בשנת 2004, ונמצאת כיום בשימוש ביותר מ -110 מדינות. האפליקציה מציעה תכונות ייחודיות המסייעות למשתמשים למצוא שותפים המתאימים באמת למי שהם ברמה עמוקה יותר – עם שאלות מפורטות ומעמיקות, "ערימות" (Stacks) נושאיות של התאמות פוטנציאליות וסינונים מפורטים הניתנים להתאמה אישית.

 

"ישראל באמת חוזרת לחיים", אומר אלמוג דסה זיל, המנהל הקריאטיבי של Sabio. "אחרי חודשים שהסתפקנו בחוויות הכרויות פחות אידיאליות, רצינו לחגוג את האפשרויות החדשות שנפתחו לדייטים באופן שמתאים למותג של OkCupid."

 

אודות "OkCupid":

כשבאים לבחור בן/בת זוג לדייט, OkCupid היא אפליקציית ההיכרויות היחידה ששואלת עבורך את השאלות הנכונות. האלגוריתם של OkCupid משתמש בתשובות למגוון רחב של שאלות רקע שמספקים המשתמשים כדי להבין לעומק מה חשוב להם, במה הם מאמינים, מתעניינים ומה ההעדפות שלהם. החברה נוסדה ב- 2004 ומאז אחראית על מיליוני חיבורים בין בני אדם בלמעלה מ-110 מדינות. החברה היא אחת החלוצות בתחומי ההכלה במגוון רחב של ממדים, דוגמת מגדר, העדפות, גזע ודת.

 

מידע נוסף: http://www.okcupid.com/