כותרות אחרונות
Search

סגן ראש המוסד היוצא, אהוד לביא, מצטרף לוועד המנהל של 'כנפיים של קרמבו'.

ועד מנהל כנפיים של קרמבו, ונציגי התנועה, בביקור בסניף בשבוע שעבר.- צילום: באדיבות "כנפיים של קרמבו"

 

מאחורי הקלעים והצללים לקדמת הבמה החברתית.

סגן ראש המוסד היוצא, אהוד לביא, מצטרף לוועד המנהל של 'כנפיים של קרמבו' וייקח חלק פעיל בתכנון התהליכים האסטרטגיים של הארגון.

 

אהוד לביא, שכיהן כסגן ראש המוסד וסיים את תפקידו לאחר 34 שנים, מצטרף לוועד המנהל של 'כנפיים של קרמבו'  תנועת נוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים, כחבר בוועדת האסטרטגיה של הארגון.

 

אהוד (אודי) לביא, בחר להצטרף לוועד המנהל של 'כנפיים של קרמבו' ולתרום מניסיונו הארגוני הרב להובלת התנועה ליעדים ולאתגרים חדשים.

 

השנה שחלפה הציבה בפני 'כנפיים של קרמבו' אתגרים רבים ומשמעותיים. בעוד שהלך וגבר הצורך במתן מענה חברתי לבני נוער עם ובלי צרכים מיוחדים, נפגעו הכנסות התנועה באופן משמעותי. עם זאת, כנגד כל הסיכויים, הפכה שנת המשבר, לאחת השנים המשמעותיות של 'כנפיים של קרמבו', עם פעילויות מגוונות ומרגשות, שהעניקו הרבה רגעי שמחה, אופטימיות ושפיות לאלפי ילדים ובני משפחותיהם.

 

אהוד לביא: "אני נרגש ושמח להצטרף ל'כנפיים של קרמבו', מסגרת ערכית וארגון בקדמת ההובלה החברתית שמייצר שינוי משמעותי וחשוב".  

 

ועד מנהל כנפיים של קרמבו, ונציגי התנועה, בביקור בסניף בשבוע שעבר.- צילום: באדיבות "כנפיים של קרמבו"

 

טליה הראל בז'רנו, מנכ"לית 'כנפיים של קרמבו': "אני נרגשת על הצטרפותו של אהוד לוועד המנהל שלנו, ומודה לו על כך. אין לי ספק שאהוד ידע לתרום מניסיונו הרב, לניהול האתגרים הגדולים שעוד עומדים בפנינו. יחד עם האנשים המצוינים שמלווים אותנו בשנים האחרונות, ויחד עם אלפי פעילי התנועה, נמשיך להצמיח את 'כנפיים של קרמבו' למקומות חדשים על מנת שכל ילד בחברה הישראלית ירגיש שייך ומשמעותי" 

 

ניר ברונשטיין, איש עסקים ויו"ר ועד מנהל של 'כנפיים של קרמבו': "אני גאה, שמח ומודה לאהוד על האמון והבחירה להצטרף ל'כנפיים של קרמבו'. עברו רווי בפעילות ביטחונית לאומית חשובה, ואין לי ספק שמעורבותו בפעילות חברתית חינוכית למען ילדים עם ובלי צרכים מיוחדים, תהיה בעלת ערך רב."

 

'כנפיים של קרמבו' הינה תנועת נוער המשלבת צעירים עם ובלי צרכים מיוחדים בפעילות פנאי חברתית משלבת. לתנועה 78 סניפים ברחבי הארץ, ופעילים בה כ – 7000 ילדים ובני נוער מכל קשת החברה הישראלית.