כותרות אחרונות
Search

חב' "לידקום" מישראל תקים תשתית תקשורת על גבי סיבים אופטיים במינמאר

חב' "לידקום" מישראל שבבעלות ענקית התקשורת ההודית "טק מהינדרה" (Tech Mahindra) נכנסת לפעילות חדשה במינמאר (בורמה לשעבר): תקים תשתית תקשורת על גבי סיבים אופטיים.

"לידקום" זכתה בפרוייקט לאספקת והקמת תשתית סיבים אופטיים במיאנמר לכיסוי כל המדינה עבור מפעיל התקשורת הנורבגי "טלנור". בשלב הראשון הפרוייקט הינו 160 ק"מ בהיקף כספי של כ-2.5 מיליון דולר.  ההיקף הכולל של הפרוייקט כ 30 מיליון דולר.

חברת  "לידקום" מישראל שבבעלות ענקית התקשורת ההודית  "טק מהינדרה" (Tech Mahindra) נכנסת לפעילות חדשה במיאנמר (בורמה לשעבר) – החברה זכתה בפרוייקט לאספקת והקמת תשתית סיבים אופטיים לכיסוי כל המדינה עבור מפעיל התקשורת הנורבגי "טלנור" (בבעלות 51% ממשלת נורבגיה) שתאפשר ל"טלנור" להפעיל רשת דור 4 ולספק ללקוחותיה במדינה תקשורת רחבת סרט שתכלול חיבור לדאטה ברוחב סרט רחב וקצבים גבוהים ביותר.

באמצעות זה כל משתמש יוכל להתחבר לאינטרנט מהיר ולהעביר וידאו, סרטים, דאטה, ועוד…..סה"כ היקף פרוייקט זה כ-80 מיליון דולר.

lidkom 1
מר ארון באלאסוברמואן -סגן נשיא בכיר בתחום תקשורת גלובלית בטק מהינדרה

יש לציין שהשלב הראשון של הפרוייקט שימשך מספר חודשים יהיה בהיקף של 160 ק"מ בעלות כספית של כ-2.5 מיליון דולר, ובהמשך יתפרס על כל רחבי מינמאר. ההיקף הכספי הכולל של הפרוייקט מוערך בכ 30 מיליון דולר. הזכייה במכרז זה מתווספת לזכייה בפרוייקט גדול להקמת תשתיות הסלולאר במינמאר.

החברה הקימה בשלב ראשון למעלה מ 400 אתרים סלולאריים (מתחמי אנטנות סלולריות) בשווי של כ-32 מיליון דולר שהתרכזו בערים ראשיות כגון ינגון, ניפידו, ומנדלאי ובצירים ראשים לאורך המדינה. בשלב שני ושלישי המתוכננים ל- 3 שנים הקרובות לידקום תקים מעל ל-1,000 אתרים לתשתית הסלולארית.

יש להוסיף, שלאור העובדה שחלק מהאזורים סובלים מסופות מונסונים ולפיכך יועסקו למעלה מ-100 עובדים בהקמת האתרים תוך שימוש ביסודות מוכנים מראש ואתרים ניידים שיהפכו לנייחים. כיום אחוז החדירה של הסלולאר במינמאר הינו פחות מ-55%.