כותרות אחרונות
Search

שוברים את שגרת החג עם סדרת מארזי יין יוצאי דופן !

קניית מארזי שי לחג מתחילה באינטרנט.!

יין הוא מתנה קלאסית לחג. לעובדים, ללקוחות וכמובן לארוחה המשפחתית בערב החג. אבל… יין טוב הוא יין יקר ולמעטים יש את הכוח והזמן הפנוי לעמוד בפקקים, למצוא חניה, להידחף "בסבלנות" בתורים ובסופו של דבר לסחוב בקבוקי יין כבדים ושבירים יחד עם כל הקניות לחג.

אבל, זה לא חייב להיות כך, יש דרך קלה יותר, מהירה יותר, נוחה יותר ובעיקר זולה יותר: רכישת השי לחג באינטרנט. ! 

בשנים האחרונות דובר וסופר רבות על הצמיחה הגדולה בתחום המסחר האלקטרוני באינטרנט. בחודשיים האחרונים, בעקבות גלי החום, יולי-אוגוסט והפקקים המחמירים בת"א (מי אמר 'רכבת קלה'?), מדווחים אתרי האינטרנט  על עליה של עשרות אחוזים במכירות.

על רקע זה, תחום חדש שבימים אלו חווה פריחה ועדנה, הוא תחום המתנות ומארזי השי לחג. יותר ויותר עסקים מהעולם המסורתי של ירידי המתנות עולים לרשת האינטרנט. מבחינת העסקים, האינטרס הוא ברור: אפשרות חשיפה לקהל לקוחות רחב בכל הארץ, הורדת דמי התיווך וקיצור הדרך לבית הלקוח. התחום מתפתח במהירות רבה, בעיקר במוצרים כבדים כמו מארזי יין שלא נוח לאנשים להיסחב איתם עד הבית.

hekev jerushalem 1

לנוחותכם, קיבצנו מספר אפשרויות של האתרים המובילים ברשת:

  • Wine depot – http://www.winedepot.co.il – אתר של רשת חנויות היין הידועה. מבחר מאוד גדול, אך עלות משלוח של 60 ש"ח

  • יקבי רמת הגולן: – http://www.golanwines.co.il/Gift-Packages/new-year-Gallery – אתר המארזים של היקב המוכר. שולחים הביתה בהזמנת 20 מארזים ומעלה.

  • מארזים מבית יקבי ירושלים: http://www.maarazim.co.il – אתר נוסף של אחד מהיקבים הוותיקים בישראל, המתמקד במארזי שי הכוללים יינות. עלות משלוח: 22 ש"ח, ללא מינימום הזמנה.

  • בית היין: http://www.winehouse.co.il – מציע גם שתיה חריפה יותר. הזמנות באיסוף עצמי.

  • עלית : www.elite.co.il/מתנות_מתוקות – אתר של חברת הממתקים הידועה, המתמקד במארזי שי של ממתקים. מעניק הנחות במכירה מוסדית

אז איזה יין אתם מזמינים השנה לארוחת החג?