כותרות אחרונות
Search

חב' "מכשירי תנועה ומשאיות" חנכה קומפלקס חדש של חב' "MAN" בראשל"צ.

חב' "מכשירי תנועה ומשאיות" חנכה קומפלקס חדש של חב' "MAN" בראשל"צ.

ההשקעה בהקמת המתחם החדש  כ-90 מיליון ₪.

לראשונה חברת "MAN" בישראל תשווק וואן מסחרי "MAN TGE" – עד כה שווקו בישראל רק משאיות ואוטובוסים תוצרת חב' "MAN"

 

יוגב גברי מנכ"ל חברת "MAN" ישראל: בשנת 2018 מובילה חב' מאן את שוק האוטובוסים בישראל עם נתח שוק של 24% ובתחום המשאיות הגדילה החברה את נתח השוק מ-6% (בשנת 2017) ל-9.4%

 

צבי וילדר ממשרד יחסי הציבור "וילדר יחסי ציבור" פותח את מסיבת העיתונאים לרגל השקת מתחם "מאן" בראשון לציון – צילום: אבי בר

 

חב' "מכשירי תנועה ומשאיות" יבואנית של MAN בישראל, חונכת בימים אלו קומפלקס חדש של חב' "מאן" בראשל"צ, המשתרע על שטח של 21 דונם, מתוכם 7,500 מ"ר בנוי וכולל משרדים, מרכז שירות, מוסך עם 44 עמדות עבודה על משאיות ואוטובוסים וכל סוגי הטיפולים והתיקונים: מכונאות, פחחות, צבע, צמיגים טרייד אין  ועוד…

 

מתחם MAN החדש נבנה על שטח של כ-7,500 מ"ר בנוי ויכלול את המשרדים הראשיים של החברה, מרכז שירות לאוטובוסים ומשאיות, תצוגת כלים חדשה, טרייד אין, משרדי מכירה של משאיות ואוטובוסים, משאיות חדשות ,אזור פחחיה, צבעיה, פנצ'רייה וכמובן מחסן חלקי חילוף גדול. במרכז מאן החדש יועסקו כ 100 עובדים.

 

מרכז השירות החדש הינו מהגדולים ממוסכי MAN בעולם ונבנה ע"פ סטנדרט בנייה ירוקה מתקדם. המוסך תוכנן כך שהינו "מוסך פתוח" ונעשה בו שימוש מקסימאלי באור טבעי. במוסך חוות שמנים וצבעיה מתקדמת שהותקנה ע"פ תקני איכות סביבה מחמירים וההתחשבות המלאה בסביבה כוללת אף אחוזי שטח ירוקה הכי גדולים במדינה עם צמחייה טבעית. המוסך מותאם לדור העתיד של המשאיות ויוכל לטפל במשאיות ואוטובוסים שיונעו בגז וחשמל.

 

משמאל לימין: יוגב גברי מנכ"ל חברת "MAN" ישראל, צבי נטע יו"ר חברת מכשירי תנועה ומשאיות, מר יארון לגראד, סגן נשיא בכיר חברת MAN  אירופה. – צילום: אבי בר

 

צבי נטע יו"ר חברת מכשירי תנועה ומשאיות  מסר "ההחלטה להקים מרכז פעילות חדש לחברת MAN נבעה מגידולי מכירות צי משאיות ואוטובוסים של מאן מחד, ומהצורך להעמיד מוסכי שירות ברמה הגבוהה מול המתחרים".

 

חברת "MAN" ישראל מכריזה שלראשונה יחלו בישראל לשווק גם וואן מסחרי חדש של חברת "MAN"-"MAN TGE". עד כה נמכרו בישראל רק אוטובוסים ומשאיות מתוצרת חברת "MAN".

 

צילום: יח"צ חו"ל

ל MAN TGE  החדש מספר יתרונות טכנולוגיים מובהקים. ייחודו של ה TGE הוא בכך שהוא מציג מגוון רחב של גרסאות החל מגרסת VAN היסעים תצורת מיניבוס 19 מקומות ,רכב מסחרי בגרסת שלדה עם תא נהג בודד ותא צוות, רכבים עבור הסעות נכים, רכבי 4X4, רכבי שרות ועוד…

 

כחלק ממגוון האפשרויות הרחב, יכולים הלקוחות לבחור בין שני בסיסי גלגלים, שלושה גבהים ושלושה אורכי מרכב. ה-TGE בעל נפח פוטנציאלי של עד 18.4 מ"ק  העמסה.

 

מתחם מאן החדש בראשון לציון – צילום: יח,צ

הרכב יוצע עם המנוע דיזל בעל נפח של 2.0 ליטר והינו בעל הספקים של 122 כ"ס 140 כ"ס ו-177 כ"ס המספק את רמת היעילות הגבוהה ביותר תוך שמירה על תצרוכת דלק נמוכה.

 

למנוע ישודך תיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים או תיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים.

 

בנוסף, בTGE  החדש קיימות מערכות בטיחות חדישות אבזור עשיר בסביבת תא הנהג והנדסת האנוש מתקדמת המעניקה חוויות נהיגה ונוחות מקסימלית לנהג. מערכות הבטיחות אלה כוללות מספר גדול של מערכות סיוע לנהג. לדוגמא מערכת למניעת התנגשות חזיתית Brake) Emergency Assist) ובקרת שיוט אדפטיבית. האבזור החיצוני כולל מראות חשמליות, בקרת שיוט, מסך מגע 8 אינץ' מקורי עם שליטה מלאה מההגה,USB,  AUXומצלמת רברס. בנוסף ה-TGE מגיע עם כיסא הידראולי חשמלי מתכוונן המעניק נוחות מקסימלית לנהג. בתא הנהג ישנו שפע של תאי אחסון, הגה מתכוונן, פנסי לד קדמיים ושלל אבזור.

 

מתחם "מאן" מבט מבפנים – צילום: אבי בר

הודות לצריכת הדלק היעילה ועלויות תחזוקה ותיקון נמוכות ה- TGE החדש הינו בעל עלויות אחזקה נמוכות לטובת הלקוח. הרכב בולט באמינותו ובכך משחרר את הלקוח מדאגות ובזבוז זמן מיותרים.

 

המחיר של "MAN TGE" בישראל נע בין 170,000 ל 320,000 ₪ בתלות בגודל הדגם.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

יוגב גברי מנכ"ל חברת "MAN" ישראל: בשנת 2018 מובילה מאן את קטגוריית האוטובוסים בישראל עם נתח שוק של של 24% ובתחום המשאיות הגדילה החברה את נתח השוק מ-6% (בשנת 2017) ל-9.4%.

 

משנת 2014 נמכרו בישראל כ-3,800 משאיות ואוטובוסים מתוצרת מאן. מדובר בנתח שוק של כ-10% מכלל שוק המשאיות והאוטובוסים בישראל.

 

יש חדש בMAN!

חברת  MAN הינה יצרן מוביל של משאיות, אוטובוסים, וואנים, מנועי דיזל וציוד מיוחד.

 

MAN  הינה אחת החברות הוותיקות בתחום. החברה נוסדה 1915 ואף בשנת 1924 פותח מנוע הדיזל הראשון למשאית, ומאז ועד היום החברה צועדת בקדמת הטכנולוגיה והפיתוח.

 

החברה מוכרת ומשווקת את מוצריה בצורה גלובלית וסיכמה את שנת 2017 עם הכנסות של כ € 11,296,000,000. חברת MAN מעסיקה כ- 55,900 איש ברחבי העולם. בשנת 2017 מכרה החברה כ 87.028 משאיות ו כ 6975 אוטובוסים בעולם.

 

MAN הינה אחת מהחברות הרכב המאופיינות בחדשנות טכנולוגית.
בתערוכת IAA 2018  שהתקיימה לפני כחודש בהאנובר שבגרמניה חברת MAN נתנה ללא ספק הופעה מרשימה! השנה החברה הדגישה את נושאי הרכבים החשמליים, אוטומציה וחדשנות דיגיטלית, לצד מבחר מכובד ומתקדם של אוטובוסים, משאיות וואנים מסחריים.

 

מבין הדברים הבולטים שהוצגו בתערוכה:

  • במהלך 10 ימים IAA, חגגה MAN מכירות שיא של יותר מ -9,000 משאיות, אוטובוסים וואנים

  • חבר מושבעים בינלאומי העניק ל MAN את פרס החדשנות לשנת 2018 עבור השילוב של הרכב האוטונומי והבטיחות, aFAS

  • הבכורה העולמית של משאית ההפצה העירונית MAN Cite, וכן חוויות לקוח מהשימוש בוואן החשמלי eTGE

  • באירוע הושקו: הגרסה החשמלית של MAN Lion's City , מנוע הגז E18 וכן MAN TGE minibus.

 

בשנת 2018, עם הבכורה העולמית של הרכב החשמלי  MAN Citte(15 טון), אשר נועד להובלות  עירוניות, מאן יצגה סטנדרטים חדשים של בטיחות, הנדסת אנוש ותחבורה ידידותית לסביבה.

 

בחטיבת האוטובוסים, MAN סיפקה את התחזית באמצעות תחבורה חשמלית בערים עם סדרת האוטובוסים lion city, והציגה את מנוע הגז הטבעי הראשון בעולם E18 .

 

בנוסף, המיניבוס החדש MAN TGE  עם 15-19 מושבים מאפשר ל MAN  להיות ספקית טווח מלא בתחום האוטובוס.

 

MAN גם הוכיחה כיצד שרותים דיגיטליים מהווים ערך מוסף עבור ציי משאיות ויקלו בעתיד על תפעול ציי רכב. כמו כן הוצגו  פרויקטים מעשיים בתחום של אוטונומית נהיגה ואת אוטונומית בניית אתר בטיחות רכב, aFAS. האחרונה, שפותחה בשיתוף עם hassen mobil וחברות מחקר ופיתוח אחרות, הרשימה את חבר המושבעים של תחרות "המשאית הבינלאומית של השנה " וזה בזכות הבטיחות המוגברת שלה לעובדים באתרי בניית ובוני כבישים מהירים .

 

גולת הכותרת של MAN בשנים האחרונות הינו הרכב האוטונומי

יצרנית המשאיות והאוטובוסים המובילה באירופה השיקה צמד משאיות עם נהג אחד בלבד. מדובר בפתרון חדשני שנקרא Platoon וכולל 2 משאיות הובלה אשר רק באחת מהן, המובילה כמובן, יושב נהג.

 

שיטת נהיגה זו, ברוח הרכב האוטונומי, חוסכת בצורך בשני נהגים, משיגה חיסכון של 10% בדלק וכוללת תקשורת Wi-Fi כך שאם רכב אחר מהכביש נכנס בין שני המשאיות, המשאית העוקבת יודעת לחזור ולעקוב אחרי הרכב המוביל.