כותרות אחרונות
Search

חדש – רשת הקצביות "נתח קצבים" פתחה חנות חדשה ברחוב היוצרים 2 כפר סבא !

רשת הקצביות "נתח קצבים" פתחה חנות חדשה ברחוב היוצרים 2 כפר סבא !

החנות החדשה היא חלק מרשת הקצביות הידועה מהגליל העליון. 

 

 בערב, יום שלישי, 13.11.18, התקיימה ברחוב היוצרים 2, בכפר-סבא, חגיגה גדולה ססגונית מרגשת  וטעימה של בשרים ומוזיקה, לכבוד פתיחת הסניף הרביעי של רשת "נתח קצבים" בכפר סבא. 

 

מאות תושבי כפר סבא הגיעו לברך ולטעום – צילום: אבי בר

 

דיאנה רחמני מ׳מאסטר שף׳ ואיציק בטאשוילי מ׳משחקי השף׳ היו אחראיים על הריחות והטעמים של הבשרים העסיסיים שעטפו את הרחוב כולו. ריח הבשר שעלה לאוויר סחף אליו מאות של תושבי כפר סבא  שהתענגו על נתחי בשר מעולים על האש.

 

איציק בטאשוילי מ"משחקי השף" – צילום: אבי בר

 

רשת 'נתח קצבים' הינו עסק משפחתי שהחל את דרכו בקרית שמונה ועם השנים חצה גבולות והפך לרשת קצביות ידועה שאל החנויות שלה  מגיעים קונים במיוחד מכל רחבי הארץ. 

 

יניב פחימה מבעלי רשת "נתח קצבים" צילום: אבי בר

 

החנות החדשה בכפר סבא היא החנות השלישית במספר של הרשת שנפתח שלא באזור הצפון. לפי תכניותיו של יניב פחימה, הבעלים, זו רק ההתחלה, ובהמשך יתורחב הרשת למקומות נוספים  בכל רחבי הארץ.  

 

שוקי פחימה ובנו יניב מבעלי רשת "נתח קצבים" – צילום: אבי בר

 

הקצבייה המשתרעת על שטח של 700 מ"ר היא ממלכה שלמה של בשרים והיא כוללת את כלל המוצרים הנלווים להכנת בשר במחבת, תנור, טאבון  או על האש  שיהפכו כל ארוחת בשרים לארוחה מושלמת. חנות הקצבים "נתח קצבים" מתמחה בייצור ויישון בשרים והיא מציעה מגוון בשרים, מהמובחרים ביותר ובמחירים אטרקטיביים.

 

מימין לשמאל: דיאנה רחמני ממאסטר שף, יניב פחימה הבעלים של רשת 'נתח קצבים' ואיציק בטאשוילי מ׳משחקי השף. צילום: אבי דואק

 

העובדים בקצביה מעניקים לקונים יחס אדיב, מקצועי וכל קונה יכול לקבל במקום  ייעוץ אישי ומקצועי בבחירת הבשרים והמלצות על מתכונים ייחודיים, מה שהופך את חוויית הקנייה "בנתח קצבים" לחווית קניה  ייחודית ומהנה.

 

 הרב מאיר ביטון בטקס קביעת המזוזה. צילום: אבי דואק

 

במהלך האירוע אליו הגיעו מאות אנשים, זכו האורחים לחווית בשרים בלתי רגילה, ורבים מהם ניצלו את הגעתם למקום כדי לרכוש בשרים לביתם. במהלך האירוע התקיים טקס קביעת מזוזה עם הרב מאיר ביטון.