כותרות אחרונות
Search

חב' FREEMARKET חתמה על הסכמי סחר עם מספר ספקים גדולים בתחום המזון: חב' דיפלומט, חב' נסטלה וחב' גטניו.

במסגרת ההסכם חב' FREE-MARKET תרכז עבור חב' אלו את כל מערך הקנייה וההזמנות של כ-8000 בעלי המכולות ומינימרקטים הפרטיים ברחבי הארץ.

חב' FREE-MARKET חוללה מהפך טכנולוגי בתחום ניהול המכולות והמינימרקטים בכך שהשיקה פלטפורמה טכנולוגית חדשנית בתחום השיווק, המסחר והלוגיסטיקה לספקים המרכזת את כל מערך הקנייה מהספקים ומשווקת לאלפי בעלי המכולות והמינימרקטים מגוון רחב של מוצרים תוך 48 שעות בלבד.

 

חב' FREE-MARKET חתמה בימים אלו הסכמי סחר עם מספר ספקים גדולים מתחום המזון: חב' דיפלומט (המשווקת את המותגים קיקומן, מארס, פרינגלס, לוטוס, היינץ, סטארקיסט, פרוקטר&גמבל, לואקר ועוד), חב' נסטלה – חטיבת החטיפים והשוקולד (במבה, ביסלי, דובונים, אפרופו ועוד) וחב' גטניו (עוגיות).

חב' אלו מצטרפות לעשרות ספקים נוספים איתם חתמה החב' הסכמים לאחרונה ביניהם: סוגת, הנמל, ויטה-פרי הגליל, הנקל, קבוצת יבנה, חממה, מיה, טעם וריח ועוד.

חיים בלשקובסקי מנכ"ל חב' FREE-MARKET מציין שבמסגרת הסכם הסחר חב' FREE-MARKET תרכז עבור חב' אלו את כל מערך הקנייה וההזמנות של כ-8000 בעלי מכולות ומינימרקטים פרטיים ותשווק עבורם את המוצרים לנק' המכירה.

חב' FREE-MARKET חוללה מהפך טכנולוגי בתחום ההפצה למכולות ומינימרקטים בבעלות פרטית בישראל. מדובר בפלטפורמה טכנולוגית חדשנית, שיווקית, מסחרית ולוגיסטית לספקים שמציעה פתרון אפקטיבי ויעיל לבעלי מכולות ומינימרקטים פרטיים.

המצב הנתון כיום בענף המכולות והמינימרקטים יוצר בעייתיות בשרשרת האספקה בין הספק לבעל העסק. מחד, לספקים הגדולים קשה להגיע לכל נקודות המכירה הקטנות ברחבי הארץ ולעיתים אף לא משתלם כלכלית, שכן כמות המוצרים שאותה בעל מכולת או מינימרקט מזמין היא קטנה. במקביל בעל העסק צריך לתכנן מראש את ההזמנות שלו ולעיתים מוצא את עצמו ללא סחורה וללא יכולת לספק ללקוח שלו את מה שהוא מבקש.

FREE-MARKET מרכזת את כל מהלך הקנייה מהספקים הגדולים ומפיצה לאלפי בעלי המכולות והמינימרקטים הפרטיים בכל רחבי הארץ מגוון רחב של מוצרים. ניהול ההזמנות מתבצע  באמצעות אפליקציה ייחודית המותקנת על טאבלט (כל בעל מכולת מקבל במסגרת שיתוף הפעולה) ובו יופיעו כל המוצרים אותם הספקים משווקים בצירוף מחיר, האם קיים במלאי, מבצעים לפריט וכו'. האפליקצייה מאפשרת לבעלי המכולות שקיפות מלאה של המלאים
(מחובר ישירות למערכת ה – SAP של FREE-MARKET), מחירים, היסטוריית הזמנות, מבצעים וכו' הן מצד הספק והן מצד הקמעונאי. המערכת מאפשרת זמינות גבוהה ואספקה תוך 48 שעות, שקיפות מלאה – יכולת לראות את המלאי בכל רגע נתון, עדכון און ליין במחירים של ספקים שונים ומבצעים. 

יתרונה הגדול של האפליקציה הינו קשר ישיר בין הספק לבעל המכולת, ללא צורך בתיווך.

מחקר שביצעה  FREE-MARKET קובע שבישראל פועלות כיום כ-8,000 מכולות ומינימרקטים בבעלות פרטית, במחזור מכירות של 10 מיליארד ₪ שמהוות  כ- 24% מכלל השוק.