כותרות אחרונות
Search

ה- Nexus 5X ישווק בישראל בכל מפעילות הסלולר בישראל ורשתות השיווק הנבחרות

 ה-Nexus 5X  זמין לרכישה בישראל החל מה 8.11.15

ה- Nexus 5X משווק בישראל על ידי כל מפעילות הסלולר בישראל ורשתות השיווק הנבחרות. המחיר לצרכן לגרסת ה-16 ג'יגה ינוע בין 2290  ₪ ל 2390 ₪ 

Nexus 5X, שנוצר משיתוף פעולה אחרון בין Google ו- LG Electronics  זמין לרכישה בישראל. ה- Nexus 5X ישווק בישראל בכל רשתות השיווק הנבחרות ומפעילות הסלולר בישראל. מחיר הצרכן למוצר יקבע ע"י המפעילות הסלולריות ורשתות השיווק , המחיר לצרכן לגרסת ה-16 ג'יגה ינוע בין 2290 שקלים ל- 2390 שקלים. ה- Nexus 5X ישווק בישראל ע"י רונלייט דיגיטל, היבואנית הרשמית  למוצרי המובייל של LG Electronics.

כתוצאה משיתוף הפעולה השלישי המוצלח בין LG ו-Google, ה- Nexus 5X מספק את הטוב ביותר שיש ל-Google להציע  ואת החומרה האיכותית ש-LG יודעת לייצר. כל זאת לצד תוכנות חדשות, מצלמה מתקדמת וחיישן טביעת אצבע, ה-Nexus 5X  מציג ביצועים חזקים, יכולות מולטימדיה מרשימות מאד ואבטחת מידע משופרת. הNexus 5x הינו הטלפון החכם הראשון בשוק הכולל את מערכת ההפעלה החדשה של גוגל, Android 6.0 Marshmallow, ובכך מציב ה-Nexus 5X רף גבוה עבור כל שאר המתחרים.

nexus 1

ג'ונו צ'ו, נשיא ומנכ"ל של LG Electronics Mobile Communications: "להחזיק במכשיר Nexus זה אומר להחזיק בחדשנות, חווית משתמש טהורה של מערכת Android יחד עם חבילה מתקדמת שלא תגמור לכם את חשבון הבנק"……….  "ה-Nexus 5X עוצב בבסיסו כדי לממש את הציפיות של מיליוני משתמשי אנדרואיד שלא מוכנים להתפשר על מקום שני.  לאחר שני שיתופי פעולה מוצלחים, אנחנו חושבים שהלקוחות יסכימו שזהו המכשיר ה-Nexus הטוב ביותר שיצא עד היום".

תצוגה מהירה ועוצמתית

נקסוס 5X עושה שימוש במסך חד בגודל 5.2 אינץ' ותצוגת Full HD IPS עם טכנולוגיית המגע In-Cell מאפשרים זיהוי מהיר יותר, ראות טובה יותר בסביבה חיצונית ותמונות צלולות לכל משימה שלה נדרש המכשיר. Nexus 5X מצויד במעבד עוצמתי אשר מספק חווית משתמש מהירה וחלקה לכל משימה. חיבור ה-USB המהיר מסוג Type-C החדש -מטעין את הטלפון בכ- 10 דקות ומעניק למכשיר חיי סוללה של קרוב לארבע שעות.

סביבת מולטימדיה מלאה

Nexus 5X מצויד במצלמה אחורית ברזולוציית 12.3 מגה-פיקסלים ומצלמה קדמית ברזולוציית 5 מגה-פיקסלים. גודל הפיקסל בחיישן המצלמה האחורי הוא בגודל 1.55 מיקרון וגודל הפיקסל בחיישן הקדמי הינו בגודל 1.4 מיקרון. גדלים אלו מאפשרים ספיגה טובה יותר של אור יותר מכל מכשיר נקסוס אחר בעבר, ומעניקים תמונות בהירות עם ירידה גבוהה לפרטים גם בתנאי ראות קשים. המכשיר גם מאפשר צילום סרטוני וידאו slow-motion וכן סרטונים באיכות 4K. כל אלו הופכים את Nexus 5X  לנקסוס המתקדם ביותר ברמת ביצועי המולטימדיה.

nexus 2

שיפור אבטחה בקצות האצבעות

Nexus 5X מאובטח יותר ונוח לשימוש בעזרת Nexus Imprint  חיישן טביעות אצבע הממוקם בגב המכשיר, במקום בו האצבע מונחת באופן טבעי. נגיעה קלה בגלאי תכין את המכשיר לשימוש מיידי. בנוסף החיישן מאפשר שימוש במערכת Android Pay, בעזרתה ניתן לרכוש מוצרים באלפי בתי עסק ברחבי העולם, אולם שירות זה ניתן בשלב זה רק ללקוחות מארצות הברית.